menu icon newsbox tv
    5 השוטרים הכי נחמדים - ניוזבוקס
     

    5 השוטרים הכי נחמדים

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    עכשיו כשיש מחאות בכל העולם על התנהגות המשטרה והאלימות שבה, בואו ננסה לראות את העולם בצורה קצת יותר חיובית ונציג לפניכם כמה שוטרים שדווקא ראויים להערכה.

    1. השוטרים שקנו למשפחה כיסא בטיחות במקום לתת דו"ח

    השוטרים ג'ייסון פאבליג וג'יימס הודג'ס ממישיגן עצרו זוג במכונית שלהם כשהאמא מחזיקה את התינוק בן ה-10 חודשים בידיים במקום להושיב אותו בכיסא בטיחות. השוטרים, שהבחינו שהעבירה על החוק התבצעה בגלל חוסר בכסף לקנות כיסא בטיחות, החליטו שבמקום לתת דו"ח על העבירה הם ילכו עם הזוג לחנות באזור ויקנו להם כיסא בטיחות. השוטרים אפילו התקינו להם את הכיסא ברכב והסבירו להם איך להשתמש בכיסא.

    המקרה הזה לא היה מגיע לידיעת הציבור אלמלא אחד מהעובדים בחנות בה הם קנו את הכסא היה מתקשר למשטרה ומשבח את השוטרים. כשנשאלו השוטרים על המקרה הם ענו "זהו רק יום נוסף בעבודה" והלכו לטפל בקריאה נוספת. מקור

    2. השוטר שעזר לאישה לסיים את המירוץ

    אישה שירדה יותר מ-90 קילוגרם בסך הכל רצתה לעקוף את השיא הקודם שלה במירוץ והשתתפה במירוץ של 10 קילומטר. האישה, אסיה פורד, בת 35, החלה את הדיאטה לאחר שהיא ובעלה לשעבר סבלו מסכרת והרופאים המליצו לה לעשות דיאטה והזהירו אותה מסכנה חמורה בברכיים שלה. בעוד שבעלה כבר הספיק לאבד יד ורגל, לה הייתה עוד תקווה.

    כבר באמצע המירוץ הרגישה פורד סחרחורת ובחילה והרגישה שאולי לא תצליח לעקוף את השיא הקודם של עצמה וזה החמיר כשלקראת הסוף גופה החל 'לבגוד בה' והיא לא יכלה להמשיך כלל. זהו הרגע בו הצטרף אחד השוטרים שהיו באזור ועודד אותה ולא נתן לה לוותר עד שלבסוף סיימה את המירוץ ב-3 דקות פחות מבשנה שעברה. מקור

    3. השוטר שקנה לילד עני רהיטים לחדר

    ילד בן 13 התקשר למשטרה ודיווח ש'הוא לא רוצה לגור יותר עם אמא שלו'. לא ברור מה הוא ציפה שהמשטרה תעשה בנידון, אבל השוטר שקיבל את השיחה לא יכל להישאר אדיש והלך לביתו של הילד. כשהגיע לבית ונכנס לחדרו הוא גילה את חומרת המצב בבית, לילד לא הייתה אפילו מיטה ולכן השוטר החליט לקנות לו מיטה, טלוויזיה ורהיטים נוספים לחדר כדי לשפר את מצב רוחו של הילד.

    לאחר המקרה אמר השוטר שהוא לא עשה את הדברים בשביל לקבל פרסום אלא פשוט בגלל שהוא יכול, ולדעתו יותר אנשים צריכים לעשות מעשים כאלו לאנשים במצוקה. מקור

    4. השוטר שקנה אוכל למשפחה מורעבת לאחר שהסבתא ניסתה לגנוב אוכל מחנות

    כשהשוטר וויליאם סטייסי תפס את הלן ג'ונסון גונבת אוכל מחנות הוא עשה מעשה שלא נוהגים לעשות כל כך ל'גנבים'. הוא הבין שהלן גנבה אוכל כדי להאכיל את 2 ילדיה, אחיין ו-2 נכדים בגילאי 1-3 והחליט לעשות מעשה טוב.

    הסבתא, שמשפחתה לא אכלה יומיים הלכה לחנות עם 1.25$ וחשבה שזה יספיק לה כדי לקנות קרטון ביצים גילתה שחסר לה 50 סנט והחליטה להגניב את הקרטון לתוך הכיס מתוך ייאוש. השוטר, במקום לעצור אותה, שלח אותה לבית עם אזהרה בלבד שלא תגנוב יותר. מאוחר יותר, בהיוודע הדבר לאנשי תחנת המשטרה והשמועה על המקרה התפרסמה, החלו אנשים להירתם לעזרה וכמות אדירה של אוכל נשלחה למשפחה שלא תצטרך לדאוג לאוכל בזמן הקרוב והרחוק. מקור 1, מקור 2.

    5. השוטר שקנה לילד אופניים

    ג'יי.ג'יי וובר בן ה-13 קם בוקר אחד וגילה שמישהו גנב לו את האופניים מהחצר.  לילד לא היה שום מושג מה עושים במצב כזה ואיך אפשר לגלות מיהו הגנב ולהצעת השכן הוא התקשר למשטרה לדווח על אופניים גנובות. השוטר ששמע על המקרה, בידיעה שהמשטרה לא תתאמץ יותר מדי על מנת לאתר גניבת אופניים של ילד החליט לקום ביום למחרת ולקנות לילד בעצמו אופניים חדשות. מקור

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים