menu icon newsbox tv
    3 תאונות על סט הצילומים - ניוזבוקס
     

    3 תאונות על סט הצילומים

    פורסם לפני 9 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    1. בן חור

    בן חור הוא סרט דרמה בכיכובו של רומן נובארו כ'יהודה בן חור', אזרח יהודי בעיר רומא שנעצר באשמת בגידה על ידי חבר ילדות שלו טריביון מסאלה. לאחר שהוא פוגש את ישו ומציל את האדמירל הרומאי, האדמירל לוקח את בן חור ללמד אותו איך להתחרות בתחרות מרכבות. במירוץ האחרון בתחרות אחד מאנשי הפעלולים נופל מהמרכבה כתוצאה מגלגל שהתנתק והוא נרמס ע"י הסוסים והעגלות של המתמודדים האחרים.למרות זאת, על פי בקשת אלמנתו הסצנה נכנסה לסרט.

    2. שבעה חטאים

    בראד פיט והגבס

    בסרט המתח 'שבעה חטאים' (Se7en) שיצא בשנת 1995 ובכיכובם של בראד פיט ומורגן פרימן באחת הסצנות במהלך הסרט רודף בלש מיילס (בראד פיט) אחר אדם אלמוני ובגלל הגשם והרטיבות הוא מחליק ונופל על שמשת מכונית. זו לא סצנה מבויימת אלא תאונה אמיתית אשר גרמה לבראד פיט פגיעות וצורך בניתוח. אמנם דמותו של בראד פיט הייתה אמור לקבל פגיעות אך לא ביד, ולכן נאלצו לערוך שינויים קלים בתסריט על מנת להתאים ולהסביר למה היד שלו מגובסת בחלק מהסצנות.

    3. בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק

    איש הפעלולים

    סדרת הסרטים של 'בדרך לחתונה עוצרים בוגאס' (או יותר נכון להגיד, סדרת הסרטים של The Hangover) ידועה בסצנות הטיפשיות, היסטריות, מלאות אלימות ולפעמים גם טיפה משעשעות שלה. אך עם זאת,  בשביל ליצור סצנות משוגעות, צריך לקחת טיפה סיכונים.

    איש פעלולים בסרט השני בסדרה פצע את עצמו קשה בסצנת המונית בזמן הצילומים כשהוא הוציא את הגוף מחוץ לרכב ונכשל להימנע מהתנועה ממול. הראש שלו נחבט בעוצמה ברכב אחר והגולגולת שלו ננזקה. איש הפעלולים נאלץ לעבור ניתוח בהרדמה מלאה וכשהתעורר, הוא טען שככל הנראה הנזק המוחי הוא תמידי ותבע את חברת וורנר ברוס.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים