menu icon newsbox tv
    7 מתנות שהיו יקרות במיוחד - ניוזבוקס
     

    7 מתנות שהיו יקרות במיוחד

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    הנה משהו שאולי לא ידעתם, לפני כמה ימים היה לי יום הולדת! (באמת!) עם זאת, המתנות שקיבלתי לא היו מלהיבות כל כך ולכן החלטתי להכין רשימת מתנות לשנה הבאה, כדי שאנשים יבינו פחות או יותר מה אני מצפה מהם. אז הנה הרשימה, שהיא גם הרשימה של מתנות יקרות במיוחד שחלקן נחשבות כמתנות היקרות ביותר בהיסטוריה.

    המתנה של המלך עבדאללה

    המלך עבדאללה, מלכה של ערב הסעודית רצה להראות לאובמה, נשיא ארצות הברית, שהיחסים בין המדינות יכולים להיות טובים יותר ונתן לו בשנה שעברה תכשיטים בשווי של יותר מ-300 אלף דולר.

    יהלום טיילור-ברטון

    השחקן ריצ'רד ברטון היה ידוע במתנות המפוארות שהוא היה נותן לאשתו, השחקנית אליזבת טיילור במהלך נישואיהן. אך כשהיא חגגה יום הולדת 40 ריצ'רד הצליח להתעלות על עצמו ורכש לה יהלום 69.42 קראט. מאז זכה היהלום לכינוי יהלום טיילור-ברטון ושוויו היה כ- 1.05 מיליון דולר.

    פסל החירות

    כפי שרובנו יודעים, פסל החירות ניתן במתנה לארצות הברית מצרפת במטרה לחזק את היחסים בין 2 המדינות. הפסל שגובהו כמעט 50 מטרים עלה לצרפת 530 אלף דולר והוא שווה היום הרבה הרבה יותר.

    הטבעת של ביונסה

    מעצבת התכשיטים לורן שוורץ שלאחרונה עיצבה את טבעת האירוסין של בר רפאלי הייתה זו שנתנה את הטבעת שבתמונה לביונסה במתנה. הטבעת שבה יהלום 18 קראט שווה כיום יותר מ-5 מיליון דולר.

    התיק של ויקטוריה בקהאם

    שחקן הכדורגל דיוויד בקהאם פינק את אשתו במתנה הזאת הקרויה "ההימלאיה הכסופה". מדובר בתיק מעוטר יהלומים עשוי מעור תנינים. שוויו של התיק בעת הרכישה – 129 אלף דולר.

    הפסל של רומן אברמוביץ'

    אחד מהאנשים העשירים ביותר בעולם, רומן אברמוביץ', רכש בשנת 2008 פסל מברונזה לחברתו. אתם לא תנחשו שמדובר בפסל יקר כל כך כשתראו אותו, אבל למעשה מדובר בפסל מיוחד שנוצר על ידי הפסל השוויצרי אלברטו ג'קומטי, ושוויו מוערך בסביבות 14 מיליון דולר.

    הטאג' מהאל

    נסגור את הרשימה עם אחד משבעת פלאי תבל. הארמון נבנה על פי הוראת הקיסר שאה ג'האן עבור אשתו שנפטרה ובנייתו ארכה 22 שנה. על פי האגדה, לאחר שהארמון נבנה הורה הקיסר לכרות את ידיהם של האדריכל ושל עובדים נוספים על מנת שלא ייבנה ארמון כזה באף מקום אחר בעולם. שוויו של הארמון  לא ברור, אבל בודאות מדובר הסכום הגבוה ביותר ברשימה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים