menu icon newsbox tv
    5 החתונות הכי חנוניות שראינו - ניוזבוקס
     

    5 החתונות הכי חנוניות שראינו

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    יש לנו בשורה משמחת לנו ולגולשים רבים באתר שלנו – חנונים מתחתנים. ממש חנונים. כהוכחה לכך, הנה כמה חתונות בסגנון מאוד לא שגרתי שיוכיח לכם שיש תקווה לכולם, במיוחד לאלו שלא אוהבים את החתונות הרגילות והמשעממות.

    חתונת מלחמת הכוכבים

    a246_starwars

    "האם את לוקחת את מון קלמרי להיות בעלך?" אם אתם לא מבינים מה זה מון קלמרי אתם כנראה לא ראיתם את מלחמת הכוכבים (או שזה פשוט לא מעניין אתכם מספיק בשביל לזכור). החנונים שבתמונה כן יודעים מה זה מלחמת הכוכבים והם עשו חתונה בסגנון. וכן לא טעיתם, החתן לובש מסיכה של דמות מהסרטים. ניתן לראות עוד תמונות בעמוד ה-Flicker של הצלם.

    חתונה מימי הביניים

    a246_medieval

    חתונות מהסוג הזה לא היו כבר הרבה זמן, יותר נכון – מאות שנים, מהסיבה הפשוטה שמדובר בחתונה מימי הביניים. הכלה הגיעה לחתונה רכובה על סוסה לבנה ולבושה בבגדי משי וחיכתה לאביר על הסוס הלבן שיגיע גם הוא על סוס כשהוא לבוש בשריון בשווי 10 אלף יורו שעשוי מנחושת וקטיפה. שלא תחשבו שרק חלק מהאנשים לקחו חלק בחוויה המיוחדת אלא גם האורחים לקחו בכך חלק והם הכינו לעצמם את הבגדים מבעוד מועד על מנת לבוא מוכנים ואף נערכו קרבות אבירים בבוקר שלאחר מכן.

    חתונת מלחמת העולם 2

    a246_wwii

    זוג מאנגליה החליט שהרעיון הכי מבריק שלהם לחתונה יהיה חתונה בסגנון שנות ה-40, יותר נכון, בסגנון מלחמה משנות ה-40. שלא תחשבו שמדובר רק בתלבושות, שהאהבה לתלבושות בסגנון רטרו יכולה להיות מובנת, אלא שהזוג הגיע לחופה עם חצוצרות המבשרות על המלחמה נגד גרמניה ואף מאוחר יותר השתלבו בפס הקול גם סירנות וקולות נפץ. לא נרחיב יותר מדי בשאר הדברים המוזרים שהיו בחתונה, אך נספר לכם שלמרבה המזל אף אדם לא נהרג באירוע.

    חתונת הזומבים

    a246_zombie

    הרבה אנשים אומרים שהם מעדיפים למות מאשר להתחתן, אז הנה זוג שעשה את שניהן ביום אחד. מדובר בזוג שהתחתן בסן פרנסיסקו בשנת 2007 בצעדה שבה כולם היו זומבים, זה כולל את החתן, הכלה וכל האורחים כמובן. האיכות של התמונה לא משהו כי לקחנו את זה מסרטון יוטיוב (קישור כאן) ומסתבר שאם תחפשו קצת יש לא מעט חתונות בסגנון זומבים. אני מנסה לדמיין מה היה קורה אילו הייתי מקבל הזמנה לחתונה ובה הייתי נדרש להתחפש לזומבי.. חח היו מתים.

    החתונה שנערכה על ידי רובוט

    a246_robot

    ביוני 2007, רובוט שנקרא "טירו" היה זה שחיתן את הזוג מדרום קוריאה. הרובוט, או אולי יותר נכון –  הרובוטית, היה בעל קול נשי ורך על מנת לא להפחיד אנשים יתר על המידה והוא לא רק הנחה את הטקס, אלא גם הכווין אנשים למקומותיהם וגם ביצע כמה שירים. כמה עלה התענוג? 200 מיליון וון, אבל אל תבהלו, זה בערך 200 אלף דולר בלבד.

    לפני שאנחנו סוגרים את הכתבה, רצינו לכתוב גם על חתונה בסגנון משחקי הכס, אבל אז נזכרנו בכתבה מלפני 7 חודשים שבה החתונה הסתימה בצורה טראגית (וזה מאוד מתאים למשחקי הכס). על החתונה הזאת ועל עוד 2 מקרים נוראיים שכאילו נלקחו מסרטי אימה תוכלו לקרוא בכתבה הזאת.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “5 החתונות הכי חנוניות שראינו”

    השאר תגובה

    שיתופים