menu icon newsbox tv
    7 מקומות שלעולם לא תוכלו לבקר בהם - ניוזבוקס
     

    7 מקומות שלעולם לא תוכלו לבקר בהם

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    העולם הוא מקום קסום, יש כל כך הרבה מקומות שאנחנו עדיין לא יודעים עליהם או כאלו שאנחנו לא יכולים לבקר בהם גם אם אנחנו יודעים עליהם. ברשימה הזאת אנחנו נסקור כמה מהמקומות שהציבור הרחב לא רשאי להיכנס אליהם, למעט בודדים כמובן.

    מיזגוריה

    Mezhgorye-500x334

    מיזגוריה היא עיר סגורה ברוסיה שמאמינים שבה גרים העובדים בהר הסודי יאמאנטאו. העיר נוסדה בשנת 1979 ולידה ההר שגובהו 1640 מטרים והוא נחשב להר הגבוה ביותר באזורו. בארצות הברית חושדים שהאזור משמש כמתקן ליצור נשק גרעיני מכיוון שהתגלו חפירות רבות ומסתוריות על ידי לוויינים אמריקאים כשמסביבן מחנות צבאיים. רוסיה טוענת שהמקום הוא למעשה אזור לכריית משאבים ואף יש שם בונקר עם ציוד ומזון רב שיכיל הגנה ומסתור עבור מנהיגים במקרה של מתקפה גרעינית.

    הארכיונים הסודיים של הוותיקן

    vatican-archives2

    האמת היא שהארכיונים עצמם לא סודיים, הציבור הרחב רשאי לראות את הארכיונים שהוא מבקש אבל הוא לא רשאי להיכנס לתוך הספריה עצמה של הארכיונים כך שעל מנת לצפות בארכיון יש להגיש בקשה והארכיון יסופק עבורך. הארכיונים מכילים מאגר של של כל פעולות הכנסייה הקתולית וגם מסמכים דיפלומטיים, הסכמים וחוזים ששופכים קצת אור על ההיסטוריה של העולם המערבי. למרות מה שנהוג לומר, אין שום משהו "סודי" שנאסר לפרסום כמו מחקרים מדעיים שנאסרו ונותרו סודיים במרתפי הארכיון אלא פשוט יש צורך להמתין 75 שנים לפני פרסום מסמך על מנת שלא לפגוע ביחסים דיפלומטיים כאלו או אחרים. מוערך שבספריית הוותיקן יש 84 קילומטר של מדפים.

    מועדון 33

    800px-dscn1166

    הדעה הרווחת היא שבדיסנילנד לא תמצאו אלכוהול, אבל האמת היא שאם אתם חברים במועדון 33 יש מצב שתזכו לאיזו כוסית או שתיים. המועדון ממוקם בכיכר ניו אורלינס אך הוא לא מופיע במפות או בתיאורים הרשמיים של דיסנילנד. ניתן לזהות את המקום באמצעות השלט שעליו כתוב "33" אך אי אפשר להיכנס לשם. ובכן, האמת היא שאפשר להיכנס אליו, כל מה שאתם צריכים זה לשלם דמי חברות של עשרות אלפי דולרים בשנה, להמתין 10-15 שנה עד שיאשרו לכם את החברות במועדון ורק אז אתם רשאים ליהנות מההטבות הכוללות השתתפות במסיבות פרטיות, כניסה לדיסנילנד מתי שמתחשק לכם (גם כשהוא סגור) וכמובן תוכלו לקנות אלכוהול.

    White’s Gentlemen’s Club

    article-2369652-1ADF8EC4000005DC-505_638x424

    זהו המועדון האקסלוסיבי ביותר באנגליה. הוא נוסד בשנת 1693 על ידי פרנסיס וויט על מנת למכור בו שוקולד אבל עם הזמן הפך להיות מועדון גברים סגור ומיוחד. אחד הדברים המוכרים מהמועדון הוא 'ספר ההימורים' המכיל הימורים מוזרים מאוד שנערכו במועדון, לא רק בספורט, אלא גם הימורים על עניינים פוליטים בזמן המפכה הצרפתית, מלחמות נפוליאון, ועוד הימור אחד מוזר על 4300 דולר ובו הימרו על 2 טיפות מים שגלשו מהחלון, מי תגיע ראשונה למטה. אתם שואלים למה המועדון הזה ברשימה? ובכן, נשים לא רשאיות להיכנס למועדון כך שכבר חצי מאוכלוסיית כדור הארץ מנועה מכך. דבר שני, אם אתם גברים ואתם רוצים להצטרף למועדון, אתם צריכים לקבל הזמנה מאחד החברים במועדון בנוסף לכך ש-2 חברים אחרים במועדון יתמכו בהחלטה – מה שמותיר את המקום לאנשים המשפיעים, החשובים או המלכותיים ביותר בעולם.

    אזור 51

    800px-wfm_x51_area51_warningsign

    בטח ציפיתם לראות את השם הזה ברשימה. "אזור 51" הוא שמו של בסיס צבאי הממוקם במדינת נבדה, 133 קילומטר צפונית-מערבית ללאס וגאס. בעיקרון, הבסיס נועד לאימונים צבאיים בעיקר בתחום התעופה, שם נערכים בדיקות וניסויים, אך מעטה האפלה והחשאיות שיש סביב הבסיס הצבאי, בנוסף לעדויות על עצמים בלתי מזוהים שטסים באזור גרמו למקום להפוך למיתוס על מתקן שבו מכינים כלי נשק לשינוי מזג האוויר, מתקן שבו קיימת "הממשלה האמיתית" ששולטת בעולם, מתקן שבו צולמה הנחיתה על הירח וגם מתקן שבו נמצאים חייזרים שעוברים עינויים או סתם כאלו שחולקים איתם מידע ומדברים איתם על הא ועל דא.

    חדר 39

    ob-ej709_north__g_20090903195628

    מעט מאוד ידוע על חדר 39, אך ידוע שזהו ארגון בצפון קוריאה שדואג לכך שהמנהיגים הדיקטטורים שבצפון קוריאה ימשיכו להיות בשלטון. הארגון אף מרוויח למדינה סכומי כסף גדולים, ככל הנראה בדרכים לא חוקיות הכוללות הלבנת כספים, מכירת סמים ועוד…

    המקדש הגדול באיסה

    800px-naiku_01-jpg

    המקדש הגדול באיסה (עיר ביפן) הוא למעשה סדרה של יותר מ-100 מקדשים שהוקמו בשנת 4 לפני הספירה והם המקדשים הקדושים ביותר ביפן המוקדשים לאל השמש. במקדש הראשי קיים החפץ החשוב ביותר במסורת היפנית – ה"נייק (Naik)" שזוהי מראה מהמיתולוגיה היפנית שלבסוף הגיעה לידיו של השליט הראשון של האימפריה. המקדש נהרס ונבנה מחדש כל 20 שנה על מנת לשמור על המסורת של מוות ולידה מחדש. האדם היחיד שיכול להיכנס למקדש הוא כהן או כוהנת מהמשפחה הקיסרית ולכן אלא אם כן יש כהן מהמשפחה הקיסרית היפנית בין קוראינו, כל מה שאתם יכולים לעשות הוא להסתכל על התמונה הזאת של הגג או ללכת לשם לראות את הגג במו עיניכם.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים