menu icon newsbox tv
    7 מקרים של שודדים טיפשים במיוחד - ניוזבוקס
     

    7 מקרים של שודדים טיפשים במיוחד

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    לא יודעים למה, היום התחשק לנו להכין כתבה על שודדים מטומטמים וטיפשים. אם כי יש שיגידו שכל או רוב השודדים טיפשים בגלל הדרך בה הם בחרו, אבל אלו ממש חצו את הגבול!

    השודד שניסה לשדוד בנק סגור

    שודד מפנסילבניה נעצר לאחר שניסה לשדוד בנק שכבר היה סגור אחר הצהריים. כריסטופר אלן קוץ' בן ה-28 הגיע לבנק בשעה 11:40 וחיכה במשך 20 דקות לרגע המתאים. מבחינתו הרגע המתאים היה בשעה 12:01 בצהריים, דקה אחרי שהבנק נסגר. הוא חבש מסיכת סקי, כפפות והיה חמוש באקדח וניסה להיכנס מבלי לקרוא את שעות הפתיחה על הדלת. הדלת כמובן לא נפתחה ועובד מבפנים ראה אותו נכנס חזרה למכוניתו ובורח. העובד רשם את מספר הרכב והתקשר למשטרה שלאחר מכן מצאה את השודד שהואשם בניסיון שוד. מקור

    השודד שפרץ לבית מלא לוחמי חגורה שחורה בקראטה

    שודד אחד שניסה לבצע שוד בקולומביה נכנס כנראה לבית הלא נכון בשנת 2008. בבית התארחה באותו זמן קבוצה של לוחמים בעלי חגורה שחורה בקראטה וברגע שזיהו את השודד הם "כיסחו לו את הצורה". לגנב היה תיק עם מחשב נייד, 2 מצלמות דיגיטליות ועוד חפצים יקרי ערך שהוא ניסה להשאיר מאחור בעודו בורח, אך הוא לא הצליח אפילו להגיע לדלת והלוחמים עיכבו אותו עד שהמשטרה הגיעה. "ברגע שהשודד ראה אותנו אני לא חושב שהוא כבר רצה לשדוד, היה לו מבט של פחד בעיניים" אמר אחד הדיירים שהיו בבית.

    השודד שהעמיד פני מת בבית לוויות

    בשנת 2008 שודד פרץ לבית לוויות בעיירה קטנה מחוץ לעיר ולנסיה בספרד. הכל החל כששכנים התקשרו למשטרה ודיווחו על כך שהם שמעו מישהו פורץ לבית הלוויות באמצע הלילה. תוך זמן קצר הגיעה המשטרה עם הבעלים של בית הלוויות והרעיון החכם ביותר של השודד היה להעמיד פני מת. היו 2 דברים שהסגירו את השודד: הראשון הוא שהוא נשם, השני הוא שהוא לבש בגדים מלוכלכים בניגוד לבגדים המכובדים שבהם אנשים לבושים בלוויות שלהם. המשטרה עצרה את השדוד האומלל ושלחה אותו לזמן מה לכלא.

    השודד שהתקשר לשאול אם יש כסף בקופה לפני שהוא שודד

    בשנת 2008 עצרה המשטרה באונטריו את דניאל גלן בן ה-40 לאחר שהתקשר מראש לפני שוד שהוא מתכנן לבצע כדי לשאול את הקופאית אם יש כסף בקופא. הקופאית התקשרה למשטרה רגע לאחר השיחה והם תפסו אותו זמן קצר לאחר מכן. ואיך אפשר בלי מקור.

    הפורץ שרשם את שמו בזירת הפשע

    פורץ בן 18 בשם פיטר אדיסון מסטוקפורט וחבר נוסף פרצו לבניין מחנאות לילדים, שברו כלי חרס, והתיזו ממטפי הכיבוי לכל עבר. מדובר בונדליזם טהור ואיך אפשר ונדליזם מבלי לרשום "פיטר אדיסון היה פה!" על הקיר? בנוסף לשמו הוא גם ציין את שם הכנופיה בה הוא חבר "The Adlington Massiv" ומפה הדרך של המשטרה הייתה קלה ביותר. מקור

    השודד שהובס על ידי זקנה בת 95

    שודד שניסה לפרוץ לבית של אישה נכה בת 95 שמתניידת באמצעות כיסא גלגלים גילה שזה לא כזה פשוט. בשעה 3 בלילה האישה שמעה רעש של זכוכית ויצאה לבדוק את מקור הרעש, כשהגיעה לדלת הכניסה היא ראתה ששודד שבר את חלון הזכוכית הקטן שבדלת והכניס את ידו פנימה כדי לפתוח את הדלת מנעילה. להפתעת השודד לפתע הוא החל להרגיש דקירות בידו, מסתבר שהזקנה השתמשה במברג כדי לדקור את ידו פעם אחר פעם. לאחר מכן הזקנה התקשרה למשטרה והמשטרה מצאה אותו פצוע עם 12 דקירות בידו. הוא נלקח לתחנת המשטרה והואשם בניסיון פריצה.

    השודד שנדקר על ידי הסכינים שאותם גנב

    בשנת 2008 שודד החליט שהדבר שהוא הכי רוצה לשדוד מכל החנות זה סכיני ציד יקרות ערך והחביא אותן במכנסיו. כשלקח מה שהיה צריך, החל השודד לפלס דרכו לעבר היציאה מהחנות, אך לפני שהספיק לצאת החלו להתעמת איתו העובדים של המקום והוא הבין שזה זמן לברוח. במהלך מנוסתו המהירה מהחנות הוא מעד ונפל על הבטן וכתוצאה מכך נחתך בבטנו מהסכינים. הסכינים שעולות 300 דולר כנראה הוכיחו את המחיר שלהן ושודד נשלח לבית החולים ולאחר מכן הואשם בגניבה מחנות. מקור

    אם אהבתם את הכתבה, אתם בטח תאהבו את הכתבה על 5 השודדים העצלנים ביותר

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “7 מקרים של שודדים טיפשים במיוחד”

    השאר תגובה

    שיתופים