menu icon newsbox tv
    5 טיפים לעור בריא - ניוזבוקס
     

    5 טיפים לעור בריא

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אז נכון שלא לכולם יש זמן וכוח להימרח בכל מיני דברים כל הזמן על מנת לשמור עור נקי בריא ויפה אבל יש דברים שחשוב לעשות ויש דברים שגם לא מקשים עליכם יותר מדי ושווה לדעת. קראו על 5 הטיפים הבאים לעור בריא יותר ושיהיה בהצלחה.

    1. הגנו על עצמכם מפני השמש

    אחד הדברים החשובים ביותר בשמירה על העור הוא הגנה על העור מפני השמש. במהלך כל החיים אנחנו נהיה מתחת לשמש והדבר גורם לטווח הרחוק בריבוי קמטים, סימני זקנה ובעיות עור נוספות כמו הגברת הסיכון לסרטן ומחלות עור נוספות.

    • השתמשו בקרם הגנה – לא חסר מוצרים כאלו וחפשו את האחד שהחברים שלכם ממליצים לכם או כאלו שאתם מכירים ומרחו אותו בזמן שהיה ממושכת מתחת לשמש בים או בבריכה. למרוח כל שעתיים.
    • חפשו צל – למה להילחם נגד השמש כשאפשר למצוא מקום מוצל, בעיקר בין השעות 10 בבוקר עד 3 בצהריים כשהשמש בשיאה.
    • לבשו בגדים מגנים – לא מדובר על שחפ"ץ וקסדה אלא על בגדים שיכסו יותר עור במידה וזה אפשרי ונוח בשבילכם על מנת להימנע מחשיפה מרובה לשמש על שטח רחב יותר.

    2. אל תעשנו

    לא צריך להיות ילדותיים ולהגיד 'אל תגידו לנו מה לעשות' אבל חשוב לדעת את האמת. עישון גורם לעור שלכם להיות יותר זקן ומרבה קמטים בנוסף לשאר הבעיות הרפואיות שנגרמות כתוצאה מכך. העישון גם פוגע בחמצן ובחומרים חיונים שעוזרים לעור שלכם ועושה נזקים נוספים.

    מלבד זאת, בזמן העישון אנשים נוטים לעשות תנועות בפנים שיושפעו גם הן מכך, כמו למשל קיווץ השפתיים כשמעשנים או סגירה העיניים במעט על מנת שלא ייכנס אליהם עשן והקמטים יגיעו גם לשם הרבה יותר מהר מאשר לאנשים שלא מעשנים.

    3. התייחסו לעור שלכם בעדינות

    יותר מדי תמרוקים על העור וגילוח יום-יומי עלולים ליצור נזק לעור שלכם לטווח ארוך

    • הגבילו את עצמכם במקלחת – מקלחות ארוכות תחת מים חמים מפחיתה שמנים חיוניים שהעור שלכם צריך ולכן חשוב שתקצרו את הזמן במקלחת או לפחות תמנעו ממים חמים מאוד ותסתפקו במים 'חמימים'.
    • גם שפשוף חזק מדי עם סבון על הגוף יפגע בכך ועל כן יש לנקות את עצמכם בסבון בצורה עדינה.
    • תתגלו בזהירות רבה יותר – על מנת לגלח בעדינות רבה יותר השתמשו בקרם גילוח או בתחליב רחצה עדין. חשוב שגם הסכין או מכונת הגילוח יהיו איכותיים ולא מחוספסים כך שהם יגלחו בצורה אחידה וחלקה.
    • לאחר מקלחת או שטיפת פנים אל תשרטו את עצמכם עם מגבות מחוספסות אלא תנגבו את עצמכם בעדינות כך שתישאר לחות על העור גם לאחר מכן.
    • אם יש לכם עור יבש, מומלץ להשתמש בקרם לחות שמתאים לסוג העור שלכם. בשימוש יום-יומי הקפידו על קרם לחות שמכיל 'מקדם הגנה'.
    • תזונה לעור יבש

    4. אכלו אוכל בריא

    תזונה לעור יבש לא רק תשפיע על המראה שלכם אלא גם על ההרגשה הכללית שלכם. אכלו הרבה פירות וירקות. מאכלים המכילים חומרים משמרים וצבעי מאכל לא טובים לעור שלכם ואם אתם רוצים להקל על העור שלכם כדאי מאוד להפחית מהכמות שאתם אוכלים מהם.

    5. שלטו בלחצים שלכם

    לחצים שלא נמצאים תחת שליטה גורמים לעור שלכם להיות רגיש יותר ואפילו גורמים לפצעונים ולבעיות עור נוספות. על מנת שעורכם יהיה בריא יותר יש גם כתבה על טיפים שיעזרו לכם להירגע. במידה ואתם אנשים לחוצים ואתם מרגישים בעיות עור שכנראה נובעות בגלל זה, במידה ותשלטו ותתמודדו עם זה כמו שצריך אתם תרגישו בהבדל.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים