menu icon newsbox tv
    5 השערוריות הגדולות ביותר בתולדות האח הגדול (בעולם) - ניוזבוקס
     

    5 השערוריות הגדולות ביותר בתולדות האח הגדול (בעולם)

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    באופן אישי, אני לא חובב גדול של פורמט האח הגדול, אבל העונה השמינית החלה אתמול וככל הנראה מדובר בעונה האחרונה שתשודר בקשת – מה שאומר שהתכנית כבר לא תהיה אותו דבר כי ההפקה תוחלף ודברים הולכים להשתנות לטוב ולרע.

    למי שלא יודע, בשנת 1997, הרבה לפני שיצר את The Voice יצר ג'ון דה מול את הפורמט של האח הגדול – בהולנד. התכנית יצאה לדרך בשנת 1999 והפכה להצלחה מסחררת בכל העולם. כשהוא נשאל לגבי התכנית הוא אמר "יש קצת מציצנות בכולנו… לומדים מהתכנית הזאת יותר מאשר לומדים בספרים". ממש, חינוכית.

    בכל אופן, לכבוד עליית העונה החדשה, החלטתי להכין כתבה על שערוריות ואירועים חריגים מרחבי העולם. רצינו בהתחלה לכתוב על שערוריות בארץ, אבל בחור שבועט בקרטון זה לא נושא לכתבה. בכתבה נכתוב לכם על 3 מתמודדים שגורשו מהבית ועל עוד 2 שערוריות חריגות בנוף של האח הגדול.

    הזוכה בעונה ה-9 השתמש בכספי הזכייה כדי להיות סוחר סמים

    הזוכה התשיעי של "האח הגדול" בארה"ב הוא אדם ג'סינסקי. הוא זכה בפרס של 500 אלף דולר לאחר שזכה למספר ההצבעות הגבוה ביותר. מצביעים רבים טענו שהם הצביעו לו בגלל נאום שבו הוא טען שיתרום 100 אלף דולר לילדים אוטיסטים, אך במקום זה, הוא החליט להשתמש בכסף למטרה אחרת – להיות סוחר סמים. הוא נתפס עם כמות גדולה של סמים ונשפט ל-4 שנים בכלא.

    התכנית בבחריין לא צלחה

    בשנת 2004 ניסו להפיק במדינת בחריין תכנית של האח הגדול, אך זה לא צלח. יותר מדי זעם ומחאות בקעו מהקהל המוסלמי במדינה ולמרות שבהפקה ניסו לשכנע אותם ואפילו להציע הפרדה בין גברים לנשים – התכנית בוטלה במהרה.

    דייר גורש מהבית כי נגח דייר אחר

    בעונה ה-14 של האח הגדול ארה"ב, דייר בשם ווילי הנץ גורש מהתכנית כשבמהלך ויכוח עם דייר אחר, הגיב ווילי בנגיחה (דקה 1:01 בסרטון). כתוצאה מכך הוא הודח מיידית מהבית ואף הושעה מהשתתפות בגמר.

    דיירת גורשה כי סירבה לשים מיקרופון

    זה לא פשוט להיות בבית מוקף במצלמות ובמיקרופונים ולכן הדיירת צ'ימה סימון מעונת האח הגדול 11 החליטה לוותר על הקטע עם המיקרופונים. היא סירבה לשים מיקרופון למרות הפצרות האח הגדול וכשמתמודדת אחרת הביאה לה מיקרופון היא זרקה אותו לבריכה (דקה 2:55 בסרטון) – דבר שעלה לה בגירושה מהתכנית.

    דייר גורש מהבית כי שלף סכין

    אם נגיחה וזריקת מיקרופון זו סיבה להעיף מישהו מהתכנית, אז בטח ששליפת סכין לא באה בטוב. דייר בשם ג'סטין סביק מהאח הגדול 2 ארה"ב שלף סכין "בצחוק" תוך כדי שהוא מנשק את אחת הדיירות ומצמיד לה את הסכין לצוואר. למרות שהדיירת נראתה כנהנית מכל העניין, בהפקה לא התלהבו ומבחינתם זו הייתה חציית קו אדום.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים