menu icon newsbox tv
    4 תיעודים מפחידים (ואמיתיים?) של רוחות רפאים חלק א' - ניוזבוקס
     

    4 תיעודים מפחידים (ואמיתיים?) של רוחות רפאים חלק א'

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אחת השאלות המסקרנות ביותר שיש ביקום היא 'מה קורה לנו כשאנחנו מתים'. קיימות לא מעט תאוריות שמתחלקות לאל טבעי נגד טבעי, דת נגד אתאיזם וכל מה שמסביב אך בסופו של דבר, אף אחד לא יודע בודאות למרות שיש לא מעט 'עדויות' בלתי מאומתות ותמונות שאמינותן מוטלת בספק, אם אתם רוצים להאמין, תאמינו, ואם לא זה כבר תלוי בכם.

    רוח הרפאים מהמדרגות

    בשנת 1966, איש דת בגמלאות צילם תמונה של מדרגות מסולסלות ב"בית המלכה" במוזיאון הימי הלאומי באנגליה. תתארו לכם את תדהמתם של האנשים שבחנו את התמונה ואת הנגטיב שלה וקבעו שהתמונה הזאת לא נערכה והיא מקורית לחלוטין.

    התמונה הזאת היא רק 'הוכחה' מצולמת לדברים מוזרים שקורים באותו מקום שכוללים רעשי צעדים, דלתות נטרקות וילדים מזמרים שנשמעים בחדר בו נמצאות המדרגות. לא רק זה אלא שיש לא מעט מבקרים שטענו שהם הרגישו צביטות מוזרות אך לא מצאו את המקור.

    היו גם כאלו שטענו שהם ראו דמויות שלמות מול עיניהם וחלקן היו עסוקות בלנקות כתמי דם מהמדרגות התחתונות. היסטוריונים אומרים שלפני 300 שנה אחת המנקות נפלה (או נדחפה?) מראש המדרגות אל מותה. מקור

    רוח הרפאים במושב האחורי

    בשנת 1959 מייבל צ'ינרי ביקרה את קבר אימה בבית קברות בריטי כשהיא צילמה את התמונה הזאת של בעלה מחכה לה לבדו במכוניתם.

    היא לא הבחינה בדבר עד שהתמונה פותחה ואז התברר שהבעל לא חיכה לבדו כלל וכלל. בתמונה ניתן לראות דמות המרכיבה משקפיים ויושבת במושב האחורי וגברת צ'ינרי זיהתה את הדמות כאמא שלה, זאת שהם הלכו לבקר בבית הקברות.

    מומחים שבדקו את התמונה טוענים שלא מדובר בהשתקפות או חשיפה כפולה והתמונה הזאת בהחלט מיוחדת במינה. מקור

    רוח הרפאים בבית הסוהר איסטרן סטייט

    כשצוות הצילום של תוכנית הטלוויזיה Ghost Hunters יצא לחקירה בבית הסוהר ההיסטורי איסטרן סטייט הם הצליחו לתפוס במצלמה דמות מסתורית שרצה לעבר המצלמה ואז מסתובבת במהירות וחוזרת על עקבותיה. מראה מאוד מוזר שניתן לראות בסרטון היוטיוב הבא

    רוח טויס אר אס

    חנות הטויס אר אס בסאניוויל שבקליפורניה היא בית לרוח רפאים בשם ג'ון, וזה הוא שמופיע בתמונה למעלה נשען על הקיר. התמונה למעלה צולמה כחלק מתוכנית טלוויזיה אך כל הנוכחים טוענים שהם לא ראו אף אחד מלבדם.

    מדיומים נודעים הלכו לחנות הזאת ועשו מדי פעם סיאנסים ובכך הם גילו את שמה של הרוח, ג'ון ומה שהם הצליחו לאסוף מסיפורו הוא שהוא היה מטיף וחוואי אי שם בסביבות 1880 במקום בו נמצאת החנות. יש כמה גרסאות לדרך בה הוא מת אך העיקרית היא שהוא דימם למוות כשקושש עצים.

    העובדים בחנות טוענים שג'ון מדי פעם עושה תעלולים להם וללקוחות הכוללים פתיחת מים בחדרי השרותים כשאין אף אחד מלבדם בחדר או מפיל בובות מהמדפים. יותר קריפי מזה הוא שהוא מדי פעם לוחש להם משפטים באוזניים רק בשביל לראות אותם מסתובבים ומגלים שאין אף אחד מאחוריהם. מקור

    אם הנושא מעניין אתכם, אתם יכולים להיכנס לכתבה כללית שהכנו על רוחות רפאים והאם הן קיימות בכלל (בקישור הזה). אם אתם רוצים עוד 'עדויות' כמו הסיפורים האלו נשמח אם תעשו לנו לייק ושיתוף. 

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים