menu icon newsbox tv
    5 קסמים וטריקים פשוטים שאתם יכולים לנסות - ניוזבוקס
     

    5 קסמים וטריקים פשוטים שאתם יכולים לנסות

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנשים נוהגים להשתמש במילה 'קסם' כשהם מדברים על דברים לא אפשריים על פי המדע, אבל למעשה המילה קסם בעברית משמשת לדברים שהם כן אפשריים, אם עושים אותם מספיק טוב כדי לגרום לקהל לחשוב שיש פה משהו על טבעי אך בפועל אנחנו עושים אותם בעזרת תחבולות או זריזות ידיים, זה קסם. החלטנו הפעם (על פי בקשה של הגולשת Enia Plit‎‏) לפרסם לכם כמה קסמים פשוטים שאולי תרצו להראות לחברים שלכם.

    בחר מספר מ-1 עד 10

    מה נראה בקסם – הקוסם מבקש מאדם לבחור מספר מ-1 עד 10 מבלי להגיד לו, לאחר מכן הוא מבקש ממנו לבצע כמה פעולות חשבון ובסוף הוא מצליח לנחש את המספר שבסופו של דבר יגיעו אליו.

    איך זה נעשה – מבקשים מהאדם לבחור מספר מ-1 עד 10 (אפשר גם יותר, אבל אל תסבכו את זה) ובקשו מהם לבצע את פעולות החשבון הבאות

    • תכפיל ב-2
    • תכפיל את מה שיצא ב-5
    • חלק את מה שיצא במספר שבחרתם
    • תוריד 7 ממה שיצא
    • המספר שיצא הוא 3.

    כן, בסופו של דבר על פי החישובים האלו התוצאה הסופית תמיד תהיה 3. אל תנסו את הקסם הזה יותר מפעם אחת על אותו אדם, כי זה מאבד מהערך שלו כשהם יגיעו ל-10 בפעם השניה.

    קיסמים עוברים זה דרך זה

    מה נראה בקסם – הקוסם מחזיק 2 קיסמים שלמים וקשיחים ומראה לקהל שאי אפשר שאחד יעבור בתוך השני. הוא מכניס את הקיסם לתוך המרווח בין היד לקיסם השני ומנסה להוציא אותו בצורה פשוטה ומראה שזה לא אפשרי. עד שתזוזה מהירה כן מצליח לעשות זאת.

    איך זה נעשה – אם תחזיקו את הקיסמים מספיק זמן בידיים שלכם הם ידבקו אליהן מהלחות ביד. כשאתם רוצים להוציא את הקיסם פשוט תרחיקו את האצבע מהאגודל ויפער מרווח קטן שמאפשר להעביר את הקיסם החוצה. בקסם הזה צריך להתאמן ולעשות את זה עם זריזות ידיים טובה כדי שזה ייראה אמין, אבל סך הכל זה מאוד פשוט.

    העלמת סיגריה

    מה נראה בקסם – הקוסם מחזיק סיגריה בידו האחת ואז במהירות הוא מעביר את היד על הסיגריה והיא נעלמת.

    איך זה נעשה – הרטיבו קצת את האזור שעל הציפורן ועד המפרק של האגודל והחזיקו את הסיגריה צמודה חזק לאזור הזה. כשתזיזו את היד השניה שתסתיר את הסיגריה, הרימו את האגודל ובכך תסתירו את הסיגריה מהצופים כשהיד השניה תזוז. בפועל, זה נראה קסם מאוד חלש, אבל כשאנשים לא מכירים את הטריק זה נראה מרשים מאוד.

    קורא מחשבות

    מה נראה בקסם – הקוסם יקרע דף ויחלק ל-3 אנשים חתיכה אחת ממנו. הוא יבקש מ-2 הקיצוניים לרשום שמות של אנשים חיים ומהאמצעי לרשום שם של מישהו שמת. לאחר מכן הוא יבקש מהם להכניס את הפתקים לקופסה אטומה ויניח אותה מעל ראשו. הקוסם יצליח לשלוף מתוך הקופסא את הפתק של האדם המת מבלי לראות והקהל יגיד "ואו".

    איך זה נעשה – בחרו 3 אנשים (חייב להיות 3) להשתתף בקסם. קחו דף וחלקו אותו באמצעות קריעה ל-3 חלקים שווים (כמו בתמונה) וכך יווצר מצב ש-2 החלקים הקיצוניים חלקים בצד אחד וקרועים בצד שני והחלק האמצעי קרוע ב-2 הצדדים. הגישו לשמאלי את הפתק הראשון ואמרו לו לרשום שם של אדם חי, את הפתק השני (שקרוע משני הצדדים) הגישו לאמצעי ובקשו לכתוב שם של אדם מת, ואת החלק השלישי לאדם הימני שירשום שם של אדם חי.

    לאחר שירשמו, בקשו מהם לשים את הפתקים בתוך הקופסה האטומה מבלי שתראו והחזיקו אותה מעל ראשכם. בשלב הזה אתם מכניסים את היד לתוך הקופסא האטומה מעל ראשכם ומתחילים למשש את הקלף עם הידיים תוך כדי שאתם נותנים מבטים לעבר האדם שכתב את השם של האיש המת. אפשר להסיח את דעתם במילים כמו "אני כבר יודע את השם" או "אני קורא את המחשבות שלך" וכו' עד שאתם מצליחים למצוא את הקלף שקרוע ב-2 הצדדים. כשמצאתם את הקלף, הוציאו אותו והרשימו את כולם בכך שצדקתם.

    אני יודע איזה קלף בחרתם

    מה נראה בקסם – הקוסם מבקש מאדם לבחור קלף אחד מתוך 21 קלפים, לאחר מכן הוא מבקש ממנו לזכור אותו (הוא יכול להוציא ולהחזיר והוא יכול רק להסתכל) ואז הוא מחלק את הקלפים ל-3 ערימות ומבקש ממנו להגיד באיזו ערימה נמצא הקלף שלו. הקוסם יחלק שוב לערימות ויעשה אותו דבר פעמיים נוספות. לאחר מכן הקוסם יקח את כל הערימות, יתחיל לזרוק קלפים ולבסוף יבחר את הקלף הנכון.

    איך זה נעשה – בוחרים 21 קלפים מגוונים ומבקשים מאדם לבחור קלף 1 מהם. לאחר מכן יש ליצור 3 ערימות מהקלפים כשהם כלפי מעלה (ניתן לראותם) ומתחילים לחלק 1 לערימה השמאלית, 1 לערימה האמצעית ו-1 לערימה הימנית וממשיכים שוב מהשמאלית עד שכל הקלפים מחולקים. שואלים את האדם באיזו ערימה נמצא הקלף והוא עונה. אוספים את כל הערימות כשהערימה שבה נמצא הקלף של האדם נמצאת באמצע (סנדוויץ') וחוזרים על השלב הזה פעמיים כשכל פעם מכניסים את הערימה שבה הקלף לאמצע בין 2 הערימות. לאחר 3 פעמים אוספים את כולם (כשהערימה עם הקלף באמצע כמובן) והקלף ה-11 יהיה הקלף שנבחר ולכן תבחרו בשיטה האהובה עליכם.

    • שיטה 1 – להתחיל לזרוק קלפים לרצפה ולהגיד "לא זה, לא זה, לא זה" עד שמגיעים לקלף ה-11 ולהגיד "כן זה!".
    • שיטה 2 – לפזר את כל הקלפים אחד אחד על הרצפה ולזכור מהו הקלף ה-11 ואז לאחר שכולם מפוזרים לבחור אותו מבין כולם.
    • שיטה 3 – להסתכל על כל הקלפים ביד שלכם ולחלק אותם לערימות מוזרות ולא קשורות כשאתם זוכרים מהו הקלף ה-11. לאחר שאתם "משחקים אותה" אילו אתם קוראים את המחשבות או בוחרים בקפידה, תראו את הקלף הנכון.

    בהצלחה!

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים