menu icon newsbox tv
    5 מפורסמים שקיבלו ממעריצים דברים מוזרים בדואר - ניוזבוקס
     

    5 מפורסמים שקיבלו ממעריצים דברים מוזרים בדואר

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כשאתה מפורסם אתה מודע לחלוטין שאתה תמשוך לעברך תשומת לב, כנראה שהמפורסמים אוהבים את זה שיש להם הרבה מעריצים, אבל הם גם יודעים שלא כל המעריצים שפויים, ולא כולם עושים דברים רגילים כמו לצעוק בהופעה "תעשה לי ילד", לפעמים מעריצים עושים דברים קיצוניים יותר. בכתבה הזאת נכתוב על כמה מפורסמים שקיבלו 'בדואר' את הדברים ההזויים ביותר מאת המעריצים.

    דולי פרטון

    דולי פרטון היא זמרת קאנטרי מפורסמת עם מיליוני מעריצים מכל רחבי העולם, אחת המעריצות כנראה אהבה אותה יותר מדי והיא השאירה על מפתן דלתה של דולי תינוקת. דולי ההמומה התקשרה מיד לרווחה והתינוק נלקח לטיפול.

    זאק אפרון

    לשחקן זאק אפרון יש לא מעט מעריצות ואנחנו יכולים להבין את זה. מה שאנחנו לא יכולים להבין הוא למה אחת המעריצות שלו החליטה לשלוח לו חתיכה של עור מגופה. זאק אפרון הודה שהוא לא הבין בהתחלה מה הוא צריך לעשות עם המשלוח הזה, אבל אנחנו מקווים שהוא קיבל את ההחלטה הנכונה וזרק את זה מהחלון.

    גא'רד לטו

    השחקן והמוסיקאי טען שהדבר הכי מוזר שהוא קיבל ממעריצים הוא אוזן של בן אדם. מה עושים כשמקבלים אוזן של בן אדם? מחוררים אותה ועושים ממנה שרשרת כמובן.

    קאשה

    מבין כל המפורסמים שברשימה הזאת, קאשה היא הייתה שלמעשה ביקשה מהמעריצים שישלחו לה דברים מוזרים. היא רשמה בטוויטר שלה שהיא מעוניינת בשיניים של מעריצים על מנת להכין שרשרת ובתוך שנה היא קיבלה אלפי שיניים מכל רחבי העולם.

    ג'ניפר לופז

    אנחנו יכולים להבין את שלושת האחרונים שבסך הכל רצו את תשומת הלב של המפורסמים, אבל בחור אחד בשם רודריגו רויז שלח תמונה של איבר המין שלו לשחקנית והזמרת ג'ניפר לופז ואז תבע אותה על כך שהיא סחטה אותו. הוא טען שהיא "התחננה" לטענתו, שהוא ישלח לה את התמונה והיא תעזור לו לפרוץ בתחום המוסיקה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “5 מפורסמים שקיבלו ממעריצים דברים מוזרים בדואר”

    השאר תגובה

    שיתופים