menu icon newsbox tv
    5 זוגות שכיכבו ביחד בסדרה והתחתנו במציאות - ניוזבוקס
     

    5 זוגות שכיכבו ביחד בסדרה והתחתנו במציאות

    פורסם לפני 9 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    יש חילוקי דעות אם זה בסדר ששותפים לעבודה יוצאים אחד עם השני אבל נישואים זה כבר עניין אחר. לפניכם רשימה של 5 זוגות הוליוודים שלא רק יצאו אלא גם התחתנו אחד עם השני (גם אם רק לזמן קצר).

    1. אלקסיס דניזוף ואליסון האניגן

    שני השחקנים האלה נפגשו לראשונה ב'באפי ציידת הערפדים' ודווקא לא באופן רומנטי. שניהם שיחקו תפקידים משניים, אליסון את החברה הכי טובה של באפי ואלקסיס את המשגיח שלה. בשנים האחרונות יכולתם לראות את שניהם ביחד שוב על המסך כשאלקסיס גילם את סנדי ריבר ב"איך פגשתי את אמא", סדרה בה אליסון משחקת את אחד התפקידים הראשיים. הזוג נישא ב-11 לאוקטובר 2003 והם נשואים באושר ועושר עד עצם כתיבת שורות אלו.

    2. סטיב קארל וננסי וואלס

    ננסי וואלס (עכשיו ננסי קארל) פגשה את סטיב ב-2 תוכניות שונות, "The Daily Show" ו"המשרד". שניהם שיחקו תפקידים שונים בכל אחת מהסדרות האלו. ב"The Daily Show"  שניהם שיחקו כתבים בעוד שב"המשרד" ננסי הייתה סוכנת נדל"ן שדברים פשוט לא מסתדרים עם בעלה מחוץ למסך. הזוג נישא ב-5 באוגוסט 1995 ויש להם 2 ילדים ביחד.

    3. צ'ד מייקל מארי וסופיה בוש

    צ'ד מייקל מארי וסופיה בוש פגשו אחד את השני בסט של 'מגרש ביתי'. אהבתם לא התמשכה הרבה זמן והנישואים שלהם בוטלו לאחר זמן קצר (הם נישאו באפריל 2005 ובדצמבר כבר הכינו את טופס הגירושין). סופיה המשיכה הלאה מאז אך הצהירה שהיא מאוד מצוברחת מהיותה עוד סטטיסטיקה של הוליווד.

    4. קלי ריפה ומארק קונסוולוס

    קלי ריפה ומארק קונסוולוס נשואים מאז 1 במאי 1996. הם נפגשו על הסט של "כל ילדיי" כשמארק לוהק לתקפיד המאהב של קלי. שניהם עזבו את הסדרה בשנת 2002 אך הם המשיכו לחיות ביחד ונשואים באושר ועושר גם שנים רבות לאחר מכן.

    5. ג'ון סלאטרי וטליה בלסם

    ג'ון סלאטרי וטליה בלסם שעבדו ביחד על הסט של "מד מן" נשואים משנת 1998, דבר שאולי יפתיע את הצופים בסדרה מכיוון שהם משחקים בסדרה זוג גרוש. הזוג טוען שהם משחקים את ההיפך ממה שהם בחיים האמיתיים והם חיים באושר.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים