menu icon newsbox tv
    4 מקרי חטיפה על ידי חייזרים חלק א' - ניוזבוקס
     

    4 מקרי חטיפה על ידי חייזרים חלק א'

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    האם חייזרים מגיעים לכדור הארץ וחוטפים אנשים על מנת לערוך עליהם ניסויים? עד כה לא הוכח דבר כזה, אבל יש לא מעט אנשים שטוענים שזה בהחלט קרה וביניהם הסיפורים הבאים שאותם נכתוב כפי שהם סופרו.

    החטיפה באלאגאש

    AllagashFour

    אחד המקרים המפורסמים ביותר הנוגעים לחטיפת חייזרים הוא סיפור החטיפה שהתרחש בשנת 1976 במיין. שני אחים, ג'ק וג'ים וחבריהם צ'אק וצ'ארלי יצאו למסע דיג לילי. הם הדליקו מדורה גדולה ונכנסו לתוך סירות הקאנו שלהם והחלו לשוט בנהר. כשהיו כבר באמצע הנהר הם הבחינו במשהו בוהק בשמיים, העצם הבלתי מזוהה החל להבהב ולהאיר אותם ואחד הדייגים האיר בחזרה עם פנס, דבר שגרם לעב"מ להתקרב לעברם. החבר'ה, שהבינו שמשהו פה לא תקין החלו לחתור לעבר החוף אך העב"מ היה מהיר יותר ועקף אותם בקלות תוך כדי שהוא שולח לעברם קרן אור חזקה. הדבר הבא שהם זוכרים הוא שהם כבר היו על החוף כשהמדורה שלפני זמן קצר הדליקו כבתה לגמרי והאפר היה קר.

    הארבעה חזרו לבתיהם כרגיל אך במהרה הבינו שהכל לא כרגיל ושהם חווים כל לילה סיוטים שבהם עורכים עליהם ניסויים בתוך חללית. בדיקות שנערכו על כל אחד מהם בנפרד גילו שלכולם סיפורים דומים, כולם הרגישו שהם עברו ניסויים על ידי חייזרים שבמהלכם הוציאו מהם נוזלים ובדקו את גופם, כולם תיארו במדויק את חדר הניתוח שבו נערכו הניסויים ואת הכלים שבהם השתמשו החייזרים והם אפילו עברו בדיקות פוליגרף שהצביעו על כך שהם דוברים אמת. מקור

    חטיפתה של בטי אנדרסון

    a97917_bettyandreasson

    בשנת 1967 בטי ומשפחתה ישבו בסלון ביתם כשלפתע הבחינו באורות מהבהבים אדומים בוקעים מבעד לחלון. בטי ניסתה להרגיע את שבעת ילדיה שהיו בבית באותו זמן ואביה שהיה גם בבית ניגש לחלון כדי להסתכל והוא הבחין בחמישה יצורים קטנים יחסית מקפצים לעבר הבית. לפני שהוא הספיק לעשות משהו, החמישה כבר היו בתוך הבית לאחר שחדרו את דלת העץ וכל בני המשפחה נכנסו למצב של טראנס.

    החייזרים תוארו על ידי בטי ואביה כנמוכים יחסית כשאחד מהם הוא המנהיג והוא היה גבוה מהם ב-30 סנטימטרים. היה להם ראש דמוי אגס, עיניים רחבות ואוזניים קטנות והם לבשו סרבלים ומגפיים (מיניונים, מישהו?). לאחר מכן טענה בטי שהיא נלקחה לספינת האם שלהם שהייתה בקוטר של 6 מטרים להערכתה שם ערכו עליה ניסויים חודרניים וכואבים. כ-4 שעות לאחר מכן החזירו אותה החייזרים והשיבו את בני משפחתה ממצב הטראנס בו הם היו.

    אמנם החייזרים ניסו למחוק לבטי את הזיכרון אך 8 שנים לאחר מכן הופיעה מודעה בעיתון שבה פרופסור שעוסק בתחום החטיפות על ידי חייזרים מחפש אנשים שנחטפו ובטי שלחה לו מכתב. בתחילה המכתב שלה לא זכה ליחס מיוחד, אך לאחר מכן הוא קיבל את תשומת הלב ובטי נחקרה במשך זמן רב. בטי עברה בדיקות רבות הכוללות גלאי שקר, בדיקות אישיות, הערכה פסיכיאטרית ו-14 הסגות היפנוטיות שהיו קשות מאוד מכיוון שבבדיקות אלו בטי נאלצה לחוות כל מה שחוותה בחטיפה. תוצאות המחקר פורסמו על גבי דו"ח שאורכו 528 עמודים וקבעו חד משמעית שבטי ומשפחתה שפויים והם מאמינים בהצהרותיהם. מקור

    בטי ובארני היל – החטיפה המפורסמת הראשונה בארה"ב

    hill

    בספטמבר 1961 בטי ובארני היל מניו המפשייר חזרו הביתה מטיול בקנדה כשהם הבחינו ב"חללית בוהקת בצורת סיגר" שנראה היה שהיא באה לקראתם. השניים עצרו את מכוניתם והתבוננו במחזה המוזר והשתמשו במשקפות קטנות שהיו להם כדי להסתכל מקרוב. הם הבחינו ביצורים קטנים שלא היו נראים כמו בני אדם, ומרוב בהלה הם התניעו את הרכב וברחו מהמקום.

    שעתיים לאחר מכן, מצאו את עצמם הזוג במרחק של 56 קילומטרים מאותו מקום בו הם נהגו מבלי שום זיכרון של מה שהתרחש בשעתיים שחלפו. שמלתה של בטי הייתה קרועה ונעליו של בארני היו מרופטות ושני השעונים שלהם עצרו באותו זמן בדיוק.

    אותו מקרה הטריד את הזוג במשך שנים ארוכות עד שהם החליטו ללכת לפסיכותרפיסט ועברו טיפולים נפרדים שבו הם תיארו את אותו דבר. שניהם נחטפו, נלקחו לחללית ונערכו עליהם ניסויים על די יצורים קטנים ואפורים. מקור

    סמל צ'ארלס ל. מודי ראה בשמיים יותר ממה שהוא רצה

    8631558_f260

    בסביבות השעה 1:45 בלילה באוגוסט 1975 ישב סמל צ'ארלס ל. מודי בניו מקסיקו וצפה במטר מטאורים כשהוא הבחין באור בוהק וגדל מתקרב לעבר הקרקע כאילו הוא מתכוון לנחות. מרוב בהלה, מודי רץ לרכבו וניסה להתניע אך ללא הצלחה. לפתע שמע מודי קול רעש חזק וצומרני, הוא הבחין בדמויות קטנות מתקרבות לעברו וכשהרעש פסק הוא החל לאבד את התחושה בגוף שלו. הדבר הבא שהוא זוכר, שעה וחצי לאחר מכן, הוא החללית עוזבת את המקום ונעלמת בשמיים.

    בימים שלאחר מכן סבל מודי מכאבי גב ופריחה מוזרה והרופא המליץ לו לערוך היפנוזה עצמית. מודי עשה כדברו ולאחר כמה מדיטציות הוא החל להיזכר במה שעבר עליו, הוא זכר איך נלקח לחללית שם הושם על שולחן מתכת והסכים לשתף איתם פעולה. הם בתמורה סיפרו לו שהם לא מתכוונים לחזור לכדור הארץ ב-20 השנים הקרובות. מקור

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    2 thoughts on “4 מקרי חטיפה על ידי חייזרים חלק א'”

    1. לפחות עד עכשיו הבנו שרוב החוצנים סה"כ מאוד אנושיים או יותר אנושיים מהאדם, ומה שבטוח מתקדמים הרבה יותר מאיתנו, יתכן שיש פה שיטת סימון לצורך מעקב ומחקר, כמו שאנו מבצעים בבעלי חיים ומשחררים לחפשי.

    השאר תגובה

    שיתופים