menu icon newsbox tv
    7 טיפים פשוטים שיעזרו לכם להירגע - ניוזבוקס
     

    7 טיפים פשוטים שיעזרו לכם להירגע

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    לחץ ומתח במהלך היום זה דבר שגרתי מאוד, ישנם אנשים שמתמודדים עם זה קצת יותר טוב מהאחרים אך בסופו של דבר זה לא נעים לאף אחד. החלטנו לכתוב כמה רעיונות להתמודדות עם לחצים ומתח שיעזרו להרגיע אתכם, הטיפים אמנם יהיו ברורים מאליהם לכמה מכם, אך לפעמים קריאה שלהם מחדש ורענון עוזרים ליישם אותם בפועל.

    1. שטפו את הפנים שלכם

    אם אתם מרגישים לחוצים או אפילו בחרדה קלה, פסיכולוגים ממליצים שתשטפו את הפנים במים קרים. המים יעזרו לכם להירגע ויאטו את קצב פעימות הלב למצב סדיר.

    2. קראו ספר

    "זה פשוט מאט ומרגיע את המוח שלי, זה נותן לי מקום מפלט" אמר שחקן ה-NBA לברון ג'יימס על התחביב שלו לקרוא ספר לפני משחק חשוב. וגם מדענים מסכימים שפעולה כזאת של שעה ביום או אפילו 20 דקות מועילה מאוד לרוגע ומפחיתה לחץ בכ-68%.

    3. תשתקו טיפה

    לפעמים שאנחנו נמצאים ברגעים קשים במהלך היום אנחנו נוטים לדבר על זה במצב רוח לא כל כך נעים. לפעמים אנחנו אפילו אומרים משהו שאנחנו נתחרט עליו, גם אם זה פריקת זעם ברשתות החברתיות. השתיקה עדיפה במקרים כאלו, כך שהקדשה של 10 דקות כדי לחשוב על המקרה בשקט לבד עם עצמכם תועיל יותר.

    4. אל תחשבו שלילי

    להגיד דברים כמו "זה הדבר הכי גרוע שקרה לי בחיים" זה מוגזם מדי, לא משנה מה קרה. ברגע שאנחנו אומרים משפטים כאלה או דומים אנחנו רק מגבירים את הדרמה ומקשים על עצמנו להירגע. לפעמים ברגע שנחשוב בצורה חיובית יותר ונגיד לעצמנו "זה לא כזה נורא" אנחנו נקבל את הדברים בצורה יותר טובה, נחשוב יותר צלול ואפילו נוכל להקדיש את מלוא תשומת הלב כדי למצוא לבעיה פתרונות עדיפים.

    5. קחו נשימה עמוקה

    זה נשמע כמו קלישאה אבל זה מאוד נכון. נשימה עמוקה או יותר נכון, כמה נשימות עמוקות, מכניסות יותר חמצן לגוף ולדם ומסמנות למוח שהגיע הזמן להירגע ושאין צורך להשאיר את הגוף במצב מתוח לאחר שהרגעים הקשים חלפו.

    6. תזכירו לעצמכם ששום דבר עדיין לא הרג אתכם

    זה עובד רק  במקרה שאתם לא זומבים. קחו הכל בפרספקטיבה ותבינו ששום דבר עוד לא הרג אתכם, כבר היו לכם מקרים קשים כאלה או אחרים בעבר והנה אתם פה ועברתם אותם בשלום. דברים שחשבתם שישפיעו עליכם לטווח הרחוק, בין אם זה אכזבה, כישלון, פחד או שינויים חדשים כבר כמעט ונשכחו. שרדתם את זה בעבר, תשרדו גם את זה.

    7. צאו החוצה

    אם אתם מרגישים קצת מותשים, מבולבלים או לחוצים מעבר לרמה הנורמלית היום, גם אם אין סיבה הנראית לעין, לצאת החוצה תמיד יועיל לכם. להסתכל על הטבע, העצים, השמיים ולהאזין לציוצי הציפורים יעזרו לכם להרגיש טוב יותר ולחדש את הכוחות שלכם להמשך היום. בנוסף, מחקרים הראו שצבעי כחול וירוק הם צבעים מרגיעים, ויש כאלה לא מעט בחוץ.

    אנחנו באתר ניוזבוקס מאוד מקווים שהטיפים האלה הועילו ויועילו לכם ושמצאתם בהם עניין ולכן נמליץ לכם על טיפ בונוס: להיכנס לאתר פעם אחת ביום לפחות תעזור לכם להפחית לחצים ולקרוא כתבות מהנות ומעניינות 🙂

     

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    4 thoughts on “7 טיפים פשוטים שיעזרו לכם להירגע”

    השאר תגובה

    שיתופים