menu icon newsbox tv
    5 המשחקים הגדולים שתראו ב E3 2015 - ניוזבוקס
     

    5 המשחקים הגדולים שתראו ב E3 2015

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    E3 תמיד היה מלא בהפתעות – והשנה לא יהיה שונה מבעבר, אבל תערוכת הגיימינג הגדולה בעולם היא גם הבית להרבה משחקים עליהם אנחנו כבר יודעים אך זה לא הופך את התערוכה לפחות מרגשת. כמה מהמשחקים ידועים כבר שנים, ובהם האוהדים רק מחכים לכל קמצוץ מידע חדש. אחרים הם משחקים חדשים שרק נחשפו, שיוצגו באופן מלא בבמה ב E3. הנה הם חמשת המשחקים שאנחנו הכי מתרגשים לראות בתערוכה:

    1. Fallout 4

    שמועות על ה Fallout הבאה הסתובבו ברחבי האינטרנט לזמן מה, אבל זה לא היה מאומת עד לשבוע שעבר, בו Bethesda (החברה אשר מייצרת את המשחק) הודיע שהוא יוצא באופן רשמי. אנחנו עדיין לא יודעים הרבה על משחק התפקידים של הפוסט-אפוקליפסה, למרות טריילר הבכורה הארוך שלו. המשחק יתרחש בבוסטון, והוא יגיע ל Xbox One, PS4 והמחשב האישי. אבל בשביל כל הדברים האחרים כנראה תצטרכו לחכות להצגה של Betheseda בכנס ה E3. אולי אפילו נקבל תאריך יציאה למשחק.

    2. Star Wars: Battlefront

    באחד האירועים של Star Wars קיבלנו הצצה מצומצמת מאוד למשחק, בו ראינו גרפיקה מדהימה בסגנון קולנועי בגיימפליי (שמוצג למעלה). ב E3 אנחנו מצפים כבר לשים את הידיים שלנו על המשחק, ולראות איך זה לרכוב על ״ספידר בייק״ דרך היער ולהוריד כמה ״AT-ST״ בדרך.

    3. Halo 5

    מייקרוסופט וסטודיו 343 Industries המפתח את סדרת Halo לאורך השנים, צפויים להוציא את המשחק בדגש על מצב מרובה משתתפים. כרגע נותר לנו רק לחכות ולראות איך ההרפתקה הבאה תפתיע.

    4. Assassin's Creed: Syndicate

    עוד שנה, עוד Assassin's Creed. סדרת הפעולה מבית Ubisoft שגרמה לכם ללמוד קצת היסטוריה, היא עמוד תווך ב E3, והשנה אנו נקבל מבט קרוב יותר על לונדון של 1868. השינוי לתקופה הויקטוריאנית של לונדון משמע יותר גאדג'טים מתקדמים איתם יהיה אפשר לשחק, והפעם הזאת אתם אפילו תשחקו כאישה, משהו ש-Ubisoft נדרשו לעשות פעמים רבות בעבר.

    5. Uncharted 4

    אחרי עיכוב ל 2016, Uncharted 4 הוא לא יותר המשחק הגדול ביותר של PS4 השנה. אבל אנחנו יכולים עדיין להתרשם מההרפתקה הבאה של נתן דרייק על הבמה של E3. ובאמת, אנו ראינו ממש קצת מהמשחק עד כה, רק כמה טיזרים וחשיפות. ואנחנו מקווים ש E3 תראה איך ה-Uncharted הבא יבדל את עצמו לעומת משחקיו הקודמים בסדרה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “5 המשחקים הגדולים שתראו ב E3 2015”

    השאר תגובה

    שיתופים