menu icon newsbox tv
    5 דברים מגעילים שנמצאו בתוך אוכל - ניוזבוקס
     

    5 דברים מגעילים שנמצאו בתוך אוכל

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    לפניכם 5 דברים מוזרים ומגעילים שנמצאו בתוך אוכל, כמובן שמגעילים זה דבר מאוד סובייקטיבי, כי יש מקומות בעולם שדווקא כן אוכלים את הדברים האלה, אבל בתקווה שכולכם אנשים נורמלים לחלוטין, אז כן – זה דברים מוזרים ומגעילים.

    אזהרה: התמונות הבאות עלולות להגעיל אתכם. אם אתם מהאנשים שנגעלים מהר, או שאתם באמצע אוכל, או שאתם סתם אוהבים להתלונן על כל דבר – אל תקראו את הכתבה.

    1. עכבר מת

    כשקייט בארט קנתה את צנצת הרוטב שלה היא ציפתה שיהיה לזה טעם מפתיע, אבל היא לא ציפתה שזה יהיה כל כך מפתיע ושהיא תמצא שם עכבר מת שאיכשהו הגיע לשם. קייט ערכה ארוחת ערב לה ולחבר שלה, ניגל, וכשהיא החלה להוציא רוטב מהצנצנת היא הבחינה במשהו מוזר שנמצא שם שללא ספק היה לו זנב. הדבר הראשון שהיא עשתה היה לקחת את הרוטב והעכבר ולהחזיר אותו לחנות, שם המוכר התנצל ואמר שהוא ישלח את זה לבדיקה. מה קרה בסוף? לא ברור.

    2. ראש מטוגן של תרנגולת

    אמא אמריקאית נכנסה לחנות של מקדונלס עם שני ילדיה בני ה-6 וה-8. היא הזמינה ארוחת ילדים עם עוף לילדים והמבורגר וצ'יפס בשבילה (וזה לא משנה לעלילה של הסיפור). בזמן שהיא אכלה, הילד בן ה-6 לא התרכז בכלל באכילה והעדיף לבהות ברחוב אז האמא החליטה שהיא תאכל את האוכל שלו בעצמה (או שזה כן משנה לעלילה? את רומזת שהמבורגר לא משביע?). מבלי להסתכל יותר מדי על האוכל שלה היא החלה להעמיס חתיכות עוף כשלפתע צרח לעברה הילד בן ה-8 שלא תאכל את זה. היא הסתכלה לעבר הילד שלה, ואז לעבר מה שהיא באה לאכול ופשוט ראתה ראש של תרנגולת. בעל החנות החליט לפצות אותה ואת הילדים והציע להם ארוחות חינם למשך שבועיים, אך האישה הגישה אשמה ודרשה 100,000$ פיצויים.

    3. סכין באורך 17 סנטימטר

    בחור בניו יורק תבע את מסעדת המזון המהיר המקומית לאחר שהוא גילה דבר מזעזע על הסנדביץ' שאהב לאכול כל כך (לשעבר) –  סכין שנאפתה היישר לתוך הלחמניה. התגלית המפתיעה קרתה כשג'ון אגנסיני, בן ה-27 התכוון לאכול את הסנדביץ' בעבודה מבלי להסתכל כל כך מה הוא אוכל (שימו לב כמה זה קורה…) ובין אחד הביסים לאחר הוא הבחין בסכין. למזלו הוא לא נשך את הסכין ולא נחתך, אבל הוא טוען שלאחר זמן מה הוא הרגיש חולה וסבל מכאבי בטן. לא ברור איך הסכין הגיעה לשם ומי האשם.. אבל אפשר להבין, פיזיקה של דברים שהולכים לאיבוד (איפה שהוא בעולם יש מישהו שאוכל את המפתח של הבית שלי)

    4. צפרדע מתה

    פרד דנגרי עשה על-האש בחצר האחורית כשהוא פתח את פחית הדיאט פפסי שלו (בטח, עשה על האש ושתה דיאט). הוא לקח לגימה גדולה ומיד החל לנגב את פיו, לעוות את פרצופו ולשאול "מה המרקם המוזר הזה??" הוא נכנס לבית, הלך לכיור והתחיל לרוקן את הפחית עד ששם לב למשהו מוזר שנתקע בפתח הפחית. מסתבר שזו הייתה צפרדע נחמדה שמתה ממש מזמן במסעה הארוך בתוך הפחית או הרבה לפני. יהיה נחמד לציין שפרדי ידידנו ערך בדיקות על מנת לבדוק שהוא לא נפגע משום רעלים מיד לאחר מכן.

    5.  אצבע

    הכל התחיל באדם נחמד שככל הנראה לא ראה את הפרק של הסדרה חברים בו פיבי מצאה אגודל בתוך פחית. אותו אדם קנה לעצמו אוכל לא ברור ושלא נראה מגרה בכלל (נניח שזה קצפת קפואה) והחל לאכול אותה. במהלך הביסים הראשונים הוא הבחין במשהו קטנטן שמונח לו שם וחשב שזה ממתק. הוא נתן ביס ולפתע ירק את זה החוצה תוך כדי שהוא צועק "אלוהים! זה לא אגוז!". תוך זמן קצר הוא הבין שמדובר באצבע אנושית והלך לחנות ממנה הוא קנה את זה על מנת להתלונן. בעל המקום הקשיב לו ואז שינה את הבעת פניו והגיב : "זה באמת שייך לאחד מעובדי המקום. תודה שהחזרת את זה."

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים