menu icon newsbox tv
    6 מקרים של אנשים שניצלו ממוות ודאי - ניוזבוקס
     

    6 מקרים של אנשים שניצלו ממוות ודאי

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    ביהדות אומרים ש"צדקה תציל ממוות". האנשים הבאים ברשימה כנראה נתנו כמות נכבדה של כסף לנזקקים אחרת אין לנו שום הסבר איך הם שרדו. (חוץ מהזוג האחרון, כי מסתבר שלזה יש הסבר)

    האדם שהפך לסנדוויץ' בין 2 משאיות

    תאונות ברכבים יש הרבה, ובהחלט יש תאונת לא כל כך נוראיות, אבל כשהרכב שלך נמחץ על ידי 2 משאיות ענקיות משני הכיוונים זה עלול להיגמר רע מאוד. האדם הזה שנסע בכביש חלקלק במיוחד בחורף החליק עם כרבו והתנגש במשאית. כשהוא חשב שהחלק הרע מאחוריו הוא צפה מהחלון במשאית נוספת מחליקה לעברו שלבסוף מחצה את הרכב בו הוא היה. מכוניות נוספו הצטרפו לתאונת השרשרת אך למרבה ההפתעה לא היו נפגעים ואפילו הנהג המדובר יצא רק עם כמה שריטות.

    הטייס שהתרסק אל תוך בית ושרד

    למרות שתאונות בכלי רכב הן גורם גדול בהרבה למוות, אנשים בכל זאת מפחדים יותר מתאונות אוויריות. במאי 2014, טייס איבד שילטה על המטוס שלו והתרסק כשהוא הפוך לגמרי הישר לתוך הקומה השניה של אחד הבתים בקולורדו. במזל גדול אף אחד לא היה בבית ובאופן מפתיע הטיס הצליח לעזוב את הזירה ללא פגע. הוא בטח הרגיש בר מזל עד שהבעלים של הבית בא ודרש הסברים.

    הילד שנמחץ בתאונה ואז קם בשניה

    הסרטון שמופיע למעלה (עלול להיות קשה לצפייה, אך עם סוף טוב) הפתיע אנשים רבים מכל רחבי העולם כשלא הבינו איך הסרטון הזה הסתיים טוב. בתאונת דרכים שארעה בברזיל רכב נוסע התנגש ברכב חונה כשמאחוריו אישה וילדה בן ה-5. בתוך שניה לאחר שהילד נמחץ תחת גלגלי המכונית הוא קם וניגש לאמו שגם היא הייתה טיפה מסוחררת. שניהם פנו מאוחר יותר לבית החולים ושוחררו עוד באותו היום כשכל מה שנותר מהתאונה אלו כמה חבורות קטנות.

    נפל מצוק גבוה וקיבל קנס במקום למות

    כשמישהו נופל מצוק גבוה בדרך כלל אחד משלושת הדברים הבאים קורה: הוא ימות מהתקף לב בדרך למטה, ימות כשהוא יפגוש את הקרקע, יישאר פצוע קשה ומשותק למשך כל חייו. כנראה שבחור בשם טימותי לא היה אמור למות באותו היום וגם לא להיפצע קשה, כי במהלך טיול שהוא עשה ביער הוא הלך צעד אחד יותר מדי ונפל מגובה של עשרות מטרים. במשך שעתיים ניסו לחלץ אותו וכשהוא חולץ והתברר שהוא כלל לא נפצע, הוחלט לתת לו קנס על כך שסטה מהמסלול המיועד למטיילים.

    הנהג שכמעט שופד

    אנשים הצליחו להיחלץ מתאונות רבות, אבל כשהרכב שלך נכנס בתוך עמוד שמכוון לשפד אותך ואתה מצליח לשרוד זה נחשב הישג. הנהג, שחקן כדורגל בשם רוי מהמוטסה היה אמור להפוך לקבב ברגע שהעמוד נכנס דרך השמשה הישר אל מושב הנהג, אבל הנהג לא איבד את הראש (תרתי משמע) והתחמק מהמוות הוודאי.

    ניצלו ממכת ברק כי החזיקו ידיים

    בין 6000 ל-24,000 בני אדם נפגעים ממכת ברק בשנה. זוג צעיר מקליפורניה כנראה מצא את הפיתרון המושלם להתחמק מנזק רציני – להחזיק ידיים. מכת הברק הפילה אותם על הקרקע ברגע אחד אך בבית החולים אמרו להם שמדובר במזל גדול, בגלל שהם החזיקו ידיים הם הצליחו להפחית מעוצמת הפגיעה כי הגוף "ניטרל את הזרם החשמלי". מקור

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים