menu icon newsbox tv
    5 הטרוריסטים הכי טיפשים - ניוזבוקס
     

    5 הטרוריסטים הכי טיפשים

    פורסם לפני 9 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    טרוריסטים תמיד חושבים שהלב שלהם נמצא במקום הנכון כשהם מבצעים את הפיגועים נגד האויבים שלהם. אבל מה שכן, המוח שלהם לא נמצא במקום הנכון והנה לכם כמה הוכחות לטרוריסטים הכי טיפשים ששמענו עליהם. (ונתחיל מזה שכל הטרוריסטים טיפשים)

    1. הטרוריסטים שצילמו את עצמם

    כשארגון טרוריסטי איסלמי החליט שהוא רוצה לבצע פיגוע בבסיס צבאי אמריקאי בניו ג'רזי הוא החליט שהוא רוצה לתעד את כל הסיפור. הטרוריסטים קנו מצלמה והחלו לתעד את את האימונים, מקום התיכנון, ואף תיעדו את המפקדים האמיצים שלהם מסבירים על התוכנית. עד כאן, הגיוני, אבל מה עושים עכשיו? צריך לפתח את הוידאו. הם לקחו את הוידאו לחנות צילום כדי להשאיר שם את המצלמה ולחזור למחרת לקחת את הקלטת. הפקיד בחנות לא היה צריך להיות גאון או בלש משטרתי כדי להבין את מה שהוא רואה בקלטת ומיד הזעיק את המשטרה שעצרו את הטרוריסטים.

    2. נהרג בגלל חשמל סטטי

    מכירים את זה שאתם הולכים יחפים על שטיח ואז מרגישים פתאום חשמל סטטי בדבר המתכתי הראשון אתם נוגעים בו? אז גם 2 טרוריסטים מתימן מכירים. הטרוריסטים החליטו שהתוכנית הטובה ביותר לבצע פיגוע היא להשתמש בטיל. הם החלו להכין את הטיל בבית וכשהסתיימה הבניה הם התכוונו להעביר את הטיל לבחוץ. לרוע מזלם, אחד הטרוריסטים הלך יחף על השטיח דבר שגרם לו בנגיעה באחד הרכיבים של הטיל להפעיל חשמל סטטי והטיל נורה במקום. אחד הטרוריסטים נפגע ישירות מהטיל והשני מת מפצעיו לאחר מכן.

    3. נהרגה בגלל הודעת SMS

    כשמחבלת מתאבדת רוסית תכננה לבצע פיגוע באמצעות מטען היא לא השתמשה בטלפון הסלולרי שלה על מנת לתזמן את הפיצוץ, כי כל שיחת טלפון או הודעה עלולה להפעיל את המנגנון ולהרוג אותה. לכן היא הייתה חכמה וקנתה טלפון חדש! מסתבר, שהיא לא חשבה על כל התרחישים וכשהתקבל SMS בטלפון החדש המטען התפוצץ והרג אותה איתו. מסתבר שחברת הסלולר שבה היא חברה טריה שלחה לה SMS ובו רשום "Happy new year".

    4. נהרג בעת לימוד הכנת פצצה

    מכירים את הבדיחה?

    מורה נכנס לכיתת טרוריסטים על מנת ללמד את התלמידים איך להיות מחבל מתאבד. המורה מוציא מהתיק חגורת נפץ, לובש ואומר לתלמידים : "שימו לב טוב טוב כי אני הולך להדגים את זה רק פעם אחת!"

    זה בדיוק מה שקרה למורה שמלמד בקייטנת טרוריסטים בבגדד. בפעם הבאה כדאי שמישהו יגיד לו שהוא לא באמת חייב להדגים את זה עם חומר נפץ אמיתי. ואם הוא כבר מדגים עם חומר נפץ אמיתי, שיהיה קטן כי למרות שאנחנו שמחים שזה קרה, הוא לא היה חייב להרוג את 21 התלמידים שלו איתו.

    5. נהרגו בגלל מעבר לשעון קיץ

    והנה משהו שכבר פרסמנו בדף הפייסבוק שלנו אך ראוי להיות מוזכר גם פה: בשנת 1999 שלושה טרוריסטים בישראל תכננו לבצע שני פיגועי תופת. הם טמנו פצצות במכוניות שלהם והתכוננו לרגע המכריע. ביום ראשון בשעה 5:30 בבוקר, שעה בלבד לפני השעה המתוכננת לפיגוע, התפוצצו שלושת המחבלים ב-2 מכוניות במקביל. הסיבה לכך: שכחו לעבור לשעון קיץ.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים