menu icon newsbox tv
    5 מקרים הזויים של אנשים ששכחו את הילדים שלהם - ניוזבוקס
     

    5 מקרים הזויים של אנשים ששכחו את הילדים שלהם

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    לצערנו, בשנים האחרונות אנחנו שומעים על יותר ויותר מקרים של אנשים ששוכחים את הילדים והתינוקות שלהם במכוניות ומקרים רבים מסתיימים באופן טרגי. בכתבה הבאה נכתוב לכם על 5 מקרים של ילדים או תינוקות שנשכחו במצבים הכי הזויים שאפשר אך לשמחתנו יש להם סוף טוב.

    ההורים ששכחו את הילדה בנמל התעופה

    בשנת 2008, אנשי הצוות בנמל התעופה בן גוריון מצאו ילדה בת 4 לבדה בדיוטי פרי לאחר שההורים עלו על הטיסה בלעדיה. מסתבר שהם טסו לפריז עם 4 מתוך 5 הילדים שלהם.

    יכולנו לכעוס על ההורים האלה הרבה יותר, אבל כשמתברר שכל אחד מההורים ישב במקום אחר במטוס (וכל אחד חשב שהילדה יושבת עם ההורה האחר), אז אנחנו יכולים לכעוס קצת פחות. מה שכן, אפשר להבין את הלחץ שתפס אותם כשהטייס הודיע בכריזה על הילדה החסרה, שלמרבה המזל ידעה לספר לאנשי הצוות איך קוראים לה ולהוריה. סוף טוב הכל טוב, הילדה לוותה על ידי מבוגר בטיסה הבאה לפריז.

    התינוק שנסחף לים בזמן שההורים משתזפים

    ביולי 2015, תינוקת בת 10 חודשים שצפה לה על מתקן מתנפח, נסחפה כמעט קילומטר וחצי מהחוף בגלל שההורים שלה שכחו שהיא עדיין במים. הילדה הקטנה כנראה לא הייתה מודעת לטיול הקצר שהיא לקחה בזמן שהמשפחה שלה שוכבת על החוף בטורקיה ומשתזפת וברגע שבו המשפחה שמה לב לילדה החסרה זה כבר היה מאוחר מדי בשביל לשחות עד לשם והגלים לקחו אותה הרחק משם.

    אילולא משמר החופים של טורקיה שמצאו את התינוקת והחזירו אותה למבטחים, הטעות הזאת של המשפחה יכלה בקלות להפוך לאסון אם המתקן המתנפח היה מתהפך או שהאוויר בו היה מתרוקן.

    האמא ששכחה את התינוק שלה בעגלת קניות

    אם אי פעם קניתם משהו דרך האינטרנט, כנראה קיבלתם התראה נחמדה על כך שעגלת הקניות שלכם לא ריקה כשניסיתם לצאת מהאתר. אם אותו דבר היה קורא לאמא הזאת שהשאירה את התינוק שלה בעגלת הקניות, כנראה הכל היה הולך טוב יותר

    לקוח שנכנס למספרה שאל את שתי הספריות שעובדות שם אם הן יודעות שיש תינוק בחניה בחוץ וכשהן יצאו הן מצאו את התינוק הזה בעגלה כשהוא עדיין במושב הבטיחות שלו. המשטרה מצאה את האם בחנות סמוכה יחד עם 2 ילדים אחרים שלה וכשהמשטרה שאלה אותה לגבי התינוק, התברר שלאחר 40 דקות שהיא בתוך החנות, התירוץ שהיה לה לתת הוא "שכחתי לשים את התינוק ברכב". האם לא הואשמה על ידי המשטרה בגלל שלתינוק לא נגרם כל נזק.

    האישה שנסעה כשהתינוק על הגג

    אם צעירה בת 19 מאריזונה נעצרה בשנת 2012 על כך שהשאירה את התינוק בן החודשיים שלה על הגג כשהיא תחת השפעת מריחואנה. היא נסעה קרוב ל-18 קילומטרים כשהתינוק נמצא על הגג, וכשהיא הבחינה סוף סוף שהתינוק חסר, הוא כבר מזמן לא היה על הגג. היא מיהרה לחזור על עקבותיה ולמרבה המזל התינוק נמצא כשהוא יושב בכיסא הבטיחות על הכביש בריא ושלם. על האם נגזרו 16 חודשים בכלא על תנאי.

    האיש שנשדד וברח תוך כדי שהוא משאיר את הילדה שלו אצל השודד

    אנשים אומרים שאי אפשר לדעת איך תתנהגו במצבי לחץ ואין ספק שהאבא הזה לא הצליח להתמודד היטב עם הלחץ שנכנס בו.

    בסרטון ממצלמת אבטחה, ניתן לראות את האבא מגיע עם ביתו בת ה-3 למקום שהוא ככל הנראה הבית שלהם. לפני שהוא מספיק לפתוח את הבית, מגיח שודד חמוש שלווה על ידי שותף לפשע. השודד איים על האב באמצעות אקדח אך בהזדמנות הראשונה שצצה לו החליט הקורבן לברוח מהזירה במהירות תוך כדי שהוא משאיר את הילדה שלו מאחור יחד עם השודדים. השודדים החליטו לא לרדוף אחריו ולנסות להיכנס לבית וכשהתברר להם שהבית נעול הם עזבו את המקום. את הפרצוף המודאג של האבא והפרצוף המאוכזב של הילדה ברגע שהם נפגשו בחזרה לא רואים בסרטון.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים