menu icon newsbox tv
    5 השקרים הכי גדולים של האינטרנט - ניוזבוקס
     

    5 השקרים הכי גדולים של האינטרנט

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    היום, כשהאינטרנט מפוצץ במידע, קשה להבחין מה נכון ומה לא. הנה כמה מהשקרים הגדולים ביותר בתולדות באינטרנט.

    1. האופניים בתוך העץ

    הסיפור באינטרנט מדבר על ילד שיצא למלחמה בשנת 1914 ולא חזר. המקום האחרון שבו הוא השאיר את האופניים שלו הן ליד העץ הזה והעץ החל לגדול מסביב לאופניים. בעיקרון, הסיפור הזה הוא כמעט נכון למעט העובדה שהילד לא יצא למלחמה אלא עבר דירה בגלל שריפה של הבית שלו.

    2. קוד כספומט הפוך

    על פי מס' מקורות, כתיבת הקוד האישי של הכספומט שלכם מהסוף להתחלה תדווח על גניבה למשטרה. מיותר לציין שזה ממש לא נכון, ואם זה כן היה נכון, זה היה מאוד מבאס לאנשים עם קוד פולינדרומי (למשל: 1221).

    3. גולשי אקספלורר בעלי IQ נמוך יותר

    בשנת 2011, CNN, BBC ורשתות נוספות דיווחו על מחקר שנערך בקרב 100,000 גולשי אינטרנט ושתוצאותיו מצביעות על כך שגולשי אינטרנט אקספלורר הם בעלי IQ נמוך יותר מגולשי דפדפנים אחרונים. מאוחר יותר התברר שהמחקר מעולם לא נערך.

    4. עכביש ענקי בצבא ארצות הברית

    בשנת 2004 ההזדהות והכאב על לוחמי צבא ארצות הברית עלו מדרגה, מלבד העובדה שהם נלחמו בעירק הם היו צריכים כביכול לחיות בקרב בעלי חיים מאוד מפלצתיים כגון העכביש שבתמונה, שעל פי השמועות באינטרנט יכולים להגיע למהירות של 40 קילומטר לשעה ולקפוץ לגובה של כמה מטרים. מיותר לציין, שהעכבישים הרבה פחות מאיימים ממה שתיארו אותם.

    5. מצפון באמצע מלחמת שוורים

    מסופר על אלוורו מונרה, לוחם שוורים שלפתע החל לקבל נקיפות מצפון באמצע מלחמת שוורים והתיעוד התפרסם באינטרנט. למרות שבסופו של דבר אלוורו פרש מהתחום, בתמונה למעשה מראים את לוחם השוורים חאוויר סנחז ורה מוכיח שהוא לא מפחד משוורים.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים