menu icon newsbox tv
    5 עבודות מוזרות שאולי לא ידעתם שקיימות - ניוזבוקס
     

    5 עבודות מוזרות שאולי לא ידעתם שקיימות

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    רובנו הולכים לעבודות המשעממות שלנו למשך מספר לא מועט של שעות ועושים את אותו דבר בכל יום. לעתים, אנחנו עובדים בעבודה הזאת כי אין ברירה וזה הדבר היחיד שמתאים לנו או שאנחנו יכולים לעשות אבל אולי בכלל לא שמעתם על עבודת החלומות שלכם עדיין? קראו על כמה עבודות שאולי לא ידעתם שהן קיימות ואולי הן ימלאו את החלל בלב שלכם.

    פסיכולוג של חיות מחמד

    החברים הקטנים והפרוותיים שלנו תמיד ידאגו לטובתנו ולפעמים הם עושים את זה רק בגלל העובדה שהם שם בשבילנו, המעט שאנחנו יכולים לעשות זה לשלוח אותם לפסיכולוג של חיות מחמד שאולי יצליח להבין עליהם משהו שאנחנו לא מבינים. על פי כמה מקורות הם מרוויחים כ-35 אלף דולר בשנה.

    טועם תה

    הרבה אנשים מרגישים סיפוק רב מטיול בעולם וחוויות חדשות, יש אנשים שעושים את זה בטיול הגדול אחרי הצבא ויש אנשים שעושים את זה מתוקף עבודתם בתור טועמי תה. על פי מקורות הם מרוויחים עד 37 אלף דולר בשנה ושותים הרבה תה חינם.

    שחקן בצינוק של לונדון

    למי שלא מכיר, הצינוק של לונדון הוא אתר תיירות פופולרי שמציג את לונדון באור קצת אחר ואפל יותר. הוא נותן את תחושת ימי הביניים וצוות שחקנים שמרוויחים כל אחד 45 אלף דולר בשנה יפחיד אתכם בו בזמן שהוא גם ילמד אתכם בין היתר על ההיסטוריה של לונדון, על עינויים במרתפים, על הוצאות להורג ועל ג'ק המרטש.

    מנקה ביובים

    אף אחד לא היה רוצה להתחלף איתם, אבל העובדים האלו שמרוויחים כ-68 אלף דולר בשנה אחראיים לכך שהביובים יתפקדו כרגיל. אתם יודעים, מדי פעם יש סתימה באסלה וכך גם בביובים, ועל פי החברה הגדולה שעושה את העבודות האלו בבריטניה, הם מפנים כ-80 אלף סתימות בשנה.

    קצין הקשבה ראשי

    תאמינו לנו שלא אנחנו נתנו לזה את השם. מדובר על אנשים שסביר להניח שנתקלתם בגרסא הישראלית שלהם לא מעט. הם מרוויחים עד 70 אלף דולר בשנה ותפקידם העיקרי הוא לגלוש באינטרנט מטעם החברות שבהן הם עובדים, לראות מה מדברים על החברה, לטוב ולרע, ולתת פידבקים לטובת החברה. לפעמים זה כולל גם השמצת חברות מתחרות, במיוחד במדינה קטנה כמו שלנו.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים