menu icon newsbox tv
    5 גלולות משונות, מדהימות ומרתקות - ניוזבוקס
     

    5 גלולות משונות, מדהימות ומרתקות

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אילו הייתם יכולים להמציא גלולה שעושה משהו ממש מיוחד, מה הייתם רוצים שהיא תעשה? את השאלה הזאת כנראה שאלו את עצמם לא מעט אנשים ובמהלך השנים היו כאלו שהמציאו גלולות מיוחדות במינן, לפניכם 5 מהן.

    1. גלולה דוחת חרקים

    האם אתם מוטרדים הרבה על ידי חרקים? ולא מוטרדים בסגנון משה קצב או ביל קוסבי… אלא יותר בקטע של עקיצות וזמזום השיר של בני עמם? הגיע הזמן שתשימו לזה סוף, בגלל מוזי-קיו, התרופה הראשונה שדוחה חרקים באמצעות כדור בליעה. לאחרונה אושרה להפצה על ידי משרד הבריאות של קנדה וגם בארצות הברית התרופה שתעזור לכל מי שאוהב לבלות בחוץ מבלי להיות מוטרד על ידי ייתושים (זאת על פי מה שהחברה אומרת). למוזי-קיו לוקח 30 דקות להשפיע ואין לה תופעות לוואי לא רצויים. אמנם היא דוחה ייתושים וחרקים אחרים אבל מביל קוסבי תצטרכו להתחמק בדרכים אחרות.

    2. תרופה דיגיטלית שעוקבת אחרי הבריאות שלך

    "קחו 2 כדורי בליעה ממוחשבים כאלה והם ישלחו לי מייל בבוקר" עלול להגיד לכם הרופא ביום מן הימים. בזמן שהם נראים די נורמלים, הכדורים האלה הם למעשה רובוטים מיקרוסקופים שמשגיחים על המערכת שלכם ומשדרים את מה שקורה. הכדורים מיוצרים על ידי חברת "פרוטאוס בריאות דיגיטלית", חברה קטנה בקליפורניה. הכדורים לא דורשים בטריה, למעשה – הגוף הוא מקור הכוח שלהם. החברה הוסיפה מגנזיום ונחושת לכל צד של החיישנים הקטנים שלהם אשר מייצרים מספיק חשמל ממיצי הקיבה.

    כשכדורי הפרוטאוס מגיעים לקרקעית הקיבה, הם שולחים מידע לאפליקציה בטלפון שלכם. הכדורים יכולים לזהות פעילות של נטילת כדורים (ככה תוכלו לדעת האם סבתא לקחה את הכדורים שלה ובאיזה שעה היא אכלה היום) ובודקת איך הגוף מגיב לתרופות.

    3. גלולת-סיסמא שתזהה אותך

    אתם תמיד שוכחים את הסיסמא שלכם? ביוני 2013, מוטורולה הכריזה שהיא מתכננת לייצר ליין של גלולות שמכילות סיסמא ויזהו אתכם בהתחברות. משתמשים יקחו גלולה יומית שמופעלת באמצעות מיצי קיבה שישלחו אותות. "בסופו של דבר, כל הגוף שלכם יהפוך לאמצעי הזיהוי שלכם!" מסבירה רג'ינה דאגן, המשמשת כסגנית נשיא החברה באגף הפרוייקטים והטכנולוגיה של מוטורולה.

    המוצר נבדק ועבד בהצלחה באימות המשתמש בסמארטפון אך למרות שהגלולה נבדקה ואושרה על ידי מנהל המזון והתרופות היא לא מתוכננת לצאת לשוק בקרוב.

    4. תרופה להפחתת מינון השתייה

    יש לכם בעיות שתייה? ולא בעיות מים, כי לשתות הרבה מים זה חשוב, אנחנו מתכוונים יותר בקטע של משקאות אלכוהול. בכל אופן, ייתכן ויש פיתרון מהיר יותר עכשיו. החל ממאי 2013 החלו לשווק תרופה חדשה שנקראת סלינקרו, שמפחיתה את הצריכה של האלכוהול ב-61%, על פי מחקרים. החלק המוזר הוא שלא מצאתי את התשובה איך לעזאזל זה גורם לאנשים לקנות פחות שתיה – עד שראיתי את המחיר של הכדורים.

    5. הגלולה שתגרום לכם לחרבן זהב

    ראשית כל אני רוצה לבקש סליחה על השימוש במילה "לחרבן" בכתבה הזאת, זה מאוד לא מכובד לדבר ככה לאנשים עם לב זהב שטרחו לקרוא את הכתבה עד לפה. אה, אין לכם לב זהב? טוב, לפחות עכשיו תוכלו לחרבן זהב! גלולה חדשה יכולה לגרום לכם לעשות את מס' 2 בשירותים ושהוא ייצא בצבע זהב מנצנץ! התענוג היוצא דופן עולה כ-425$, שווה את זה?

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים