menu icon newsbox tv
    6 שחקנים שעלו במשקל לטובת תפקיד בסרט - ניוזבוקס
     

    6 שחקנים שעלו במשקל לטובת תפקיד בסרט

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    שחקנים שעולים במשקל על מנת להשתתף בסרט צריכים לקבל טפיחה רצינית על השכם. זה לא פשוט לעלות במשקל לא פחות מלרדת במשקל. לפניכם רשימה של כמה שחקנים שהיו צריכים כמה קילוגרמים נוספים על מנת להשתתף בסרט.

    1. רוברט דה נירו – 30 קילו

    בשנת 1980 היה צריך רוברט דה נירו לעלות במשקל על מנת לשחק את המתאגרף לשעבר ג'ייק לה מוטה בסרט השחור לבן "השור הזועם". על מנת להשתתף בסרט היה צריך דה נירו להשתתף ב-3 קרבות אמיתיים, שמתוכם אגב, הוא ניצח פעמיים!

    2. טום הרדי – 15 קילו

    טום הרדי לא היה במימדים המתאימים לשחקן המרושע 'ביין' בסרט באטמן האחרון 'עלייתו של האביר האפל'. על מנת להתאים לתפקיד הוא היה צריך לעלות במשקל 15 קילו שכולו שרירים.

    מאט דיימון – 15 קילו

    מאט דיימון גם היה צריך להעלות 15 קילו במשקל, רק שבניגוד לטום הרדי כל ה-15 קילו היו צריכים להיות מוקדשים לשומן בלבד. דיימון היה צריך לעלות במשקל לתפקיד מארק וויצ'קר בסרט 'המודיע' בשנת 2009.

    4. ג'ורג' קלוני – 15 קילו

    בשנת 2005 היה צריך ג'ורג' קלוני לנטוש את המראה היפה לטובת מראה שמנמן יותר. הוא היה צריך להשמין 15 קילו על מנת לשחק את תפקיד רוברט בארנס בסרט סוריאנה. אמנם זה לא הסרט שבזכותו ג'ורג' קלוני התפרסם, אבל זה בהחלט זיכה אותו בפרס באקדמיה.

    5. ג'רארד באטלר – 15 קילו

    ג'רארד באטלר היה צריך לעבור שינוי קל במבנה הגוף שלו בשנת 2007 בשביל תפקיד ראשי בסרט 300. הוא צירף 15 קילו נוספים של שרירים באימון שנקרא "אימון 300" בהשראתו. אכן ספרטני אמיתי.

    6. רנה זלווזר – 10 קילו

    ובשביל הייצוג הנשי של הכתבה – רנה זלווגר. רנה הייתה צריך להעלות 10 קילו על מנת לשחק את ברידג'ט ג'ונס בסרט 'יומנה של ברידג'ט ג'ונס.' (מפתיע).
    לאחר שהסרט יצא היא רזתה את ה-10 קילו האלה לטובת תפקיד בסרט אחר, אך על מנת להשתתף בסרט השני בסדרת ברידג'ט ג'ונס היא הייתה צריכה להעלות שוב את אותו משקל.. זלווגר טוענת שלסרט השלישי בסדרה היא תסרב להעלות במשקל ותעדיף ללבוש חליפת שומן או משהו… כנראה עדיף…

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים