menu icon newsbox tv
    5 סרטי האנימציה שיזכירו לכם את הילדות - ניוזבוקס
     

    5 סרטי האנימציה שיזכירו לכם את הילדות

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    ילדים בשנת 2015 לא יכולים לחוות את מה שילדי שנות ה-90 חוו. שנות ה 90 היו ממש פשוטות וצנועות ואנו חווינו כמה מהסרטים הכי טובים בעידן הזה. סרטים מצוירים היא הדרך הקלה ביותר להפוך מישהו לשמח ולהעביר את החופשות בכיף. ולמען האמת, אפילו היום, כשאנו צופים בסרטי שנות ה 90 האלו הם מזכירים לנו את התקופות היפות מפעם והופכים אותנו שוב לילדים. קראו על 5 מהם.

    1. אלאדין

    אלאלין היה סרט אנימציה עם בסיס ערבי בו ראינו את אלאדין עובר דרך סיטואציות שונות בכדי "להשיג״ את הנסיכה, וחברו הטוב ג'יני עוזר לו בכל בעיה. אלאדין היה להיט ואהוב על ילדים בכל הגילאים, אפילו מבוגרים נהנו. הגרפיקה, האנימציה והדו שיח בין הדמויות היו מדהימים. הסרט היה פנטסטי עם נושא טוב ומוסר השכל של אומץ.

    2. סדרת צעצוע של סיפור

    צעצוע של סיפור הוא אחד מסרטי האנימציה הטובים ביותר שנעשו אי פעם. הסדרה מדברת על התחושות של הצעצועים ואיך הילדים צריכים לטפל בהם. הסרט מלמד את הילדים שיעור שהם צריכים לטפל בצעצועים שלהם ולשמור עליהם קרוב לליבם. מבנה הסיפורים מאוד תמים ויכול לגרום לכם להזיל דמעה.

    3. טרזן

    טרזן הוא סיפור על ילד שהפך לשליט הג'ונגל בכך שאימץ את חוקיו, ולמד כמה תרגילי הישרדות. החיות של הג'ונגל גידלו אותו ובכך שביטלו את הכוחות הרעים מהג'ונגל הוא נהפך לשליט. הגורילה גידל אותו וליוותה את טרזן בכל שלב כמו אבא. הסרט מדבר על נקודות השיא ביחסים בין האדם לחיה.

    4. סדרת מלך האריות

    מלך האריות הוא סרט המציג את המסע של גור אריות קטן בשם סימבה. מלך האריות הוא סרט מוסיקלי עם שירים ואנימציה מדהימים. מוסר ההשכל של הסרט הוא איך להתמודד עם זמן קשה בעזרת גישה אמיצה. וגם שללא שום קשר לגודל, אתה יכול להשיג את מה שאתה רוצה אם יש לך את הרצון העז והאמיתי להשיג אותו.

    5. ענק הברזל

    ענק הברזל הוא סרט מדע בידיוני בשביל ילדים. הסיפור הוא על ילד שמגלה רובוט שנפל מהחלל. כל הסרט הוא על ההבדל בין הילד והרובוט. הסרט משחק תפקיד חיוני בפיתוח האינטרסים של הילדים לעבר המדע והטכנולוגיה והוא אחד הסרטים הטובים ביותר של כל הזמנים.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים