menu icon newsbox tv
    5 מקרי המילוט משוד הגרועים ביותר - ניוזבוקס
     

    5 מקרי המילוט משוד הגרועים ביותר

    פורסם לפני 9 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    1. הזמין מישהי לדייט רק בשביל להשתמש בה כנהגת מילוט

    אמא לשניים חוותה את 'הדייט הראשון מגהינום' לאחר שהיא נקלעה לדייט בו היא הייתה נהגת המילוט של הדייט הגנב שלה שהכירה בפייסבוק. לאה גיבס, בת 23, ציפתה להעביר את הערב בצפייה בסרט DVD ולהכיר את אדם מינטון בן ה-21. אך במקום זאת, כשהיא הגיעה לביתו הוא ביקש ממנה לתת לו טרמפ כי הוא חייב לבקר בזריזות חבר. היא לקחה אותו לאיזור קניות שם הוא עזב אותה לחמש דקות. כשהוא חזר, הוא הפציר בה בפאניקה "קדימה, קדימה, קדימה!" והיא נסעה בחזרה לביתו תוך כדי שהתנהגותו כלפיה נהייתה גסה יותר ויותר וזה הרגע שבו היא החלטה שהדייט נגמר. מה שנקרא – "פה חשדתי".

    כשהגיעו לביתו הוא ניסה לשדל אותה להכנס איתו לבית ביחד אך המשטרה הגיעה ושניהם נעצרו. גברת גיבס הופתעה לגלות שהמשטרה מאשימה אותו בשדידת חנות באיומי סכין ואותה כשותפה לפשע (מה לעזאזל לא הבנת?) והיא נאלצה לבלות את הלילה במעצר לפני שהמשטרה הצליחה לאמת את הגרסא שלה לסיפור ולשחרר אותה לחופשי. אגב, הבחור איתו היא יצאה נכלא לארבע וחצי שנים. מקור

    2. הנהג קטוע הידיים שהתנגש בזמן מילוט

    כנופיה שביצעה שוד מתוכנן של 175,000 יורו ככל הנראה עשתה טעות רצינית כשהשתמשה בנהג מילוט ללא ידיים. לאחר שוד חנות תכשיטים באסקס ארבעת חברי הכנופיה קפצו לרכבו של ג'ון סמית' וברחו משם תוך כדי שהמשטרה התחילה לנהל נגדם מרדף.

    לרוע המזל, דברים החלו להסתבך כשסמית' בן ה-18, היה ללא ידיים מתחת לשרוולים שלו וחברי הכנופיה היו צריכים להעביר לו הילוכים. סמיץ', שהיה במצב שהוא לא יכול להלביש את עצמו והיה גר עם אמו, נסע 30 מיילים לפני שהתרסק. הוא נידון ל-12 חודשים במוסד לעבריינים צעירים ושלילת רישיון לשנתיים.

    עכשיו לי יש שאלה אחת – למה לעזאזל לקחתם נהג בלי ידיים?!?! מקור

    3. המבריח שניסה להתחמק מהמשטרה בעגלה

    ג'יינוס ג'אקאב מרומניה עשה מעשה די מוזר כשהחליט לחצות את הגבול עם 300,000 יורו בסיגריות וטבק כשהוא נוסע עם עגלה וסוס. כשניסה ג'יינוס לעבור המשטרה קלטה שמשהו לא בסדר והחלה לערוך אחריו מרדף ולתפוס את הפושע. המרדף לא ארך יותר מדי שניות והמשטרה תפסה אותו, עצרה אותו והחרימה את העגלה.

    4. השודד שנמלט על כסא גלגלים

    שודד בנקים מקליפורניה בחר כלי רכב חשדני למילוט – כסא גלגלים חשמלי. מה שהיה יותר מרשים שהוא באמת הצליח להימלט איתו.

    לפי משטרת פאלו אלטו בקליפורניה, אדם מזוקן בעל צבע שיער אפרפר בשנות ה-60 לחייו שדד את סניף הבנק בוואצ'וביה בעזרת אקדח כשהוא על כסא גלגלים. לאדם היו תחבושות על הרגליים ורגלו הימנית הייתה מיושרת במהלך השוד. כשסיים את מלאכתו בבנק יצא האדם מהבנק וירד במורד הרחוב ונעלם. הרשויות מחפשות אחר אדם ברכב מסחרי מסוג פורד שככל הנראה החשוד נכנס לתוכו. המשטרה אף הודיעה שהיא לא יודעת אם האדם היה באמת נכה אמיתי או שמא הייתה זו הסוואה מתוחכמת. מקור

    5. השודד שברח עם רכב מילוט שהיה קטן מדי מלהכיל את השלל

    חוק ראשון בשוד בנקים : תוודא שיש לך מספיק מקום להכיל את מה שאתה גונב.

    שני פושעים מטומטמים נאלצו להשאיר יותר מחצי מהשלל מאחור כשרכב המילוט שלהם היה קטן מדי. זוג השודדים החמושים היו יכולים לברוח עם יותר ממיליון יורו לאחר שפשטו על רכב מאובטח שהיה מלא בכסף אך נאלצו להשאיר את הרוב מאחור. אחד השודדים נהג ברכב המאובטח כשהשני נסע אחריו במכונית קטנה במלזיה. הרכב המאובטח נמצא מאוחר יותר כשיותר מחצי מהכסף עוד נשאר בתוכו.

    חמשת אנשי האבטחה ששמרו על הרכב המאובטח תושאלו על ידי המשטרה שהאמינה שזו הייתה עבודה מבפנים. "התיקים היו די גדולים. אני משער שהם היו ממש מטומטמים והתוכנית שלהם הייתה קצרת ראייה". אמר הצ'יף. מקור

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים