menu icon newsbox tv
    5 גיבורי העל העשירים ביותר - ניוזבוקס
     

    5 גיבורי העל העשירים ביותר

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    תמיד היו ויכוחים מי הוא גיבור העל החזק ביותר וסביר להניח שלא נוכל לפתור את הבעיה הזאת לחלוטין לעולם. אבל מי הוא גיבור העל העשיר ביותר זו דווקא סוגיה שאפשר לפתור. אז אנחנו יודעים שלטוני סטארק יש כמה מיליארדים ושברוס ווין לא ממש חי מהיד לפה, אבל מי הכי עשיר? לפניכם רשימה של חמשת העשירים לפי סדר הפוך כשהאחרון הכי עשיר.

    5. אמה פרוסט – 1-3 מיליארד דולר

    פרוסט הייתה מה'רעים' אך כיום היא עוזרת לאקסמן עם הכוחות המיוחדים שלה. היא יושבת ראש חברי ההנהלה ומנכ"לית חברת פרוסט אינטרנשיונל, חברה ששוויה מיליארדים ועוסקת באלקטרוניקה. לא ידוע כמה כסף בדיוק יש לה אך אם היא הצליחה לממן אי שישמש כמחנה לאקסמן אז כנראה שיש לה לא מעט.

    4. פרופסור צ'ארלס אקסבייר – 3.5 מיליארד דולר

    לנהל את החברה מאקסמן זה בטח לא זול, אך תודות לפרופסור אקסבייר יש מספיק כסף לממן אותם. תודות ל'פנטומקס', אלה שניסו לסחוט את אקסבייר בקומיקס New X-Men #129 הוא שווה 3.5 מיליארד דולר. בהתחשב בכך שהוא יכול לקרוא מחשבות יכולנו לצפות ממנו ליותר, אבל אולי הוא איש צנוע.

    3. ברוס וין – 9.2 מיליארד דולר

    ברוס ווין, באטמן, הוא גיבור על ללא כוחות מה שאומר שהוא כנראה צריך את הכסף שלו יותר מכולם. ברוס ווין צריך לקנות ציוד, גאדג'דטים מיוחדים וכמובן לתחזק את כל מה שמסביב על מנת להילחם בפשע כך שזה ברור שיש לו מלא כסף. על פי מידע שנאסף החברה שלו מגלגלת 31.3 מיליארד דולר מדי שנה.

    2. טוני סטארק – 12.4 מיליארד דולר

    עוד גיבור על שאין לו כוחות הוא טוני סטארק – איירון מן. מגזין פורבס טוען שיש לו יותר כסף מבאטמן למרות שהחברה שלו מרוויחה רק 20.3 מיליארד דולר, שזה 10 מיליארד פחות מברוס אינטרפרייסיס בשנה. אך על פי חישובים ניתן להניח שברוס ווין פשוט נדיב יותר תורם לצדקה והנדיבות הזאת עולה לו במקום השני ברשימה הזאת.

    1. הפנתר השחור – 90.7 טריליון דולר

    הנה מישהו שלא ציפיתם לראות ברשימה הזאת ויש סיכוי שאפילו לא הכרתם. לפנתר השחור יש את האומה האפריקאית "וואקנדה", ובוואקנדה יש מלא ויברניום, החומר ממנו עשוי המגן של קפטן אמריקה ולכן סביר להניח שהוא מפוצץ בכסף. על פי כמה חוברות קומיקס ויברניום נמכר ב-10 אלף דולר לגרם אחד ולפנתר השחור יש 10,000 טון כך שאם תעשו את החישוב תגלו שזה יותר כסף מהתמ"ג של כל העולם.

    אגב, אם אתם רוצים לדעת קצת יותר על הפנתר השחור ועולמו, הוא צפוי לככב בסרט בשנת 2018.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    6 thoughts on “5 גיבורי העל העשירים ביותר”

    1. הויברניום שייך לאזרחי ווקאנדה לא לבאלק פנתר.
      זה כמו שתגיד שכספי המיסים בארה"ב שייכים לטראמפ

    2. אהמ… לברוס ווין יש 98 מיליארד דולר,
      ולטוני סטארק יש 100 ביליון דולר.
      בלי לציין את אוליבר קווין שגם לו יש לא מעט. 7 מיליארד דולר ליתר דיוק.

    השאר תגובה

    שיתופים