menu icon newsbox tv
    5 המפורסמים עם הגירושים היקרים ביותר בהיסטוריה - ניוזבוקס
     

    5 המפורסמים עם הגירושים היקרים ביותר בהיסטוריה

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    תמיד יוצא לנו לשמוע על כך שגירושין שמפרקים משפחות לא רק כואבים בגלל הנתק המשפחתי, הצער של הילד והקשיים בתשלום מזונות אלא בעיקר בגלל העניין הכספי שמגיע בזמן הגירושים – ההתחלקות בכסף. הרי לפעמים רק אחד מבני הזוג מביא את ההון הגדול וכשזוג כזה מתגרש, סביר להניח שהוא יצא המפסיד העיקרי בגירושין. אז מה הם הגירושים היקרים ביותר? עוד מעט תדעו. אבל לפני שנגיע לגירושים היקרים ביותר נספר לכם על עוד כמה.

    האריסון פורד ומליסה מתיסון

    בשנת 2004 הכוכב המפורסם האריסון פורד שילם לגרושתו 85 מיליון דולר שזה הסכום הגדול ביותר בזמנו ששילם שחקן הוליוודי במהלך גירושין. השיא הזה נשבר רק כמה שנים לאחר מכן בגירושין של מל גיבסון.

    מדונה וגיא ריצ'י

    במקרה יחסית יוצא דופן לצערנו, האישה הייתה צריכה לשלם לבעל. מלכת הפופ, מדונה, שילמה לבעלה סכום שנע בין 75 ל- 92 מיליון דולר. אגב, איך הם הגיעו לגירושין כתבנו בכתבה על 7 מפורסמים שנתפסו בוגדים על ידי הפפראצי.

    סטיבן שפילברג ואיימי אירווינג

    איימי אירווינג זכתה לתהילה כשהיא גילמה בשנת 1976 את הדמות השורדת הצעירה בסרט 'קארי' וסטיבן שפילברג הפך את שמו לאגדה פחות או יותר בזמן שהסרט 'מלתעות' יצא לאקרנים. הזוג התחתן בשנת 1985 אך התגרש שנים בודדות לאחר מכן. על פי כמה דיווחים, שפילברג שילם לאירווינג כ-100 מיליון דולר.

    מל גיבסון ורובין מור

    בואו נריץ קדימה כמה מיליונים ונעבור מ-100 מיליון לסכום קצת יותר משמעותי. מל גיבסון התחתן עם אלמונית אי שם בשנות ה-80 והם לא דמיינו שאחרי 26 שנה ביחד הם ימצאו את עצמם בתהליך הגירושין. מל גיבסון הצליח לשבור את השיא של תשלומי הגירושין הגדולים ביותר מבין כוכבי הוליווד והוא 425 מיליון דולר.

    דמיטרי וילנה ריבולובוב

    בין מל גיבסון לזוג הנוכחי יכולנו להכניס עוד עשרות אנשים בסכומים מרשימים של מיליונים רבים ואפילו מיליארדים, אבל למעשה הם לא כל כך מעניינים. כל מיני אנשים עשירים שהתגרשו, ואין לנו יותר מדי מה לכתוב על זה, לכן קפצנו לזוג הזה, ששובר את השיא בסכום הגדול ביות ששולם בגירושין.

    האוליגרך הרוסי הזה שהוא גם נשיא קבוצת הכדורגל מונאקו, זכה לכותרות רבות בשנה החולפת על כך ששבר את השיא העצוב ביותר. הוא חויב לשלם לאשתו כמחצית מסכומו וזעזע את העולם. אם אתם תוהים כמה הסכום, אז נגיד לכם שמדובר בסכום של 6 מיליארד דולר מתוך ה-12.8 מיליארד דולר שיש לו. על פי דיווחים בסופו של דבר הם הסתדרו על סכום של 'רק' 4.5 מיליארד דולר.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים