menu icon newsbox tv
    5 מסעדות יוצאות דופן - ניוזבוקס
     

    5 מסעדות יוצאות דופן

    פורסם לפני 9 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    1. מסעדה עם מפל מים

    אם יצא לכם לבקר במחוז קווזן שבפיליפינים כדאי לכם לבקר במסעדת וילה אסקודרו. מלבד האוכל הטעים במסעדה תוכלו לשבת למרגלות מפל מים אמיתי. אז אם אתם לא מפחדים מקצת מים, זה המקום בשבילכם.

    2. מסעדה צפה

    Salt & Sill הוא בית מלון קטן (כולל מסעדת פירות ים) המספק 23 חדרים בלבד. מה שהופך אותו למיוחד הוא שלפני שאתם מספיקים לאכול אתם מתחילים לצוף על פני המים דבר שהופך את הארוחה לחוויה בלתי נשכחת. בנוסף, בסוף הארוחה אתם יכולים להתפנק בג'קוזי בגג החדר, לא שזה גימיק פשוט אין מקום אחר.

    3. מסעדה במטוס

    רבות נאמר על אוכל של מטוסים שהוא לא טעים, אבל המסעדה הזאת תגרום לכם לשכוח מכל זה. מלבד הארוחה הטעימה וכפתור המצוקה המקורי של המטוס שקורא למלצרית, נותנים לאורחים לבקר בתא הטייס כדי לראות איך הוא נראה מבפנים.

    4. המסעדה הקטנה בעולם

    סולו פר דו (בעברית: רק לשניים) כנראה שלעולם תישאר המסעדה הקטנה בעולם מכיוון שהיא מכילה רק שולחן אחד עם 2 כיסאות (אלא אם מישהו יהיה פתטי מספיק בשביל לעשות מסעדה עם כיסא אחד). מלבד ארוחה, המארחים במסעדה מקבלים בקשות פרטיות כמו 'מופע זיקוקים פרטי' ואפשרות לוולות את כל הלילה במסעדה. אם תהיתם התענוג עולה יותר מ-1000 שקל לאדם.

     

    5. מסעדת קופים

    קל לנחש שרק היפנים מספיק משוגעים לעשות גימיק של מסעדה עם קופים. בעלים של מסעדה בטוקיו החליט להעסיק את קופי המחמד שלו שעושים עבודה לא רעה. הם מנחים את האורחים לשולחנות שלהם, מגישים להם שתיה לפי בקשה ומחלקים להם מגבות. הבעלים של המסעדה טוען שהוא לא לימד אותם דבר ושהם החליטו להצטרף לבד לעבודה לאחר שראו איך הוא עובד. מיותר לציין שהקופים לא מקבלים משכורת, אבל מקובל במקום לתת להם פולי סויה בתור טיפ.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים