menu icon newsbox tv
    5 תחזיות 'סוף העולם' שלא התגשמו - ניוזבוקס
     

    5 תחזיות 'סוף העולם' שלא התגשמו

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בשבוע שעבר זכינו לראות את הירח שלנו נצבע באדום, אם לא בשמיים אז לפחות בחדשות. אולי לא ידעתם אבל היו כאלו שהאמינו שמדובר בנבואת 'סוף העולם' המתגשמת. קראו על 5 נבואות \ תחזיות סוף העולם, שכפי שהבנתם אם אתם קוראים את הכתבה הזאת עכשיו – לא התגשמו.

    המטיף שהזהיר שהעולם ייחרב אחרי הירח האדום הרביעי

    בספטמבר האחרון, הכומר ג'ון הייגי טען שהירח האדום שאמור להופיע באותו החודש הוא הירח שמכריז על סופו של העולם ושהאפוקליפסה מתקרבת. הוא כתב על כך בספרו בשנת 2013 ומייחס לכך את הנבואה מספר יואל : "השמש יהפך לחשך והירח לדם לפני בוא יום ה' הגדול והנורא".

    ובכן, הירח האדום בהחלט נראה לנו בסוף חודש ספטמבר, אבל הנה אנחנו פה כדי לכתוב על זה, אז כנראה שסוף העולם לא באמת הגיע. הייגי עדיין טוען שסוף העולם יגיע בקרוב, אך עד שזה יקרה, הכתבה הזאת בעינה נשארת.

    לוח השנה של בני המאיה

    כולנו זוכרים את הרעש והמהומה שפקדו את העולם בשנת 2012, התאריך 21 בדצמבר 2012 הפך לתאריך המזוהה עם סוף העולם וכולנו התבדחנו על זה. אבל איך זה בכלל התחיל? על פי בני המאיה, כדור הארץ נוצר לפני 5125 שנה, שהם 130,000 על פי בני המאיה ועל פי ספירה רגילה לועזית מדובר על השנה 3114 לפני הספירה. נבואת יום הדין של בני המאיה הגיעה כשהתגלה שבתאריך 21 דצמבר 2012 מופיע בלוח השנה שלהם המספר 130,000 עוד פעם.

    בני האדם פירשו את זה כסוף העולם, אבל מדענים של נאס"א שפרסמו סרטון שכותרתו "למה העולם לא הסתיים אתמול" וטענו שאין שום קשר בין סוף העולם לבין המספר המדובר, ואפילו בני המאיה עצמם לא דיברו על סוף העולם שכביכול אמור להתרחש בשמם.

    התרנגולת שהטילה ביצה שעליה מוטמע "המשיח מגיע"

    בשנת 1806, תרנגולת באנגליה החלה להטיל ביצים שעליהם מוטמע הכיתוב "המשיח מגיע" על כל אחת מהן. אנשים מהכפרים הסמוכים ואפילו מערים רחוקות הגיעו למקום כדי לחזות בתרנגולת המשיחית שמנבאת את הרגע הגדול, וביקשו לראות בעצמם שהתרנגולת מטילה את הביצים המיוחדות. הם נדהמו לגלות שאכן הדבר קורה, אבל כפי שאנחנו יודעים, העולם לא הסתיים בשנת 1806, אז מה פשר הביצים?

    כאן נכנסת לתמונה מארי בייטמן, הידועה בשם "המכשפה מיורקשייר" שמרמה את כולם כבר לא מעט זמן. מארי השתמשה בדיו עמיד כדי לכתוב את הציטוט על הביצים ואז הכניסה את הביצים עם הכיתוב לתוך התרנגולת על מנת שהם יצאו ממנה באופן אותנטי עם הכיתוב מוכן. היא נתגלתה ביום אחד על ידי מבקר שתפס אותה בשעת מעשה.

    מיותר לציין שלאחר כל הצרות שהיא עוללה לאנשי הכפר, היא לבסוף נרצחה, לא בהכרח בגלל התעלול הזה. מכשפה, לכו תבינו.

    המאמינים הרוסים שפחדו מהנורא מכל

    בשנת 1669 קבוצת מאמינים רוסים האמינה שסוף העולם יגיע באותה השנה. כשזה לא קרה, הם "הבינו" שמשהו גרוע יותר מסוף עולם אמור להגיע והוא אנטיכריסט, שהוא הרוע המוחלט ואויבו המר ביותר של ישו. לכן 20,000 אנשים שרפו את עצמם בחיים בשנים שלאחר מכן. אתם קוראים נכון, 20,000 אנשים האמינו שלשרוף את עצמם בחיים יהיה יותר טוב מאשר מה שעתיד לקרות. מאוחר יותר התברר שמדובר בפיוטר הגדול, שלא ממש היה "רוע מוחלט" ויש שיגידו שהוא היה "נחמד".

    השינוי בלוח השנה הממוחשב שאיים על העולם

    אז אנחנו מסכימים איתכם שכל מיני נבואות על סוף העולם הן מנת חלקם של דתות כאלו ואחרות, אבל גם לאתאיסטים ביותר היה החשש שסוף העולם קרב ובא – באג 2000.

    בסוף המאה ה-20 התקרב לו הרגע בו נועדנו לעבור משנת 1999 לשנת 2000. במקומות רבים השתמשו במחשבים מיושנים שהשימוש בתאריכים בהם היה בשתי הספרות האחרונות בלבד, 99, והיה חשש שברגע שהתאריך יעבור לשנת 00 המחשב יזהה את זה כשנת 1900 ולא 2000 ועל כן יאבד מידע חשוב או שדברים ישתבשו בצורה חריגה עוד יותר. ה"נבואות" בעניין הזה היו רציניות בהחלט, חזו שהבנקים יקרסו, החשמל לא יעבוד וכל שוק המניות יקרוס. אפילו חזו שפצצות אטום ישתחררו מעצמן ומדינות יתקפו אחת את השניה ללא שליטה.

    מדינות וארגונים רבים השקיעו מאמצים ותקציבים על מנת לשפר את המערכות שלהם בעניין הזה ואף הוסיפו גיבויים רבים על מנת שסופם לא יגיע יחד עם שנת 2000 – ואז הגיע הרגע המיועד, בחצות שלפני ה-1 בינואר שנת 2000 הופיעו כמה גליצ'ים קטנטנים והעולם המשיך כסדרו.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים