menu icon newsbox tv
    5 סיפורי הישרדות כנגד כל הסיכויים חלק ב' - ניוזבוקס
     

    5 סיפורי הישרדות כנגד כל הסיכויים חלק ב'

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    המשך הכתבה על סיפורי ההישרדות המדהימים ביותר. את החלק הראשון ניתן לקרוא כאן.

    דבורה קיילי ובראד קוואנה

    כפי שסופר בספרה של קיילי בשנת 1982, היא הייתה מלחית בת 24 עם עוד 4 אנשי צוות בהפלגה שגרתית למיין כשסופה טרופית חזקה תפסה אותם לא מוכנים. בשלושת הימים הבאים היא איבדה 2 אנשי צוות לכרישים שסבבו את הספינה הטובעת ועוד אחד שמת מפצעיו. דבורה ובראד היו היחידים שנותרו בחיים והם כמעט איבדו תקווה עד שספינה סובייטית עברה במקום וחילצה אותם. סיפורה של דבורה הפך לנושא לכתיבה בספרים, סרטים וסדרות.

    סטיבן קלהאן

    הסיוט הגדול ביותר של רבים מאיתנו קרה לסטיבן קלהאן, ששרד 76 ימים על רפסודה מתנפחת ודולפת לאחר שבזמן מירוץ שיט ב-29 בינואר 1982 הסירה שלו נתקלה בעצם קשה (לטענתו זה היה לוויתן) והוא נאלץ להשתמש בסירת ההצלה. מלבד חשיפה מוגברת לשמש ולילות קרים מנשוא, נאלץ קלהאן להתמודד עם כרישים מסוכנים שחגו סביבו, עם הסירה הדולפת שלו בדאגה שלא תשקע ועם הצורך היום יומי לצוד לעצמו דגים וציפורים. שלא נדבר על הקשיים המנטליים.

    ג'וליאן ריטר וצוותו

     

    בשנת 1970, ג'וליאן ריטר ושני אנשי הצוות שלו נסחפו בסירתם לדרום האוקיינוס השקט למשך 87 ימים כשב-40 ימים מתוכם הם היו ללא אספקה. הסירה שלהם נסחפה כ-600 קילומטרים מחוץ למסלול ועל מנת לשרוד הם הכינו מרק מאצות. הם היו במצב קשה מאוד כשספינה של חיל הים האמריקאי מצאה אותם.

    ההתמוטטות של מכרה קופיאפו

     

    בתאריך 13 באוקטובר 2010, התמוטטות של סלעים כבדים גרמה ללכידתם של 33 כורים במכרה בצ'ילה. לאחר 17 ימים בהם לא היה ברור אם הם חיים או לא, התקבל אות חיים כשפתק הוצמד לאחד ממתקני החילוץ שהגיעו לעומק המכרה ועליו רשום בספרדית "אנחנו בסדר במקלט ה-33". החילוץ שלהם ארך זמן רב ואחרון הכורים יצא רק לאחר 69 יום. ההתנהגות של הכורים כל הזמן הזה, החל מהרגע הראשון בו הם נלכדו ללא הידיעה אם ימצאו אותם או לא הייתה מדהימה. כמעין ניסוי חברתי מאולץ, כל אחד ידע מה תפקידו, הם חילקו תוכנית מסודרת על מנת להבטיח סדר ולשמור על המורל עד שיחולצו, והאוכל שהיה להם שהיה אמור להספיק ליומיים בלבד, הספיק ל-17 הימים הראשונים (עד שנשלח להם מזון נוסף) בגלל תוכנית תקצוב מסודרת. הם פעלו ביחד לכל אורך הדרך ואף נשבעו שלא לספר אירועים ספציפיים שקרו מתחת לאדמה במיוחד בימים הראשונים בהם לא נוצר עימם קשר.

    יוסי גינסברג

    לא חשבתם שיהיה ישראלי ברשימה, הא? הישראלי יוסי גינסברג נכנס לג'ונגלים של האמזונס על מנת למצוא שבטים אבודים. הוא היה עם עוד 3 אנשים, קווין האמריקאי, קארל האוסטרלי ומרקוס השוויצרי ולאחר זמן כשהחל להיגמר להם האוכל והתנאים היו קשים הם החליטו להיפרד. יוסי הלך עם קווין האמריקאי לכיוון אחד והשניים האחרים לכיוון אחר. יוסי וקווין בנו רפסודה בכדי לשוט בנהר אך הם נסחפו לעבר מפל גדול. קווין הצליח לקפוץ ולהינצל אך יוסי נפל אל תוך המפל. בדרך נס הוא שרד את הנפילה והצליח להגיע ליבשה. הוא החזיק את עצמו בחיים כנגד כל הסכנות בג'ונגל הכוללות טרמיטים ובעלי חיים טורפים ואפילו קרב נגד יגואר, אותו גירש בעזרת להביור שיצר מתרסיס נגד חרקים. הוא ניזון מפירות וביצים נאות ולאחר 19 ימים מצאה אותו משלחת שאירגן קווין. קארל ומרקוס מעולם לא נמצאו.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים