menu icon newsbox tv
    5 מקומות מדהימים לשחות בהם בעולם - ניוזבוקס
     

    5 מקומות מדהימים לשחות בהם בעולם

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    האולימפיאדה עשתה לנו חשק לשחות, אבל נמאס מהבריכות המשעממות או מחופי הים חסרי הצבע, אנחנו רוצים מקומות מעניינים יותר ולכן הכנו רשימה של 5 מקומות שאנחנו עצלנים מדי לבקר בהם, אבל הם בהחלט נראים שווים את המסע עבורכם.

    בריכת המילטון

    a99783_swiming-hole_1-hamilton

    הבריכה המיוחדת הזאת נוצרה כשפיסת קרקע קרסה ויצרה חור גדול שמתחתיו מים נפלאים. היא ממוקמת בטקסס, 37 קילומטרים מערבית לאוסטין. מאז שנות ה-60 מדובר על מקום בילוי נפלא עבור התושבים באזור וגם אנשים שמגיעים במיוחד.

    To-Sua

    a99783_swiming-hole_2-samoa (1)

    המקום הנפלא הזה נמצא בסמואה, שזה אי בפני עצמו ולכן לא חסר שם איפה לשחות. למרום שמדובר במקום טבעי לחלוטין (מלבד הסולם החמוד), מבוגרים נדרשים לשלם 15 דולר, 6 דולר לנוער ומי שמתחת לגיל 7 יכול להיכנס בחינם.

    האי מריאטה

    a99783_swiming-hole_4-marieta

    האי נמצא בשטח הימי של מקסיקו והוא ללא ספק ייחודי ויפה. הוא התגלה בטעות כשממשלת מקסיקו השתמשה באי לצורך הפצצות באימונים. הפצצות אחרות נראו כמו מקום הרוס ומכוער, אבל ההפצצה הזאת דווקא הייתה שינוי מרענן.

    חור גדול

    a99783_swiming-hole_7-big-hole

    החור הגדול שבקימברלי, דרום אפריקה, הוא החור הגדול ביותר שנחפר על ידי בני אדם. למעשה היה מדובר במקום שנחפר עבור חיפוש יהלומים, לאחר שהחיפושים פסקו הפך המקום לאתר תיירות פופולרי.

    גיולה

    a99783_swiming-hole_8

    באי היווני טאסוס ישנו מקום נפלא וציורי שבם גיולה. אמנם זה לא כל כך קל להגיע לשם אבל מי שטורח ועושה את המסע עד לשם יבין שזה משתלם ושמדובר במקום מדהים ביופיו, טבעי ומהנה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים