menu icon newsbox tv
    5 הנשים האכזריות ביותר לבעליהן - ניוזבוקס
     

    5 הנשים האכזריות ביותר לבעליהן

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    לא חסרות נשים שרצחו את בעליהן ועל כן לא נפרסם פה את כולן כי זה יהיה די משעמם. רק 2 מתוך 5 הנשים ברשימה הזאת (מספרים 1ו-3) רצחו את בעליהן אך יש לא מעט נשים שהתאכזרו לבעלים מבלי לגעת בהם בכלל, אז לפני שאתם מתלוננים שהאישה שלכם מבזבזת לכם כסף או לא נותנת לכם לצפות במשחק כדורגל כמו שצריך, קראו את הכתבה.

    1. האישה שתקפה את כל הבעלים שלה, הרגה את האחרון מביניהם והגישה אותו לארוחה לילדים

    לאישה הראשונה באוסטרליה שנגזר עליה מאסר עולם ללא אפשרות חנינה, קתרין נייט, יש היסטוריה לא קטנה של אלימות. היא ריסקה את השיניים של בעלה הראשון ושיספה את גרונו של גור הכלבים של בעלה השני למול עיניו.

    מבין כל אלה, זוגיותה עם ג'ון צ'ארלס תומאס פרייס הייתה המפורסמת ביותר. היא דקרה אותו 37 פעמים עם סכין קצבים, קילפה את עורו, ערפה את ראשו והכניסה לתנור עם ירקות, רוטב ותבלינים על מנת להגיש לילדים שלו (אמיתי לגמרי). למזלם של הילדים, המשטרה הגיעה לפני שהיא הספיקה להגיש מנה ראשונה. מקור

    2. האישה שבגדה בבעלה לאחר שהוא תרם לה כליה

    דוקטור ריצ'ארד בטיסטה התחתן עם דונל בטיסטה בשנת 1990. בשנת 2001, לאחר ש-2 ניסיונות קודמים של השתלות כליה לאשתו כשלו, התברר שהוא מתאים בשביל לעזור לאשתו והוא החליט מרצונו לתרום את אחת מכליותיו כשלבסוף הניתוח עבר בהצלחה ואשתו שרדה.

    מה שלא שרד בכל הסיפור הוא נישואיהם, כי לאחר שאשתו הבריאה, לא עבר זמן רב והיא בגדה בו עם הפיזיותרפיסט שלה. כמה שנים לאחר מכן תבע הבעל את אשתו על סך 1.5 מיליון דולר בעבור הכליה. מקור

    3. האישה שהרגה את 2 הבעלים שלה והאשימה בפשע את ביתה

    בשנת 2005, סטייסי קסטור בת ה-41 הרעילה את בעלה השני, דיוויד קסטור, וביימה לאחר מכן את הזירה שתיראה כהתאבדות. החוקרים שבניתוח לאחר המוות הבחינו בסימני רעל, חשדו באשתו והחליטו לבדוק את גופתו של הבעל הראשון שמת מהתקף לב. הבדיקות על הבעל הקודם הראו את אותו חומר רעיל שהופיע בניתוח הבעל השני והחשדות כלפי האישה גברו. זה לא הפריע לסטייסי שכבר הספיקה להכין תוכנית ב' וזייפה ראיות שיצביעו על כך שמי שביצעה את הפשע היא ביתה, אשלי.

    מבחינת סטייסי המשחק רק התחיל והיא החלה מאשימה באינטנסיביות את ביתה ברצח אביה ואביה החורג למרות שהיא הייתה בכלל בת 11 כשהבעל הראשון מת. לא עבר זמן רב ובשנת 2007 אושפזה אשלי בגלל מנת יתר של אלכוהול וכדורים כשלצידה מכתב התאבדות ובו וידוי על הריגת אביה החורג.

    לצערה של סטייסי, הבת שרדה והעידה נגדה בשנת 2009 ובכך נגזר גזר דינה של האם למאסר של 25 שנים עד עולם. מקור

    4. האישה שבחרה בתנין מחמד על פני בעלה

    האוסטרלית ויקי לואן פשוט לא יכלה לוותר על תנין המחמד שלה, ג'וני, שהוא "כמו ילד" בשבילה. הגברת בת ה-52 גידלה את התנין במשך 13 שנה כשהיא נותנת לו להסתובב בבית בחופשיות ואף נותנת לו לישון במיטתו של בנה.

    אימוץ התנין התרחש בשנת 1996 כאשר התנין הושאר על סף דלתה בעילום שם ובעלה טוען שמאז היא מבלה יותר מדי זמן עם התנין והוא מבקש שתוותר עליו על מנת להציל את נישואיהם, אך היא דחתה את בקשתו והם התגרשו בשנת 2005 כי לטענתה : "בעלים יכולים לדאוג לעצמם, אבל אף אחד לא יכין ארוחה לתנין שלי". מקור

    5. האישה שזרקה את בעלה בגלל שניסה לראות את פניה אחרי 30 שנות נישואים

    אדם מערב הסעודית חי עם אשתו במשך 30 שנה מבלי לראות את פניה, זאת בשל מסורת ארוכת שנים בכפר בו הם התגוררו שדורשת מהאישה להשאיר את פניה מכוסות ברעלה כל הזמן.

    בלילה אחד, יצר הסקרנות של הבעל גבר עליו והוא ניסה להרים את רעלת אשתו בזמן שישנה על מנת סוף סוף לראות עם מי הוא התחתן. לא רק שהוא נכשל בפעולה, אלא כשאשתו התעוררה הדבר הראשון שהיא עשתה הוא לדרוש גירושים, וכך היה. מקור

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים