menu icon newsbox tv
    7 מפורסמים שנתפסו בוגדים על ידי הפפראצי - ניוזבוקס
     

    7 מפורסמים שנתפסו בוגדים על ידי הפפראצי

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בחיים רגילים, אם מישהו בוגד יש סיכוי טוב שהוא יתפס על ידי בן \ בת הזוג בגלל ריח בושם של מישהו אחר על גופו, הודעה מפלילה בטלפון או פשוט לתפוס אותם על חם במקום. כל זה הופך להיות הרבה יותר קשה כשאתם מפורסמים ויש אנשים שיש להם עבודה לעקוב אחריכם – פפראצי. עכשיו כשאתר הבגידות 'אשלי מדיסון' נפרץ, הגיע הזמן להכין כתבה על בגידות.

    טייגר וודס

    שחקן הגולף המפורסם היה עושה הרבה כסף ובכל יום חוזר הביתה לאשתו, זה בכל אופן מה שכולנו חשבנו, אבל ב-25 בנובמבר 2009 חשף עיתון The National Enquirer שוודס בילה בילה בנעימים עם בבעלת מועדון לילה. תוך שבועיים כבר יכולנו מרדף של אשתו אחריו בצעקות ומריבות כשיותר מ-12 נשים שונות טענו שהן שכבו איתו.

    קריסטן סטיוארט

    בקרב המעריצים של הדמדומים, כולם אהבו את הזוג קריסטין סטיוארט ורוברט פטינסון ששיחקו ביחד בסרטים. אבל הכל קרס כשהיא נתפסה עם רופרט סנדרס, הבמאי של שלגייה והצייד, מחובקת ומנושקת. לא רק שהפרסום הזה בעיתון Us Weekly גרם לפרידה של קריסטין מפטינסון אלא שגם רופרט לא יצא מזה בזול, במיוחד לאור העובדה שהוא נשוי עם ילדים – הוא נאלץ להתגרש.

    אשטון קוצ'ר

    אנחנו מניחים שיש לא מעט נשים שרוצות את אשטון קוצ'ר, מה שכן חלקן זכו לבלות איתו לילה סוער והתמונה בו הוא נראה מבסוט עם כמה בחורות בג'קוזי עלתה לו בגירושין מדמי מור. אם זה לא מספיק כואב בשבילה, נוסיף ונספר שזה היה יום הנישואים שלהם.

    יו גראנט

    יו גרנט ואליזבת הארלי היו זוג אהוב ומכובד בקרב הסלבס ולכן כולם הופתעו כשתמונת פפראצי של יו גרנט התפרסמה בשנת 1995 ובה הוא "מבלה" עם פרוצה. התמונה השערורייתית עוררה סערה אך למרות זאת אליזבת הארלי נשארה איתו ואף הלכה איתו להקרנת בכורה זמן קצר לאחר מכן. כמה שנים לאחר מכן, בשנת 2000, נפרדו דרכיהן.

    ראיין פיליפה

    השחקן ההוליוודי שהיה נשוי לריס וית'רספון בזמנו נתפס בעדשה אוכל ארוחת ערב עם השחקנית האוסטרלית אבי קורניש. וית'רספון שגילתה את התמונות בעיתוני הפפראצי טענה שמעולם לא ידעה על ה'ידידות' שכנראה בעלה הסתיר ממנה והנישואים שלהם לא האריכו זמן רב.

    מדונה

    מדונה ובעלה גאי ריצ'י חיו את החלום עד שיום אחד ביקר אותה שחקן הבייסבול שצעיר ממנה ב-17 שנים, אלכס רודריגז ל"שיחה" של שעתיים. ביי ביי נישואים.

    רובין ת'יק

    הזמר רובין ת'יק תמיד שר שירים על נשים אחרות ומסתבר שהוא עשה גם יותר מזה מלבד לשיר. למרות שהוא היה בנישואים פתוחים עם פולה פטון, היא לא התלהבה מהתמונה שהתפרסמה בזמן טקס פרסי הוידאו קליפים של ה-MTV בשנת 2013.

    האנשים ברשמה הם לא היחידים, לא הראשונים ובטח לא האחרונים. יש לכם מקרים שעולים לכם לראש שלא פרסמנו פה? שתפו אותנו בתגובות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “7 מפורסמים שנתפסו בוגדים על ידי הפפראצי”

    השאר תגובה

    שיתופים