menu icon newsbox tv
    5 אפקטים בסרטים שבכלל לא שמתם לב אליהם - ניוזבוקס
     

    5 אפקטים בסרטים שבכלל לא שמתם לב אליהם

    פורסם לפני 6 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    ידעתם שבסרטי פארק היורה הדינוזאורים לא אמיתיים? ושבמלחמת הכוכבים הם לא באמת ניהלו קרבות בחלל? ובכן, אם לא, המצב רע. אבל אם כן, תשמחו לגלות שהכתבה הזאת לא תספר לכם על הברור מאליו אלא על אפקטים ויזואלים שבוצעו בסרטים אך יש מצב שכלל לא שמתם לב אליהם. תהנו!

    לא בוכים על דמעה שנפלה

    הבמאי של הסרט "לגעת ביהלום" לא השתכנע כל כך מהמשחק של ג'ניפר קונלי כשהיא דיברה בטלפון עם חברה הגוסס. כדי לעשות את זה קצת יותר משכנע הם הוסיפו בעריכה דמעה קטנה שהתגלגלה מעינה של השחקנית. תארו לכם את הפתעתה של השחקנית כשהיא גילתה זאת רק כשהסרט הוקרן לראשונה.

    מת לחיות במת לחיות

    יש גבול עד כמה מוכנים לסכן את חייהם של השחקנים בסרטים ולכן בסרט מת לחיות, בסצנה שברוס וויליס עמד באמצע הארלם עם שלט גזעני שעלול לגרום זעם של האנשים מסביב, השלט למעשה היה ריק מתוכן ואת הכיתוב הוסיפו באפקטים שלאחר מכן. לימים, כשהסרט הוקרן בטלוויזיה, חלק מרשתות השידור השתמשו בגרסא אלטרנטיבית שבה כתוב "I hate everyone".

    מי סופר כבשים בכלל?

    בסרט הר ברוקבק הייתה סצנה עם הרבה כבשים מאחורה, אבל מסתבר ש-700 הכבשים בהם השתמשו בהפקה לא הספיקו והם רצו 2500, אז פשוט הוסיפו אותם ב-CGI.

    נוצה זה לא דבר קל

    בסרט פורסט גאמפ השתמשו בלא מעט אפקטים ויזואלים. למשל כשפורסט גאמפ משחק פינג פונג, לא באמת ציפיתם שטום הנקס יצטרך להתמחות בזה כל כך ולמעשה כל מה שהוא היה צריך לעשות זה לנופף במטקה. עם זאת, גם הסצנה עם הנוצה שנוחתת לרגליו לא הייתה אמיתית לגמרי. הם יכלו לקחת נוצה רגילה ופשוט לזרוק אותה מלמעלה, אבל הבמאי רצה להשתמש באפקט CGI של נוצה כדי שיוכל לשלוט בדיוק איך היא תנחת.

    לינדזי לוהן – לא לילדים

    הסרט 'החיפושית בהילוך גבוה' הוא סרט קליל לכל המשפחה, אבל מסתבר שלא כולם חשבו כך לפני שהוא יצא באופן רשמי. במהלך הקרנות נסיוניות שנועדו כדי להבין וללמוד את הקהל, עלו טענות שלינדזי לוהן משדרת משהו גס מדי עבור קהל הצופים הצעיר ולכן בהפקה החליטו להקטין את החזה שלה באמצעות CGI במהלך סצנות רבות כדי לתת תחושה של סרט יותר תמים. מקור

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים