menu icon newsbox tv
    5 האומנים המרוויחים ביותר בכל הזמנים - ניוזבוקס
     

    5 האומנים המרוויחים ביותר בכל הזמנים

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    טובה ככל שתהיה המוסיקה, היא עדיין גורמת להרבה מחלוקות, כמו למשל מי הזמר, הזמרת או הלהקה הטובים ביותר ועל זה תמיד יהיה ויכוח, אבל אם יש משהו שיש עליו פחות מחלוקת זה מי האומן המרוויח ביותר בכל הזמנים, מכיוון שזה עוד "יחסית" אפשרי למדידה.

    העניין שמקשה על הכל הוא השינוי בתקופות. אם פעם היו קונים תקליטים במחירים יחסית גבוהים למה שאנחנו רגילים ובמהלך השנים המחירים צנחו עד לכדי 2 ב-50 ש"ח, היום בעידן האינטרנט אנשים מורידים את השירים בצורה פיראטית ושומעים אותם ביוטיוב כך שקונים פחות אלבומים. מה גם שהחלוקה עכשיו היא מכירות רגילות ומכירות דיגיטליות, מה שלא היה בעבר.

    הנתונים ברשימה למטה ייראו לכם מוזרים מאוד (יחס של מכירות ורווחים) אבל אלו הנתונים שאומתו על ידי חברות התקליטים ועל זה נתבסס. האמנים למטה מסודרים מהמקום החמישי למקום הראשון.

    אלטון ג'ון

    אלטון ג'ון שלט בפופ והרוק בשנות ה-70 ואפשר לומר שהוא כבש את פסגת המוסיקה עוד לפני שהספיק להגיע לגיל 30. הסינגל שהוא הוציא לאחר מות הנסיכה דיאנה בשנת 1997, "Candle in the Wind", מכר יותר מ-33 מיליון עותקים והוא נחשב לסינגל הבודד השני הנמכר ביותר בכל הזמנים (אחרי White Christmas). אלטון ג'ון הוא גם הזמר הבריטי הבודד המרוויח ביותר בכל הזמנים לא כולל להקת הביטלס (שעליה נכתוב למטה). סך הכל הוא מכר 162 מיליון יחידות והרווחים המאומתים שלו מגיעים בין 250 ל-300 מיליון דולר.

    מדונה

    הבחורה היחידה שתמצאו ברשימה הזאת היא מלכת הפופ – מדונה. היא שברה לא מעט שיאים במהלך הקריירה שלה ואפילו מכבבת בספר השיאים של גינס. בחברת התקליטים שלה מדברים על מכירות של יותר מ-300 מיליון יחידות אבל הנתונים המאומתים מדברים על 170 מיליון יחידות בלבד. סך כל הרווחים שלה מכל הסיפור 275-300 מיליון דולר.

    מייקל ג'קסון

    מייקל ג'קסון בהחלט ראוי לתהילה וברשימה הזאת הוא נמצא במקום השלישי. ג'קסון שבר גם הוא לא מעט שיאים במהלך הקריירה שלו וביניהם הקליפ שלו (Thriller) שהיה הקליפ הנמכר ביותר בכל הזמנים והוא גם זכה ביותר פרסים מכל אומן אחר בהיסטוריה. בחברת ההפקות טוענים, בהגזמה, שנמכרו יותר מ-750 מיליון יחידות, אבל את זה לא ניתן לאמת אלא כמות של 175 מיליון יחידות בלבד (והמעריצים טוענים שמדובר על 350-400 מיליון יחידות). סך כל הרווחים המאומתים שלו 350-400 מיליון דולר.

    אלביס פרסלי

    "המלך", ולא אנחנו לא מדברים על זוהר ארגוב, לפחות לא בכתבה הזאת. חברת התקליטים של אלביס פרסלי החלה לעקוב אחר מכירותיו רק בשנת 1958 ולכן חסרים פה לא מעט נתונים שיכולים לנפח את התוצאות, אבל עם זאת, הוא האומן הבודד היחיד שהצליח לעבור את מחסום ה-200 מיליון יחידות שנמכרו (כרגע עומד על 208 מיליון יחידות). גם פה טוענים חברת התקליטים והמעריצים שהנתונים גדולים בהרבה, אבל אל ניתן לאמת את זה. סך כל הרווחים המאומתים של אלביס פרסלי הן 500-600 מיליון דולר.

    הביטלס \ החיפושיות

    הביטלס שברו כמעט כל שיא אפשרי במוסיקה ופה אנחנו לא מגזימים. כמות האלבומים והסינגלים המובילים שלהם (כל אחד בזמנו) היא גדולה מאוד וכל האלבומים שלהם נמכרו בכמויות עצומות. בארצות הברית בלבד הם מכרו יותר מ-200 מיליון יחידות ותוסיפו לזה עוד כמה מיליונים בבריטניה ובשאר העולם. חברת התקליטים שלהם גם כן הגזימה וטענה שמדובר ביותר ממיליארד וחצי אלבומים שנמכרו, אך לא ניתן להוכיח זאת. הם מכרו 265 מיליון יחידות ויהיה אפשרי שהם יהיו הראשונים לעקוף את תקרת 300 מיליון היחידות. סך כל הרווחים המאומתים שלהם – 600 מיליון דולר.

    כמעט נכנסו לרשימה (לפי הסדר): לד זפלין, פינק פלויד, מריה קארי, סלין דיון, AC/DC, וויטני יוסטון, קווין, הרולינג סטונז, אבבה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים