menu icon newsbox tv
    5 אנשים שהתוודו על הרציחות שלהם בפייסבוק - ניוזבוקס
     

    5 אנשים שהתוודו על הרציחות שלהם בפייסבוק

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    כולנו אשמים בכך שאנחנו משתפים שטויות בפייסבוק, לפעמים אנחנו משתפים תמונה של הארוחה שאכלנו, לפעמים סתם סלפי מיותר ולפעמים זו כתבה מאתר אינטרנט נידח שאף אחד לא אוהב 🙁

    בכל אופן, שיתופים גרועים ככל שיהיו, הם לא יהיו גרועים כמו השיתופים שאותם תראו בכתבה הזאת. האנשים ברשימה לקחו את השיתוף בפייסבוק לרמה אחרת לגמרי. בעוד שאנשים אחרים יעדיפו להסתיר את הדברים שהם עשו, האנשים האלו לא ראו בעיניים.

    רנדי ג'נזן

    הבחור שבתמונה הוא רנדי ג'נזן והוא כנראה פרסם את החוויה המשפחתית הכי מגעילה שאי פעם הופיעה בפייסבוק. הוא רצח את אשתו, אחותו והבת שלו והודיע על כך בפייסבוק במאי 2015. הסיבה לכך שהוא רצח את הבת שלו – כי היה לה כאבי ראש. לאחר שכתב את הסטטוס הזה שאותו חתם בנשיקות וחיבוקים (xoxo) הוא שרף את הבית, השחית את הגופות והתאבד.

    מארק אלווין מנליקליק

    לאחר שאשתו של האדם הזה סירבה לחזור לפיליפינים בזמן שעבדה בקנדה, הוא לא עשה מה שאנשים רגילים עושים ומכריזים על 'פרידה' אלא רצח את הבת המשותפת שלהם בדקירות מרובות והעלה את התמונה של הגופה כתמונת הפרופיל שלו בפייסבוק, כך אשתו גילתה על הרצח.

    דרק מדינה

    בשנת 2013, דרק מדינה ירה באשתו והשתמש בפייסבוק שלו כדי לפרסם תמונות כראיות. לבסוף הוא פרסם סטטוס אחרון שבו הוא מבשר לחברים שהוא נכנס לכלא על רצח אשתו בגלל שהיא הכתה אותו ונמאס לו מההתעללות.

    ג'ושוע דיוויס

    הבחור המשוגע הזה רצח את חברתו לשעבר בהבטחה שהיא תקבל 'ארוחת בוקר חינם'. הוא פיתה אותה ליער ושם ניסה לשבור את צווארה, כשנכשל, הוא הכה אותה בראשה בעזרת סלע מספר פעמים עד שהיא מתה. לאחר הירצחה, משפחתה של הקורבן החלו בהליכים משפטיים כנגד החברים שלו בפייסבוק שלטענתם ידעו מה הוא מתכנן ולא עשו דבר למנוע זאת.

    ג'יפסי בלנצ'רד

    ביוני 2015, בחורה בת 23 וחבר שלה הכריזו בפייסבוק על כך שרצחו את אמה של הבחורה. השניים ניסו לגרום לכך שזה ייראה כמו שוד ולכן רוקנו אלפי דולרים מהכספת של האם, אבל כתוצאה מטמטום יתר הם לא חשבו יותר מדי כשפרסמו את הרצח בפייסבוק.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “5 אנשים שהתוודו על הרציחות שלהם בפייסבוק”

    השאר תגובה

    שיתופים