menu icon newsbox tv
    4 אנשים שלא הצליחו "לרמות" את המוות - ניוזבוקס
     

    4 אנשים שלא הצליחו "לרמות" את המוות

    פורסם לפני 9 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    על סרטי יעד סופי שמעתם? בסרטי יעד סופי אנשים ניצלים מתאונה נוראית אך לגורל יש תוכניות אחרות והמוות ממשיך לרדוף אותם גם לאחר מכן. לפניכם רשימה של אנשים שניצלו ממוות אך הגורל החליט אחרת.

    ניצלה ממסע הרג בקולנוע ונהרגה במסע הרג אחר בקולנוע

    ג'סיקה רדפילד, בסך הכל רצתה ללכת לקולנוע כדי לסקר סרטים לבלוג שלה. באחת הפעמים כשהיא ביקרה בקולנוע בטורונטו החליט משוגע לירות בקהל, אדם אחד נהרג ואנשים נוספים נפצעו. הטראומה ככל הנראה הייתה חזקה אך ג'סיקה המשיכה בחייה אך נהרגה רק חודש לאחר מכן במסע הרג נוסף שהתרחש בקולנוע באורורה שבו נהרגו עוד 11 אנשים.

    ניצלה מהתרסקות מטוס אך נהרגה ממשאית שהגיבה לקריאה

    כשמטוס מס' 214 של חברת התעופה אסיאנה החל לעלות בלהבות ין מן יאנג הצליחה להימלט מהמטוס הבוער ושכבה פצועה כ-10 מטרים ממנו. לחוקרים לא ברור כיצד היא הגיעה לשם אך המסכנה כוסתה בקצף לכיבוי שריפות שמשאית החילוץ הראשונה החלה לפזר, דבר שמנע מצוות החילוץ להבחין בה. כעבור כמה דקות כשהיא עדיין חיה, משאית חילוץ נוספת הגיעה ודרסה אותה.

    ניצלה מאסון התאומים – נהרגה בהתרסקות מטוס

    כשטרוריסטים ניווטו שני מטוסים על מנת להתנגש במגדלי התאומים הילדה יולנדה מאיול ישבה במסעדה בקומת הקרקע וכשארע הפיצוץ היא רצה בבהלה החוצה וניצלה מהאסון. חודשיים לאחר מכן היא לקחה את ילדיה ונסעה הביתה בטיסה 589 לעבר הרפובליקה הדומינקנית, טיסה שהתרסקה והילדה נהרגה יחד עם ילדיה ושאר 258 הנוסעים.

    היחיד מקבוצת הכדורסל שנשאר בחיים – ונהרג לאחר מכן

    בשנת 1977 מטוס ובו שחקני קבוצת הכדורסל של אבנסוויל יצא לעיר נשוויל כדי להשתתף במשחק כדורסל. לרוע המזל המטוס התרסק וכל יושביו נהרגו. השחקן היחיד שלא נכח במטוס היה דיוויד פאר, אך ארע מזלו של דיוויד והוא נהרג רק שבועיים לאחר מכן כשנהג שיכור התנגש במכוניתו בעוצמה.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים