menu icon newsbox tv
    4 מקרי רצח מזעזעים שנותרו לא מפוענחים - ניוזבוקס
     

    4 מקרי רצח מזעזעים שנותרו לא מפוענחים

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    בכתבה הזאת נכתוב על 4 רציחות מזעזעות ומסתוריות ביותר, הכתבה עלולה להיות קשה לקריאה אז ראו הוזהרתם.

    הרצח המרובע באתר הנופש

    הרצח המרובע הזה שנקרא גם "הרצח בקדי" הוא סדרת רציחות שהתרחשה באתר נופש קטן שנקרא קדי ונמצא בקליפורניה. בתאריך 12 באפריל 1981 הקורבנות גלנה שארפ, בנה בן ה-15 ג'ון וחברתו דנה ווינגייט בת ה-17 נמצאו מתים בתוך בקתה על ידי ביתה בת ה-14 של גלנה שחזרה מלילה אצל חברה. שני ילדים נוספים ממשפחת שארפ היו בבקתה סמוכה ולא קרה להם כלום.

    הקורבנות נקשרו באמצעות כבל חשמלי ודבק סלוטייפ וכולם הוכו באמצעות פטיש וסכין שהיו במקום. קורבן רביעי – טינה שארפ, לא הייתה במקום וככל הנראה נחטפה. למרות שהבקתה הייתה בקרבת מקום לבקתות נוספות, אף אחד לא שמע כלום בלילה.

    3 שנים לאחר מכן עובר אורח שהיה באתר הנופש מצא גולגולת במרחק של 50 קילומטר משם ודיווח לרשויות. כשהרשויות הגיעו וחקרו את הממצאים הם גילו ששאריות הגופה שנמצאו שייכות לטינה, הילדה החסרה, אך המידע הנוסף שנמצא במקום לא תרם לחקירה והיא לעולם לא פוענחה. מקור

    הראפרים טופאק וביגי

    הראפרים ביגי סמולס וטופאק שאקור חיו בידידות טובה עד שנת 1994 כשטופאק נורה 5 פעמים בלובי של בית מלון כשהיה בדרכו לביגי. טופאק שרד והאשים את ביגי ואת המפיק שאצלו היה אמור להקליט בכך שארגנו את הירי. זמן מה לאחר מכן חתם טופאק אצל חברת תקליטים אחרת בשם דת' רואו רקורדס והיריבות בין השניים הועצמה והם אפילו הוציאו שירים שבהם הם "מעליבים" אחד את השני ואפילו כללו תכנים בעלי אופי מאיים. בשנת 1996 נרצח טופאק וחצי שנה לאחר מכן גם ביגי. משם התאוריות והקונספירציות חגגו אך לא נמצאו האחראיים באף אחד מהרציחות.

    הדליה השחורה

    "הדליה השחורה" הוא הכינוי שניתן לאליזבט שורט לאחר שנרצחה ולא ברור כל כך מהיכן הוא הגיע מלבד שיערה השחור של אליזבט. בבוקר של ה-15 בינואר 1947 אישה בשם בטי ברסינגר הלכה ברחוב וראתה משהו שחשבה בתחילה לבובת ראווה שבורה אך ממבט קרוב היא גילתה לתדהמתה שמדובר בגופתה החצויה של שורט שכל דמה נוקז ממנה ופיה נחתך בצורה של חיוך.

    שורט בת ה-22 הייתה נודדת ממקום למקום ומנסה את מזלה בקריירת משחק בהוליווד ולאחר שנרצחה הסיפור שלה ואף תמונת הגופה פורסמו ללא צנזור בעיתונים. הסיפור עורר רעש ומהומה ואפילו כמה שמועות על אופיה של שורט שהיו לא נכונות. בלשי המשטרה עבדו קשה כדי למצוא את הרוצח ובגלל אופי הרצח המיוחד חשדו בהתחלה ברופאים ואפילו לאחד מהם נמצא קשר לשורט אך הוא נמצא זכאי. בגלל החשיפה הרבה לה זכה הסיפור, יותר מ-60 אנשים הודו שהם רצחו את אליזבט ואפילו חלקם היו נשמעים הגיוניים, אך אף אחד לא נמצא אשם. מקור

    הרצח הכפול מהעיירה הקטנה

    "רציחות האלפבית" ארעו ברוצ'סטר שבניו יורק בתחילת שנות ה-70. כל הקורבנות היו זהות בחייהן ובמותן, שלושתן היו בנות להורים חד הוריים, היו נוצרים קתולים והיו להן קשיים בקריאה. הבנות נעלמו בשעות אחר הצהריים ונלקחו ככל הנראה על ידי מכונית, עברו התעללות ונחנקו למוות לאחר מכן. דבר מוזר שהיה משותף לכל השלושה הוא שאצל כולן, השם הפרטי, שם המשפחה והשם של המקום בו הם נמצאו התחילו באותה אות (מכאן השם "רציחות האלפבית"): קרמן קולון נמצאה בקלי, וונדה וולקוביץ' בוובסטר ומישל מיזנה במקדון.

    במהלך השנים היו חשודים רבים וביניהם דודה של קמרון, אך החשוד העיקרי ביותר היה ג'וזף נאסו בן ה-80 שהיה צלם ברוצ'סטר שזמן קצר לאחר הרצח הואשם ברציחות דומות שארעו בשנים שלפני, אך לא ברציחות הללו והתיק נשאר פתוח. מקור

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים