menu icon newsbox tv
    5 דברים שלא ידעתם על דונלד טראמפ - ניוזבוקס
     

    5 דברים שלא ידעתם על דונלד טראמפ

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    עוד זמן קצר יחלו הבחירות בארצות הברית ונדע איזה מתמודד יהפוך לנשיא של אחת המדינות המשפיעות ביותר בעולם – המתמודד הגרוע, או המתמודד היותר גרוע (לא אומרים מי זה מי). בכל אופן, נחכה לרגע עם כתבה על הילארי קלינטון כי טראמפ מושך לעברו יותר אש ולכן בואו נכתוב על דברים שלא ידעתם על דונאלד טראמפ.

    הוא השיק וודקה על שמו

    11-trump-vodka

    אי שם בשנת 2007 טראמפ החליט לנסות דברים חדשים. אחד מהדברים החדשים היה להשיק וודקה חדשה על שמו שנקראת "וודקה טראמפ". הוודקה הייתה כישלון אדיר ומשווקים רבים החליטו להשאיר אותה במרתפים כי פשוט אף אחד לא קנה אותה. עכשיו כשטראמפ באור הזרקורים הם החליטו להוציא את הוודקה חזרה אבל מוכרים רבים מספרים שעדיין אף אחד לא קונה.

    באופן מפתיע, למרות שהוא השיק וודקה, אולי יעניין אתכם שאחיו הגדול של דונלד מת בשנת 1981 לאחר שהיה אלכוהוליסט כבד תקופה ארוכה. כתוצאה ממותו של אחיו החלט דונלד להתנזר מאלכוהול. מקור

    הוא הבעלים של בניין מגורים עצום

    homepage-bg-tower

    הבניין הענק שנקרא "מגדל טראמפ" היה לשנתיים מגדל המגורים הגדול ביותר בעולם אך שיא זה נשבר כשנבנה "מגדל המאה ה-21" בדובאי. עוד משהו שלא ידעתם על הבניין זה שהוא היה הבניין של "תעשיות ווין" בסרטי "האביר האפל" (מקור). בנוסף לכך, המגדל הופיע על האריזה של המשחק GTA (מקור) הראשון ואף יש בניין שנבנה בהשראתו (בעל שם אחר) ב-GTA IV. (מקור)

    הוא הופיע קצת בטלוויזיה ובקולנוע

    donald-trump-in-home-alone-2-20th-century-fox

    כאיש עסקים שרוצה להשיג הכל מהכל הוא ניסה להכניס את עצמו לכל מיני מקומות. זה כולל סצנה ב"הנסיך המדליק מבל אייר" (קישור), השתתפות קצרה ב"שכחו אותי בבית 2" (קישור) וגם הנחה את תכנית "המתמחה" בגרסתה המקורית.

    אשתו לשעבר טענה שהוא אנס אותה

    48642554-cached

    דונלד טראמפ היה נשוי 3 פעמים, הראשונה הייתה איוונה טראמפ (בתמונה), השניה מרלה מייפלס והשלישית אותה אולי אתם מכירים מהנישואים הנוכחיים שלו – מלניה טראמפ. אשתו הראשונה, איוונה, התלוננה לאחר הגירושין שהוא תקף ואפילו אנס אותה. לטענתה הוא משך אותה בשערותיה בחוזקה וגרם לכך שחלק מהקרקרפת שלה נקרעה והיא נזקקה לטיפול קוסמטי. מקור

    יש לו משחק קופסא על שמו

    1024x1024-1

    כשיש לך הכל ומונופול לא מהווה אתגר עבורך, אתה יוצר משחק על שמך לפי הרוח שלך. אתה תופיע על האריזה, תהיה כתוב על הקלפים ודרך המשחק תהיה כמו הדרך בה אתה חי את חייך. המשחק שיצא בשנות ה-80 נחל הצלחה סבירה, אבל לא הפך למשחק לכל המשפחה שנמצא בכל בית. כי זה טראמפ.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים