menu icon newsbox tv
    5 אנשים שפוטרו מסיבות מוזרות - ניוזבוקס
     

    5 אנשים שפוטרו מסיבות מוזרות

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אנשים מפוטרים בגלל הרבה סיבות, ברוב המקרים הם מפוטרים כי זה באמת אשמתם, התעסקות בפייסבוק בעבודה, זלזול בלקוחות או הרבה חיסורים, אבל לפעמים אנשים מפוטרים בגלל סיבות לא הוגנות או לא הגיוניות. קראו על כמה מהן.

    פוטרה כי גילחה את הראש לצדקה

    סטייסי פירנל, מלצרית שאביה נפטר מסרטן החליטה לגלח את ראשה לכבוד אירוע לאיסוף צדקה. כשהיא הגיעה למחרת לעבודה היא התבקשה לשים פאה, וכשהיא סירבה היא הוחזרה לביתה. האם ל-2 בת ה-36 שבסך הכל ניסתה לעשות את הדבר הטוב, פוטרה כי לטענת בעל המקום יש סטנדרטים מסוימים וכמו שהוא מבקש מגברים לא לשים עגילים ופירסינג כך הוא גם מבקש מנשים לשמור על אורך שיער הגיוני ומבחינתו קרחת לא באה בחשבון.

    פוטרה כי השתמשה ב-Caps Lock

    כשרוצים לפטר מישהו, יחפשו כל דבר קטן כדי 'להפליל' אותו. ויקי ווקר עבדה בהנהלת חשבונות בחברה ולטענתה פוטרה כי השתמשה באותיות ראשיות ובכתב אדום מודגש כדי לשלוח מיילים לשאר העובדים. תופעה זו הטרידה את העובדים וגם היחס שלה אליהם כנראה הוסיף אש למדורה והיא פוטרה בשל כך.

    הבעיה היא שלמרות שבחברה מדברים על 'מיילים' ברבים, כשהגיע שלב ההוכחות, השתמשו רק במייל אחד שלהגנתה היה חשוב להדגיש. לאחר שההליכים המשפטיים נגד החברה שפיטרה אותה היא קיבלה מהם פיצויים על סך 17 אלף דולרים.

    פוטרה כי הוסיפה גבינה להמבורגר

    ולא, לא מטעמי כשרות. עובדת במקדונלד'ס פוטרה כי לבקשת עמית לעבודה היא הוסיפה למנה הרגילה גם פרוסה אחת של גבינה צהובה. לטענת החברה, ברגע שהיא הוסיפה את פרוסת הגבינה הצהובה זה כבר לא היה "המבורגר" אלא "צ'יזבורגר" והיא הייתה צריכה לדרוש תשלום גבוה יותר. לאחר שהעובדת פוטרה היא פנתה בהליכים משפטיים נגד מקדונלד'ס ובית המשפט קבע שהחברה תשלם פיצויים על סך 5900$. בחברה טענו שהעובדת פעלה בניגוד לנהלים האוסרים מתנות לחברים ומשפחה אך בית המשפט קבע שהחברה יכלה להסתפק באזהרה ולא בפיטורין.

    פוטר כי עזב את המשמרת כדי להגן על בחורה מפני שוד

    מלצר במסעדת אוכל תאילנדי הציץ מהחלון וראה אדם חמוש בסכין מנסה לחטוף מבחורה את רכבה, הוא זינק החוצה מהר, דחף את השודד והשגיח עליו עד שהמשטרה הגיעה. כשהוא חזר להמשך העבודה במסעדה הוא התבשר שהוא מפוטר, כי לא משנה עד כמה הוא גיבור, מלצר טוב – הוא לא.

    פוטר כי לא התנצל שניצח

    מאמן קבוצת כדורסל שקבוצת הנערות שלו ניצחה קבוצת מבית ספר אחר בתוצאה של 100-0 ספג ביקורת על כך שנתן למשחק להדרדר בצורה כל כך מהירה ומשפילה. הוא מצידו אמר שהוא לא יתנצל על כך שניצח ולכן פוטר. במייל ששלח לאחר מכן לעיתון בית הספר הוא כתב "הבנות בקבוצה שלי שיחקו בצורה הוגנת ומכובדת ואני לא אתבייש או אתנצל על כך!"

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים