menu icon newsbox tv
    5 עיתונאים שעשו דברים יוצאי דופן - ניוזבוקס
     

    5 עיתונאים שעשו דברים יוצאי דופן

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אם יש משהו שבלט בחודש החולף באינטרנט הוא עניין הפליטים באירופה, אם יש משהו שבלט בעניין הפליטים באירופה הוא התיעוד של העיתונאית מחברת החדשות ההונגרית שבעטה והפילה פליטים בשביל לקבל את התמונה הטובה ביותר. החלטנו להכין כתבה על עוד 5 עיתונאים שעשו דברים יוצאי דופן.

    העיתונאי העיראקי שזרק נעל על נשיא ארצות הברית

    במהלך ביקור מפתיע של נשיא ארצות הברית לשעבר גורג' בוש בעיראק, הפגין בוש רפלקסים מעולים כשהתחמק מנעל שהושלכה לעברו על ידי אחד מהעיתונאים. במהלך מסיבת העיתונאים שערך הנשיא, קם אחד העיתונאים וצעק "זו נשיקת הפרידה מהעיראקים, כלב!" וזרק לעברו נעל. הנשיא התחמק מהנעל בצורה נפלאה ואז הושלכה לעברו נעל שניה תוך כדי שהעיתונאי קורא "וזה בשביל האלמנות והיתומים וכל אלו שנהרגו בעיראק!".

    תוך שניות בודדות העיתונאי שעונה לשם מונטדר אל-זאידי הופל לקרקע על ידי אנשי האבטחה ונלקח משם החוצה כדי שמסיבת העיתונאים תמשיך. העיתונאי בילה 3 שנים בכלא ולאחר מכן כשהשתחרר הוא נטש את דרך העיתונות והחל לעסוק בזכויות אדם למען העם העיראקי באמצעות ארגון שייסד.

    העיתונאי בן ה-5

    ג'ואי בן ה-5 הוא כנראה הכתב הצעיר ביותר, הוא כתב ב-Blackhawks TV שזכה לסקר כמה אירועים מליגת ההוקי במדינתו. הוא זכה לראיין כוכבים גדולים וגם יצא לו לשאול אותם שאלות לא שגרתיות, כמו "כמה כסף השאירה לך פיית השיניים כשנפלו לך 7 שיניים במשחק בעונה שעברה?" ושאלות נוספות שילד בן 5 שואל. כשנשאל הכתב על ידי אחד השחקנים כמה זמן הוא מעריץ של הקבוצה הוא ענה "6 שנים".

    העיתונאית שניסתה להביא לאובמה מכתב – ולא הצליחה

    העיתונאית הזאת שעובדת בעיתון קטן ולא חשוב כל כך, הורחקה מועידת עיתונאים ליד המסלול בו היה מטוסו של נשיא ארצות הברית. כי ניסתה להתפרץ ולתת לו מכתב ובו היא מבקשת ממנו לנקוט עמדה בנושא נישואים גאים ולא לאפשר אותם. גם במקרה הזה, תוך שניות בודדות תפסו אותה המאבטחים והטיסו אותה מהמסלול.

    העיתונאי שנחלץ לעזרה ברעידת האדמה בהאיטי

    העיתונאית שבעטה בפליטים כדי להשיג תמונה טובה כנראה עשתה משהו שעוד עיתונאים היו עושים, או לפחות ככה אנחנו מתארים לעצמנו את העיתונאים. אבל יש עיתונאים שמוכיחים לנו שטוב ליבם חשוב יותר מאשר סיפור או צילום. העיתונאי שבסרטון למטה, מרשת CNN, זכור מאוד בגלל הרגע בו הוא נחלץ לעזרתו של פצוע מרעידת האדמה בהאיטי, סרטון שריגש רבים מכל רחבי העולם.

    העיתונאי שקלע סל

    יש עיתונאים שהשיא בקריירה שלהם הוא לראיין איזו אישיות חשובה או להשיג את הסיפור הטוב ביותר. יש אנשים שיסתפקו בסיפורים קטנים ופשוטים אך יזכרו את הרגע בו הם הצליחו לקלוע סל הפוך ממרחק רב. לא פשוט בכלל.

    וגם: העיתונאית שהתאבדה בשידור

    על זה כתבנו כבר בכתבה אחרת: כריסטין צ'ובוק התאבדה בשידור חי ביריה, על זה תוכלו לקרוא בסוף הכתבה הזאת. (זהירות כתבה לא פשוטה לקריאה וצפייה)

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים