menu icon newsbox tv
    5 דברים משוגעים שאנשים עשו מתוך שינה - ניוזבוקס
     

    5 דברים משוגעים שאנשים עשו מתוך שינה

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בני אדם ישנים בסביבות שליש מהחיים שלהם ולמרות שזה נראה בזבוז רציני של זמן, זהו חלק חשוב בחיים שלנו בו אנחנו דואגים לבריאות שלנו ולתפקוד תקין ביום יום. אבל שלא תחשבו שאנחנו לא עושים כלום כשאנחנו ישנים, המוח שלנו אפילו עובד יותר כשהוא דואג שלא נתגלגל מהמיטה ושלא נעשה דברים שאנחנו לא רוצים לעשות בטעות תוך כדי שינה, אבל יש כאלו שזה לא הולך להם והמוח מפשל.

    בכתבה הזאת אנחנו לא נספר לכם על כל האנשים שמצאו את עצמם במטבח באמצע הלילה או אלו שמצאו את עצמם בתחנת האוטובוס לאחר שהלכו מתוך שינה. אנחנו גם לא נספר לכם על אלו ששתו אלכוהול מתוך שינה ואז נהגו ברכב שלהם כאילו הם ערים, גם אם זה נגד כיוון התנועה בגלל שאלו פחות חריגים ממה שאתם חושבים, אנחנו כן נספר לכם על המוזרים ביותר שמצאנו.

    התגרש מתוך שינה

    זוג מוסלמי הונחו להתגרש לאחר שהבעל אמר מתוך שינה 3 פעמים את המילה "טלק" שזה מעין "מגורשת, מגורשת, מגורשת" ביהדות. לפני שהזוג הלכו לישון, היה ביניהם ויכוח אבל לא ויכוח רציני כל כך, במיוחד לאור העובדה שיש להם שלושה ילדים וסך הכל הם די מרוצים מהנישואין, הבעל הפתיע את עצמו כשאשתו סיפרה לו שהוא אמר מתוך שינה "טלק" 3 פעמים. הזוג הדתי הלך לאיש דת שאמר להם שזו סיבה מוצדקת להתגרש.

    טיפסה על מנוף מתוך שינה

    בשנת 2005 המשטרה באנגליה קיבלה קריאה על נערה כבת 15 שמנראתה מטפסת על מנוף שגובהו עשרות מטרים. במשטרה חששו שמדובר בניסיון התאבדות, אך כשהגיעו לחלץ אותה התפלאו לראות את הילדה ישנה בראש המנוף וכשהעירו אותה התברר שאין לה מושג איך היא הגיעה לשם בכלל. הכבאים הצליחו לחלץ את הילדה בשלום והעבירו אותה חזרה לקרקע. כנראה שאחרי זה היא לא כל כך הצליחה להירדם.

    ארגנה מסיבה מתוך שינה

    בשנת 2008 אישה מאוהיו קמה מהמיטה באמצע הלילה והלכה למחשב. למרות שהיא הייתה עדיין ישנה, היא הצליחה להפעיל את המחשב, להתחבר למייל שלה ולשלוח סדרה של הזמנות לחברים שלה למסיבה שהיא כלל לא ארגנה. במייל שהיא שלחה לחברים נכתב: "תבואו מחר ונעשה סדר בחור הגהינום הזה. ארוחת ערב ומשקאות. 4 אחה"צ. להביא יין וקוויאר בלבד."

    קפץ מהחלון מתוך שינה

    היו לא מעט מקרים בעבר של אנשים שקפצו מהחלון מתוך שינה אבל אולי המקרה המפורסם ביותר הוא סיפורו של הנער הגרמני בן ה-17 שקפץ מהקומה הרביעית בשנת 2007. לאחר שהשכנים שמעו קול חבטה, הם מיהרו להגיש עזרה לנער השוכב על הקרקע והתפלאו לראות אותו מנמנם לו בשלווה למרות שהוא שבר את שתי הידיים ורגל אחת.

    רצח מתוך שינה

    למרות שהדבר הזה נוראי לגמרי, זה בהחלט קרה כמה פעמים במהלך העשורים האחרונים. אנשים קמו ומתוך שינה רצחו מישהו שבדרך כלל היה בסביבה, גם אם הוא היה אדם זר לחלוטין. זה קרה בשנת 1997 כשסקוט פלטר רצח את אשתו, שלה היה נשוי 20 שנה וקיבל על כך מאסר עולם וזה קרה גם בשנת 2004 כשבן הודה שהוא רצח את אביו, אבל לא זוכר מתי עשה זאת וכשהתברר שעשה זאת מתוך שינה הוא הוכרז כ"לא אשם" בגלל אי שפיות זמנית. אלה מקרים בודדים מבין מקרים רבים יחסית של אנשים שרצחו מתוך שינה, אין עונש מוחלט וזהה לכולם מכיוון שהמצב בו הם רצחו מורכב מדי, גם למערכת המשפט.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים