menu icon newsbox tv
    5 פשעים מגוחכים שקשורים לאוכל - ניוזבוקס
     

    5 פשעים מגוחכים שקשורים לאוכל

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    פשע זה לא צחוק, אבל אי אפשר להישאר עם פרצוף פוקר כשאתם שומעים על אדם שנעצר כי כיוון בננה לעבר שוטר או להישאר אדיש כשאתם רואים את הסרטון ההזוי של הבחורה שהתעצבנה כי לא מכרו לה מה שהיא רצתה. הנה 5 פשעים מגוחכים שקשורים לאוכל.

    1. האיש שכיוון בננה לעבר שוטר

    נתן צ'אנינג בן ה-28 חשב שלכוון בננה כאילו הייתה אקדח לעבר שוטר תהיה בדיחה מצחיקה לפרסם ביוטיוב אבל צ'אנינג בוודאות טעה. השוטר הבכיר ג'ושוע באנץ' סיפר שהוא ראה את צ'אנינג הולך בצד הרחוב כשלפתע עצר, הרים משהו צהוב מהכיס, כיוון אותו לשמיים ואז לעברו כאילו היה אקדח. באותו הרגע הוא התכופף, נכנס לרכבו ונסע משם כאילו צ'אנינג היה חמוש בכלי נשק והוא מיד התקשר לשוטר נוסף שהיה באזור כדי לגבות אותו. צ'אנינג לא קלט איזה נזק הוא עשה ולכן החליט לכוון את הבננה גם לעבר השוטר הנוסף.

    סיפור ארוך בקצרה: צ'אנינג נעצר והורשע באיומים. מקור

    2. האדם שהותקף כי לא רצה לחלוק את המשקה המוגז שלו

    משקאות מוגזים כמו קולה או סודה מתוקה טעימה וקרה יכולים להיות דבר מאוד מהנה, אבל תשתדלו לא להיקשר אליהם יותר מדי ואם מכריחים אתכם לחלוק קצת – כדאי שתשחררו אחרת תגמרו כמו  הבחור מפלינט שבמישיגן שבאוקטובר 2014 החליט שהוא לא רוצה להתחלק בסודה עם אדם זר שניגש אליו ברחוב וזה לא מצא חן בעיני האדם הזר שתקף אותו באגרופים ועזב. לאחר שהאחרון עזב את הזירה התקשר הבחור הפצוע למשטרה והאדם הזר נעצר. מקור

    3. האיש שנדקר בגלל שאכל את ארוחת החג מוקדם מדי

    לא ברור למה החבר של ג'קלין בלייק החליט לאכול את ארוחת החג מוקדם מהרגיל אבל מה שבטוח – זה כמעט עלה לו בחייו. חברה של ג'קלין סיפר למשטרה שהוא וחברתו התווכחו מוקדם יותר באותו היום ולאחר הויכוח חברתו השתכרה והלכה לישון. כשהיא התעוררה היא מצאה אותו אוכל את ארוחת חג ההודיה וזה ממש עיצבן אותה. תוך שניות בודדות היא תפסה סכין והחלה לרדוף אחריו ברחבי הבית כשלבסוף היא תפסה אותו ודקרה אותו בחזה. לאחר שעשתה זאת, היא קמה, הלכה אחורה וזרקה לעברו את הסכין שפגעה מתחת לעינו השמאלית. תוך זמן קצר עצרה אותה המשטרה, היא נשפטה והורשעה בתקיפה ושאר סעיפים. מקור

    4. האישה שאיבדה את העשתונות בגלל נגיסי עוף

    בשנת 2010 מלודי דושיין, אז בת 24 עצהר במקדונלדס ליד טולדו שבאוהיו על מנת להזמין כמה נגיסי עוף. כשהיא התבשרה שמכירת נגיסי העוף הסתיימה להלילה היא קיבלה את זה בדרך הכי גרועה שאפשר לקבל את זה והחלה להתעצבן יתר על המידה. על פי המשטרה היא הייתה שיכורה והיא יצאה בזעם מהרכב על מנת לתת אגרוף בפניה של העובדת המסכנה. לאחר שעובדת נוספת שהייתה בחנות ניסתה להגן ולסגור את החלון מלודי לא ויתרה ואף היכתה את החלון ושברה אותו.

    חשוב לציין שמצלמות האבטחה לא הקליטו אודיו ולכן הגולשים באינטרנט החליטו להוסיף דיבוב משלהם לצילום וזה רק עשה את הסרטון עוד יותר טוב ממה שהוא.

    5. האיש שעשה דברים מגעילים לפיצה של הלקוח

    אם יש חוק לא כתוב שאתם חייבים לדעת הוא שלעולם לא לעצבן את מי שמגיש לכם את האוכל. לקוח שלמד את החוק הזה על בשרו סיפר למשטרה שהוא נסע לפיצריה בג'ורג'טאון וקלט את המלצר מורח את הפיצה שהוא הזמין על איבריו המוצנעים.

    לאחר שנתפס המלצר אוסטין מייקל סימונדס בן ה-18 הוא התנצל בפני הלקוח וטען שזה באמת היה דבר מטומטם לעשות ושהוא עשה את זה בגלל שהוא היה מצוברח כי הלקוח הזמין את האוכל זמן קצר לפני זמן הסגירה של החנות. הוא גם הוסיף שאם הוא לא היה נתפס הוא היה נותן ללקוח ללכת עם הפיצה הזאת לביתו. סימונדס הורשע ב'חבלה במוצר של צרכן' ושוחרר בערבות של 10 אלף דולר. מקור

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “5 פשעים מגוחכים שקשורים לאוכל”

    השאר תגובה

    שיתופים