menu icon newsbox tv
    7 האפליקציות החינמיות הטובות ביותר לאנדרואיד שיצאו ביוני - ניוזבוקס
     

    7 האפליקציות החינמיות הטובות ביותר לאנדרואיד שיצאו ביוני

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    חודש יוני נגמר היום והחלטנו להציג לפניכם את האפליקציות הטובות ביותר ששוחררו בחודש הזה לפליי סטור. כל מי שיש לו טלפון אנדרואיד מוזמן לקרוא ולהתרשם ולבחור מה הוא רוצה להוריד.

    Adobe Photoshop Mix, Color CC, Brush CC, Shape CC

    חברת אדובי מערכות משחררת לא אחת, אלא ארבע אפליקציות חדשות בחדשות יוני. הראשונה היא פוטושופ מיקס שמאפשרת לכם לערוך תמונות, אמנם לא בצורה מקצועית כמו במחשב אבל היא עושה אחלה עבודה. האפליקציה Color CC מאפשרת לכם לדגום צבע מתוך תמונה מסויימת. Brush CC מאפשרת לכם להשתמש בכמה מברשות שונות ו- Shape CC מאפשרת לכם ליצור וקטורים גראפיים. כל האפליקציות האלה חינמיות להורדה בגוגל פליי.
    Get it on Google Play

     

    CloudPlayer by doubleTwist

    נגן המוסיקה הזה מאפשר לכם לשמוע את המוסיקה שלכם בצורה ייחודית ומהנה מתוך כל העננים הדיגיטלים שלכם. זה דומה לנגן של גוגל Google Play Music רק שהוא מאפשר לכם לשמוע מוסיקה מ Dropbox, OneDrive, Google Drive. הממשק מאוד יפה ונוח וניתן גם לשמוע את המוסיקה על ידי שימוש באפקטים שונים של השמעה וכמובן זה חינם.

    Get it on Google Play

    The GameOn Project

    האפליקציה הזאת עוזרת לך למצוא משחקים. ברגע שאתם מורידים משחק לטלפון שלכם היא נותנת לכם למלא שאלון קצרצר ועל פי מה שאתם רושמים היא ממליצה לכם על משחקים דומים או אחרים. חלק מהשאלות יהיו מוזרות אך התוצאות בסופו של דבר די מספקות.

    Get it on Google Play

    Google Photos

    זה נדמה כאילו זה קרה ממש מזמן אבל גוגל פוטוס דווקא כן יצא ביוני. למי שחי בכוכב אחר ולא יודע מה זה גוגל פוטוס אז הנה הסבר קצרצר: מדובר בענן תמונות וסרטונים שמאפשר לכם לאחסן כמות בלתי מוגבלת של תמונות וסרטונים באיכות מדהימה. האפליקציה אפילו אוספת לכם אותם ומסדרת לכם אותם על פי קטגוריות ותאריכים ואפילו מכינה לכם כל מיני מזכרות מיוחדות כמו קולאז'ים של תמונות או מיקס של סרטונים מאותו נושא.
    Get it on Google Play

    Moments

    מומנטס היא אפליקציה חדשה ששוחררה על ידי פייסבוק שעושה פחות או יותר מה שגוגל פוטוס עושה. בשירות זה ניתן לגבות תמונות ולשתף אותן בפייסבוק, פייסבוק מסנג'ר או אינסטגרם – לבחירתכם. ניתן לתייג את התמונות, לחפש בהן ולסדר אותן בכל מיני דרכים.  האפליקציה לא מעולה כמו גוגל פוטוס אבל אם אתם אנשי פייסבוק היא יכולה להיות בחירה טובה בשבילכם.

    Get it on Google Play

    Portal by Pushbullet

    פורטל מאת פושבולט היא אפליקציה שעוזרת לך להעביר קבצים מהמחשב לטלפון ולהיפך. העיצוב מאוד עכשווי ויפה והיא פשוטה מאוד לתפעול. ניתן להעביר קובץ אחד או יותר ואפילו תיקיות שלמות וכמובן לדפדף בתיקיות שהעברתם. מה שכן, חובה שיהיה לכם אנדרואיד לוליפופ או גרסא חדשה יותר.
    Get it on Google Play


    Seigefall

    סייגפול הוא משחק אסטרטגיה חדש לסלולרי מאת חברת Gameloft. במונחים של משחקי סלולרי זה נופל איפה שהוא בין Boom Beach ל- Clash of Clash רק עם גרפיקה הרבה יותר טובה, יותר אפשרויות ויותר מה לעשות. המשימות ארוכות יותר ויש הרבה דברים לשדרג במהלכן.

    Get it on Google Play

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים