menu icon newsbox tv
    6 מאכלים שנראים בריאים אבל הורסים דיאטה - ניוזבוקס
     

    6 מאכלים שנראים בריאים אבל הורסים דיאטה

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    לפעמים אתם בטוחים שאתם אוכלים בריא והכל טוב ויפה, אבל לפעמים אתם פשוט צריכים לחשוב על זה עוד פעם אחת. מאכלים מסוימים עלולים להטעות, חלקם לא בריאים כמו שאתם חושבים וחלקם בריאים רק בכמויות קטנות הרבה יותר ממה שאתם אוכלים. הנה כמה מאכלים שעלולים להרוס לכם את הדיאטה.

    סלטים מגונדרים

    salad-dressing-slide

    בכוונה הוספנו את המילה 'מגונדרים'. גם בגלל שזה נשמע מתנשא, וגם בגלל שזו הנקודה בדיוק. אם אתם מכינים סלט מעגבניה, חסה ובצל אז זה סבבה לגמרי, אבל אנשים לפעמים מזמינים סלט במסעדה או מנסים להכין לעצמם סלט מדהים בבית ולא כל כך מתייחסים לפרטים הקטנים ולרכיבים שבו. אם אתם מוצאים את עצמכם אוכלים סלט שיש בו הרבה טונה, זיתים, קשיו, אגוזים ומלא מלא רטבים – תדעו לכם שאתם לא בדרך הנכונה לדיאטה.

    גרנולה

    91712102-granola

    על פניו נראה שגרנולה זה תערובת בריאה מאוד ואין בה שום דבר רע, אבל לעתים היא מיוצרת עם הרבה חמאה או שמנים ופה הנפילה הגדולה מתרחשת. אם הגרנולה דביקה וקצת כבדה – זה סימן לחשוש. חוץ מזה, גרנולה בפני עצמה היא לא כזאת חסרת קלוריות כמו שאתם חושבים, כוס אחת של גרנולה מכילה 400 קלוריות לפחות ולכן אם אתם כבר כן אוכלים גרנולה בריאה בלי שמנים וחמאה, דאגו שזה יהיה בכמות קטנה.

    פירות יבשים

    dried-fruit-slide

    בדיאטה תמיד אומרים לנו "תאכלו פירות" אבל אף אחד לא התכוון בכך שתאכלו פירות יבשים. הפירות היבשים לא כאלו תמימים כמו שהם נראים, הם ברוב המקרים מכילים הרבה יותר סוכר ממה שאתם חושבים ויש כאלו שעוברים תהליכים כדי שיהיו הרבה יותר מתוקים מהטעם המקורי שלהם. בכלל, תאכלו פירות טריים וטובים, לא צריך לנסות טריקים.

    מיצים

    fruit-juice-slide

    כולם יודעים שמיצים הם גם לא מועילים לדיאטה, אבל עם זאת, בדומה לפירות היבשים, גם המיצים נוטים לגרום לנו להקל על עצמינו בטענה ש"מה אתם רוצים? זה עשוי מפירות!" אבל האמת היא שגם במקרה הזה עדיף לכם להימנע, לשתות מים ולאכול פירות אמיתיים וטריים.

    טורטייה צ'יפס

    blue-cornchips-slide

    צ'יפס אפוי נשמע כמו משהו יחסית בריא ולכן הטורטייה צ'יפס, אלו שבאים בכמה צבעים שונים עושים רושם בריא עוד יותר. מכירים את אלו שצבועים בצבע חום? ובכן, הצבע החום הדוחה הזה גורם לנו לחשוב שמדובר בהתפשרות לשם הבריאות, אבל האמת היא שלא משנה מה הצבע, כולם מכילים את אותן קלוריות ואותם שומנים.

    פריכיות

    rice-cake-slide

    זה הרגע שבו אתם שוברים את הכלים ויוצאים מהכתבה הזאת בעצבים. "מה נותר לי לאכול?" אתם יכולים לחשוב, ובצדק. דיאטת הפריכיות שהחלה את דרכה בשנות ה-90 סיימה את דרכה המקצועית והיום כל המחקרים והבדיקות יגידו לכם שלא כדאי לכם להתבסס על פריכיות בדיאטה. נכון, הן טובות פה ושם ליצירת שובע, אבל אין להן ערך תזונתי ששווה את זה והן גם יכולות לגרום למחלות לב כשהן נצרכות בכמות גדולה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים