menu icon newsbox tv
    4 קריפיפסטות במשחקי וידאו - ניוזבוקס
     

    4 קריפיפסטות במשחקי וידאו

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אני יודע שהבטחתי ליצור עוד כתבה ממש בקרוב, אבל לצערי הרב לא התאפשר לי, אז החלטתי לפצות אותכם בכתבה הזאת. בעקבות ההצלחה של הכתבה הקודמת שלי, אני ממשיך בחלק נוסף על קריפיפסטות של משחקי וידאו. למי שלא יודע מה זה קריפיפסטות: מדובר על סיפורים מפחידים שלרוב לא אמיתיים, אם כי חלקם מבוססים על מקרים אמיתיים.

    Majors masks – Legend of zelda

    maxresdefault

    המשחק זלדה הוא משחק שמוכר לרובנו. במשחק זה אתה משחק אביר קטן בשם לינק, ועליך להציל נסיכה ממגדל. המשחק הוא משחק די ילדותי במבנהו ובסיפורו, אך יש חלק קטן, מעט לא מתאים לילדים. הסיפור הבא הוא ככל הנראה אמיתי, וסופר על ידי חברו של אותו אדם.

    "לפני כמה זמן קיבלתי מחבר שלי קונסולה די ישנה, נינטנדו 64, אשר באותו זמן היה כמו XBOX one בשבילנו. לצערי הרב היה בקונסולה זו רק משחק אחד, מריו. לאחר מספר ימים, כאשר עברתי את מריו יותר ממאה פעמים על כל רמת קושי אפשרית, רציתי למצוא משחק אחר. נכנסתי לאינטרנט, וראיתי שם עותק של זלדה, שמבקרה היה אחד המשחקים האהובים עליי בילדות. העותק הוצע במחיר נמוך במיוחד ולמזלי, המוכר היה רק במרחק כמה רחובות ממני. לאחר קניית המשחק, התיישבתי לשחק. במסך השמירות הייתה שמירה בשם "בן". מי שמכר לי את המשחק אמר משהו על ילד בשם בן שטבע, והמשחק היה שלו, אז החלטתי לא למחוק את השמירה, מפאת כבוד למתים. לאחר כמה שלבים, שמתי לב שבכל מקום אשר היה אמור להיות השם שלי, הופיע שמו של בן. חשבתי לעצמי שזה היה באג במשחק, אז המשכתי לשחק, לא כל כך הפריע לי. לאחר עוד כמה עולמות שעברתי, החלו הדמויות במשחק להטשטש יותר ויותר, עד שנהפכו לפיקסל אחד מהלך. ניסיתי לכבות ולהדליק את המשחק, אך כשהדלקתי אותו השמירה של בן שוכפלה לכל שמירה אפשרית. בן הזה כבר עלה לי על העצבים, אז מחקתי את השמירה שלו. לאחר שמחקתי הכל נכנסתי למשחק, והתחלתי הכל מחדש. כעת הכל היה רגיל, עד שהגעתי לחלק בו לינק אמור להיכנס למים. שמתי את מסיכת הנשימה מתחת למים, וכאשר שמתי אותה הופיע הכיתוב "לא היית צריך למחוק את בן". נלחצתי. באותו רגע, לינק החל לטבוע, מה שהיה מאוד מוזר עקב זה שבמשחק אין אנימציית טביעה. והדבר האחרון שראיתי, לפני שנכנסתי לקומה של 10 שנים, וידעתי שזה הוא, היו פניו של בן".

    אל תשחקו בנינטנדו ילדים.

    Sonic.exe

    images

    סוניק הקיפוד ממספר על קיפוד בשם סוניק (שם יצירתי), שנלחם בפרופסור מרושע על מנת להציל את העולם. לאחר הצלחת הסדרה הופיעה גם סדרת משחקים, אך כמו בכל סדרת משחקים מצליחה, חייב להיות משהו מוזר.

    ~מכתב שנמצא ע"י חברו של אותו אדם~

    "שלום. שמי הוא טום, ואני מעריץ ענק של סוניק. יש לי כמעט את כל המשחקים שלו, ואת כל הסדרות. כתבתי כמעט כי יש משחק אחד שלא הצלחתי להשיג בשום אופן. המשחק נקרא :sonic.exe. למרבה הפלא, כמה ימים אחרי שהתייאשתי מלמצוא את המשחק, הופיעה חבילה על פתח ביתי עם פתק מצורף אליה. הסתכלתי על כתב היד, וזיהיתי את הכתב, שהיה שייך לחברי הטוב קייל, שגם היה ניתן לומר כי הוא המעריץ היחיד שיותר גדול ממני. הכיתוב בפתק היה מוזר:

    "טום,
    אני לא יכול לסבול את זה יותר, אני חייב להיפטר מהדבר הזה איכשהו לפני שיהיה מאוחר מדי, ואני מקווה שתעשה את זה בשבילי. אני לא יכול לעשות את זה, הוא רודף אחריי, ואם אתה לא תהרוס את התקליטור זה, הוא יבוא אחריך מיד, הוא מהיר מדי בשבילי ….
    אנא טום, תהרוס את הדיסק המקולל הזה לפני שהוא מגיע אליך. זה מאוחר מדי בשבילי…
    תהרוס את הדיסק, ואתה תהרוס אותו, אבל תעשה את זה מהר אחרת הוא יתפוס אותך. אפילו את תשחק את המשחק, זה מה שהוא רוצה, רק תהרוס אותו.
    אנא…
    קייל "

    ובכן, זה היה ממש ממש קריפי, אך בניגוד לכל מה שקייל כתב הלכתי לחדרי והכנסתי את הדיסק. לא שמתי לב שהמחשב היה כבוי, אך המשחק נדלק בכל זאת. הופיע פניו המוכרות שלל סוניק על המסך, מאחורי איים יפים ומים כחולים, אך רק לשנייה אחת, לא, לפריים אחד, התמנוה השתנתה. פניו של סוניק החלו לדמם, עיניו נהיו שחורות, המים הפכו לאדומים, והכיתב בצד למטה של SEGA הפך לSEGA 666.

    ניסיתי לכבות המחשב בכל צורה כלשהיא, אך הוא לא נכבה. בניגוד לכל הגיון כלשהוא המשכתי לשחק. אני לא אתאר מה קרה במשחק, אך הדבר האחרון שאני זוכר הוא שהופיע כיתוב על המסך שאמר:"בוא נשחק מחבואים", ולאחר מכן המסך נכבה. הייתי המום, אך הדבר הכי מפחיד שהיה הוא ששמעתי קול שאמר "תמשיך לבדר אותי, טום". הסתובבתי וצרחה בקעה מגרוני: סוניק ישב על מיטתי, שיניו מחודדות, פניו מדממות, ועיניו שחורות.

    רוחות הרפאים של גלקסיית שיברבורן

    Untitled

    במשחקים החדשים אנו כמעט ולא רואים easter eggs מפחידות כלשהן, אבל מה לעשות שלאנשים של יפן תמיד יש דברים חדשים להציע לנו.

    במשחק הדי חדש של נינטנדו, סופר מריו גאלטקסי 2, במשימה השנייה, אם תכנסו למצב של מבט מגוף ראשון ותסתכלו על הצוק, תראו שלוש דמויות מוזרות, עומדות ובוהות בכם.

    מסריקת קבצי המשחק, עולה כי לדמויות האלו אין עומק במשחק, והן רק טקסטורה הנקראת "רוחות העצים", למרות שהן לא נראות כמו עצים, אלא יותר כמו… טוב, כמו רוחות.

    קריפי נינטנדו

    הירובריין-Herobrine

    Untitleddw

    מיינקראפט הוא משחק ארגז החול הגדול והמוכר בעולם, ובמשחק אתה יכול לעשות כל מה שאתה רוצה. במשחק יש גם יצורים (mobs) אשר חלקם היו מתוכננים, חלקם היו עיות, וחלקם מבוססים על סיפורים מפחידים אחרים. יש מוב אחד שלא נכלל בשלושת הקטגוריות האלו. זהו הירובריין.

    הירובריין נראה כמו הסקין המקורי של המשחק, אך עיניו לבנות ואין לו אישונים. הדברים המאופיינים לו הם שהוא בונה מבנים ומגלח עצים מעליהם.

    מממציא המשחק נוטץ' הכחיש כל קשר שלו למשחק, וטען כי הוא לא הוסיף שום דבר. אך למרות כל זאת, המשיך להוסיף בתגיות העדכון שלו -Herobrine removed.

    יש הטוענים כי זהו גליץ', ויש כאלה הטוענים כי נוטץ' מותח את השחקנים במשך כמעט שמונה שנים.

    איזה משחק הכי עניין אתכם? ספרו לנו בתגובות! אל תשכחו לתת לייק לעמוד הפייסבוק שלנו!

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “4 קריפיפסטות במשחקי וידאו”

    השאר תגובה

    שיתופים