menu icon newsbox tv
    5 בתים שנבנו או נצבעו כדי לעצבן מישהו - ניוזבוקס
     

    5 בתים שנבנו או נצבעו כדי לעצבן מישהו

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בעוד שהיום במדינתו אנחנו מתעצבנים ממחירי הדירות היקרים, היו בעבר מקרים בהם המחירים לא היו מעצבנים אז היה קל יותר לאנשים לבנות בניינים במטרה לעצבן. קראו על 5 מקרים בהם אנשים בנו או צבעו בתים רק בשביל לעשות דווקא.

    1. המיליונרית שצבעה את הבית בשווי 22 מיליון דולר שלה בפסים כנקמה על החלטת מועצת השכונה

    צאו לסיבוב בשכונת קנסינגטון שבלונדון ובית אחד כנראה יצוד את עיניכם. הבית נצבע בפסים אדומים ולבנים על ידי ציפורה ליסל-מיינוורינג שמחתה כנגד החלטת המועצה השכונתית ושכניה העצבניים והמעצבנים.

    השכנים יצאו ממש לא מרוצים מהמראה החיצוני של הבית שמכער מאוד את השכונה היוקרתית. הסיבה לצביעה הלא שגרתית היא שציפורה רצתה להרוס את הבית ולבנות אותו מחדש עם מרתף של שתי קומות ובקשתה נדחתה על ידי המועצה. הפסים הגיעו זמן קצר לאחר החלטה זו והשכנים חשדו זמן רב שהצביעה הקיצונית נעשתה בגלל זה אך לא יכלו לאמת זאת עד שציפורה חשפה זאת בעצמה. מקור

    2. האדם שבנה אחוזה רק כדי להאפיל על הבית של אחיו

    בפיפסבורג, בנה תומאס מק'קוב את האחוזה שלו בשנת 1806. הבית, שהיה לאחד הבתים היפים באזור נקרא גם "האחוזה שבשממה" נבנה בכוונה כל כך מרשים כדי שהוא ימשוך תשומת לב רבה ויזכה למחמאות רבות.

    לאחר שהיה תומאס זמן רב מעבר לים, הוא חזר לביתו כדי לגלות שאחיו החורג, מארק, ירש את הבית המשפחתי שהיה יפה ומיוחד באזור. תומאס לא בזבז זמן רב ובנה מעבר לכביש אחוזה עוד יותר יפה ומושקעת ומאז כשכולם היו עוברים ברחוב אף אחד לא היה מתייחס לבית הישן אלא לאחוזה החדשה של תומאס. מקור

    3. הבית שהיה הגדול ביותר בבואנוס איירס נבנה כנקמה על לב שבור

    בשנת 1930, קורינה קוואנה שבאה ממשפחה אירית עשירה 'בזבזה' את כל הירושה שלה על מנת לבנות גורד שחקים בבואנוס איירס שכיום נקרא 'בניין קוואנה'. הבניה של הבניין החלה בשנת 1934 והסתיימה בשנת 1936 כשבסופה זכה הבניין לתואר 'הבניין הגבוה ביותר' וכך הוא היה במשך שנים באמריקה הלטינית.

    הסיבה לבניה דווקא מעניינת מאוד והיא מתחילה כשקורינה התארסה לבן של משפחת אצולה אך תוך זמן קצר החתונה בוטלה מכיוון שלטענת המשפחה של החתן, הכלה לא באה ממעמד גבוה מספיק. זו הייתה סיבה מספיק טובה בשביל קורונה לקנות את השטח שבין ביתם של משפחת האצולה והכנסייה המשפחתית שלהם ולבנות שם בניין ענקי כדי שימנע מהם לראות את הכנסייה.

    אפילו היום, המקום היחיד שממנו ניתן לראות היטב את הכנסייה המדוברת הוא סמטה שבין מלון הפלאזה לבית קוואנה ונקרא במידה מסוימת של צדק "רחוב קורינה קוואנה". מקור

    4. האיש העשיר שרכש בית ליד אשתו לשעבר והקים בחצרו פסל מיוחד שיזכיר לה מה הוא חושב עילה

    אלן מרקוביץ' החליט לנווט את הכעסים שלו לאומנות כשהוא החליט לעבור לגור ליד ביתה של אשתו לשעבר במישיגן. זמן קצר לאחר שעבר לגור שם הוא הקים פסל ענקי שעושה 'אצבע משולשת' הישר לחלון ביתה של אשתו לשעבר ועל מנת שהיא תיראה את הפסל גם בלילה הוא דאג שבלילה תהיה שם תאורה מספקת.

    הפסל שעלה 7000 דולר כנראה הייתה ההוצאה הטובה ביותר של מרקוביץ', אך למרות זאת, הוא טוען שזה סתם צירוף מקרים ששניהם גרים באותם בניינים ושהפסל מכוון לביתה 'לא בכוונה'. אנחנו לא מאמינים לו. מקור

    5. האיש שבנה בית מול כנסייה הומופובית וצבע אותו בצבעי הלהט"ב

    הכנסייה הבפטיסטית וסטבורו ידועה באידיאולוגיה הקיצונית שלה כלפי הקהילה ההומו-לסבית והחברים בה עושים כמיטב יכולתם לפרסם את דעותיהם מלאי השנאה. אהרון ג'קסון, מייסד 'Planting Peace', ארגון ללא מטרת רווח שדוגל בשוויון זכויות ללהט"בים החליט להילחם בהם בקרוב וקנה בית שהוצב ממש מול המטה שלהם וצבע אותו בצבעי הגאווה.

    הבית שנקרא גם 'בית השוויון' הוא הקרב הראשון בקמפיין של 'Planting Peace' כנגד אותה קבוצה. מקור

     

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים