menu icon newsbox tv
    4 סיפורים קצרים ומפחידים אל תוך הלילה - ניוזבוקס
     

    4 סיפורים קצרים ומפחידים אל תוך הלילה

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    השמועות ברחוב (וכשאנחנו אומרים רחוב אנחנו מתכוונים לרחובות הקטנים בין דפי הפייסבוק) שהגולשים באתר אוהבים לקרוא דברים מפחידים כדי להפיג את השיעמום בשעות הלילה הקטנות. קריאה של הסיפורים האלו ביום לא כל כך תהיה מעניינת או מפחידה, אז אם עכשיו אור יום, מומלץ לשמור את הכתבה לאחר כך.

    בת כמה אני אהיה עוד מעט?

    אספתי את הילדה הקטנה שלי ממסיבה אצל חברים ונסענו הביתה. השכבתי אותה לישון ואני ואישתי נרדמנו מול הטלוויזיה. לפתע בשעה 3 בלילה אני מתעורר לקול לחישותיה של הבת שלי. אני מסתכל עליה ושואל אותה אם הכל בסדר והיא בתגובה שואלת אותי "אבא, אתה יודע בת כמה אני אהיה עוד מעט?" אני מחייך והיא מרימה 4 אצבעות. באותו הרגע החיוך נעלם, הפנים שלי קפאו ושאלתי אותה בפחד "של מי האצבעות האלו???"

    אני שונא שאח שלי צ'ארלי לא נמצא.

    אני שונא שאח שלי צ'ארלי לא נמצא. ההורים שלי כל הזמן מסבירים לי שהוא חולה ושהוא לא יכול להיות פה, הם אומרים לי שאני צריך להודות בכך שנולדתי בריא ושאני שפוי. אני תמיד מתלונן שאין לי עם מי לשחק ומבקש מהם שיחזירו את צ'ארלי הביתה כי אני רוצה שאח שלי יהיה פה.

    ההורים שלי נכנעו לבקשותיי כמה פעמים, הם החזירו אותו הביתה וכל פעם שהוא חזר הביתה דברים מוזרים החלו לקרות. הויטמינים של אמא שלי לעתים מוחלפים בכדורים אחרים, החתולים של השכנים נמצאים מתים ליד פחי האשפה וכמה סכיני גילוח נמצאים מונחים על המגלשות בגן השעשועים. ההורים שלי אומרים לי שצ'ארלי לא יכול להיות בבית ובכל אותם הפעמים שהם החזירו אותו הם הפכו להיות קצרים יותר וקצרים יותר עד שההורים שלי אמרו שצ'ארלי יותר לעולם לא יחזור.

    אני שונא שאח שלי צ'ארלי לא נמצא. תמיד שהוא לא פה אני צריך לעשות את עצמי מתנהג יפה אחרת הם יבינו שזה הייתי אני כל הזמן.

    איבדתי את הטלפון

    אתמול הייתי בבר בשעות הלילה עם חברות ושתיתי כמה כוסות, אחרי שכבר יצאנו פתאום הבנתי שהטלפון שלי לא עליי. חזרנו חזרה לבר למקום בו ישבתי וניסיתי למצוא אותו, לא מצאתי. התקשרתי מהטלפון של חברה למספר שלי ואחרי כמה צלצולים מישהו ענה. הוא לחש כמה מילים, השמיע קול צחוק וניתק.

    זה היה מאוד מוזר, אבל מה שהיה הכי מוזר הוא שכשחזרתי הביתה מאוחר יותר בלילה ראיתי את הטלפון מונח על הספרייה בחדר שלי, בדיוק איפה שהשארתי אותו.

    השעה 01:07

    השעון שליד המיטה שלי הורה שהשעה היא 1:07 בלילה. זה הרגע בו הרגשתי ציפורניים חזקות שיוצאות מתחת למיטה ננעצות בבטני ולא הייתה לי שום יכולת לזוז. ניסיתי לצעוק אבל לא יצא קול, הרגשתי שהציפורניים קורעות אותי לגזרים, ואז התעוררתי.

    התעוררתי כולי מזיע ופלטתי אנחת רווחה שהבנתי שזה היה רק חלום. הסתכלתי לעבר השעון וראיתי שהשעה 1:06. ואז שמעתי את הקולות מתחת למיטה.

    יש לכם גם סיפורים כאלו? אתם רוצים לכתוב אותם ונפרסם אותם באתר? כתבנו לנו בתגובות או בפייסבוק.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    4 thoughts on “4 סיפורים קצרים ומפחידים אל תוך הלילה”

    השאר תגובה

    שיתופים