menu icon newsbox tv
    4 כוכבי הממים הגדולים ביותר - איפה הם היום? - ניוזבוקס
     

    4 כוכבי הממים הגדולים ביותר – איפה הם היום?

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    1. ״Success Kid״ מגייס כסף בשביל הכלייה של אביו

    a99309_Success

    סמי גרימר היה רק בן 3 כשהתמונה שלו מרים את האגרוף שלו ומכווץ את פניו הפכה למים המפורסם ״Success Kid״. עכשיו סמי בן 8, והוא משתמש בתהילה האינטרנטית שלו בכדי לגייס כסף לאביו, שכליותיו לא תקינות, במטרה לקבל מספיק כסף להשתלה. נכון לעכשיו (11/6/2015) הם השיגו את מטרתם – 75,000$: http://www.gofundme.com/opp5cs

    2.האחים ב״צ'ארלי נשך את האצבע שלי״ חושבים שזה ״קצת מוזר״ שהם כל כך פופולריים

    a99309_charlietoday copy

    ״צ'ארלי נשך את האצבע שלי – שוב״ היה סרטון קצר שהועלה ליוטיוב ב 22/6/2007. הקליפ הראה אינטרקציה הומוריסטית בין שני אחים והועלה באנגליה על ידי אביהם במטרה הפשוטה של לשתף את הסרטון עם הסנדק שלהם באמריקה. בזכות זה, האינטרנט נחשף לאחד הסרטונים המצחיקים ביותר בכל הזמנים – הוא זכה ליותר מ 822 מיליון צפיות, ונכנס במקום ה 11 להיכל הסרטונים הכי נצפים ביוטיוב (והראשון בלי השתתפות כוכב).

    אחרי 8 שנים משיתוף הסרטון, צ'ארלי ואחיו כמעט ולא ניתנים לזיהוי והם התראיינו לרשת BBC שאמרו שכל העניין הזה הוא ״קצת מוזר״ ו ״גרם (להם) לצחוק״. הראיון:

    3. ״בראיין מזל רע״ בונה כנסיות

    a99309_meme1

    כשהיה בן 16, קייל קרוון לקח בכוונה תמונה מגוכחת לספר המחזור: הוא לבש וסט-סוודר משובץ, עשה תספורת מוזרה, ועשה חיוך דבילי עם גשר בשיניים. 9 שנים לאחר מכן (בשנת 2012), חבר שלו פירסם את התמונה באתר Reddit עם התיאור: ״עושה טסט לרשיון נהיגה…. מקבל עבירה לנהיגה תחת השפעת אלכוהול״, ככה בראיין מזל רע נולד.

    התמונה של בראיין/קייל שותפה אלפי פעמים עם מגוון של תגיות שונות ואפילו גרמה לו לרווח של 20,000$ מתמלוגים. כרגע, הוא מנהל פרויקט בחברת הבנייה של אביו, אשר מתמחה בבניית כנסיות.

    4. ״החתול הממורמר״ גרף יותר מ 100 מיליון דולר

    a99309_grumpy

    היה היתה חתולה ממורמרת, חתולה בעלת פנים נוקשות שהשתלטה על רחבי האינטרנט. שמה האמיתי של החתולה הוא טרדר סואס והיא בעלת פנים כועסים משום שהיא נולדה גמדה, ועם שיניים תחתונות שעוברות את העליונות. אבל אל תדאגו לה – כמעט באופן מיידי אחרי שהתמונה הועלתה ל Reddit, היא הפכה לכוכבת על. הבעלים שלה יצא מעבודתו כמלצר והחתולה הממורמרת הרוויחה כמעט 100 מיליון דולר ברשיונה. היא אפילו השיקה ליין של קפה וסרט לקריסמס.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים