menu icon newsbox tv
    7 פיצ'רים מוזרים שהיו במכוניות ישנות - ניוזבוקס
     

    7 פיצ'רים מוזרים שהיו במכוניות ישנות

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנחנו מכירים פחות או יותר איזה דברים יש ברכב היום מלבד הדברים ההכרחיים לנסיעה עצמה, יש לנו את המזגן שדואג לנו למיזוג אוויר נעים, יש לנו את הרדיו שמאפשר לנו לשמוע את השירים האהובים עלינו בכל מקום ויש לנו גם לוח מחוונים כדי שנוכל לשאול "תגיד, מה המנורה הזאת אומרת?". כל זה נראה לנו מאוד רגיל אבל מה שאתם אולי לא יודעים הוא שעשו הרבה ניסויים עד ונשללו הרבה פיצ'רים עד שקיבלנו את המכוניות שיש לנו היום.

    גלגלים זוהרים

    בשנת 1961 חברת Goodyear האמריקאית שמייצרת צמיגים לרכבים החליטה לייצר צמיגים זוהרים. לא עבר הרבה זמן והם ביטלו את הרעיון הזה לגמרי. אנחנו לא מבינים אותם, מה כבר יכל להשתבש בשימוש של צמיגים + נורות חשמל מזכוכית?

    שק לכלבים

    הרעיון הזה שהחל דרכו בשנת 1935 היה אמור לעזור לאנשים לשמור על כלי רכב נקי מכלבים. אם הייתי כלב אולי דווקא הייתי אוהב את הרעיון הזה וקצת אוויר צח לא יזיק לי, אבל לטובת הכלבים הרעיון מעולם לא יצא לפועל ולכן לא 'זכינו' לדעת איזה אסון זה יכל להיות.

    בר משקאות

    אנחנו לא מדברים איתכם על לימוזינה שבה הנוסעים מאחורה יוכלו להתענג על כמה משקאות אלא על תא כפפות שמטרתו להשקות את הנהג. אם זה לא מספיק התא הכיל גם סיגריות וציוד איפור לנשים, כמובן בשביל שיהיה להם מה לעשות בזמן הנהיגה. אני כבר מדמיין סיטואציה של שוטר ניגש לבחורה ואומר לה "לא שמעת שביקשתי ממך לעצור?" והנהגת עונה "סליחה, בדיוק החזרתי את האיפור והוודקה בחזרה לתא".

    דיסקים לזיהוי

    בשנת 1931 מגזין Popular Mechanics הציע רעיון שבו ייפלטו מתוך הרכב דיסקים קטנים המכילים מידע על הנהג ועל הרכב במקרה של תאונת פגע וברח. לפחות זה רעיון שאנחנו יכולים להסכים איתו!

    מכונית על המים

    בין השנים 1961-1968 יוצרה המכונית האמפיבית (מכונית שיכולה לנסוע גם ביבשה וגם במים) שלא הצטיינה לא ביבשה ולא במים. מהירותה המירבית ביבשה הייתה 120 קמ"ש ובמים 11 קמ"ש בלבד וזה רק אם אתה נותן פול גז. לא רק זה, אלא שבמידה וקיימת תקלה קטנטנה באחד מהחלקים ברכב הוא ישקע כמו סלע ואיתו כל הנוסעים. למזלנו, הרעיון הזה הוזנח מזמן וכיום יש מעט מאוד מכוניות כאלו בכבישים (ובנהרות!)

    האויב המושבע של מיסטר בין

    המכונית הזאת שנקראת פשוט "רובין" יוצרה בבריטניה במשך 27 שנים והיא הייתה להצלחה גדולה בצפון אנגליה. המכונית הוגדרה כאופנוע בגלל שהיו לה רק 3 גלגלים, כתוצאה מכך היו צריכים רישיון של אופנוע וגם המחיר של הרישיון והטיפולים עצמם היו זולים יותר משל רכב רגיל. גם בשלג המכונית הזאת הצטיינה, היא הייתה כל כך קלילה שהיא הייתה פשוט מחליקה לה על השלג מבלי להיתקע. נשמע כמו מכונית מושלמת לא? אז לא, כי היה לה חיסרון גדול – יש לה שלושה גלגלים ולכן בסיבובים היא הייתה נוטה על הצד בצורה קיצונית ביותר ואפילו מתהפכת. לבעיה הזאת היו 2 פתרונות: הראשונה היא למלא את תא הנוסעים במלט כדי ליצור כובד במרכז והשניה היא פשוט לנסוע בקו ישר בלבד.

    מושב מסתובב

    בשנת 1961 המכונית ביואיק פלמינגו הייתה מכונית יוצאת דופן בהחלט. למעשה, היא הייתה ביואיק אלקטרה 225 שעברה שיפצורים וזכתה לצביעה בצבע ורוד (כמו של פלמינגו!). החלק המיוחד בהחלט בדגם הזה הוא שהמושב שליד הנהג יכל להסתובב 180 מעלות! עכשיו אפשר לנהל שיחה כמו שצריך (חוץ מהנהג, כי הוא לא יהיה בעניינים בכלל).

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים